M G B (GT)

SD1 atd...
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

M G B (GT)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát srp 20, 2010 3:35

Posledni dobou mam docela depky, kdyz sem doma sam a s nikym se nestykam, tak sem se sel projit k jezeru a co me tam nepotkalo. Byl tam nejakej chlapek s MGB. Z toho co sem mu rozumnel a co rikal - cela kastle byla z laminatu, nejaky lepsi tlumice, sportovnejsi s lepsim olejem, stabilizatory prumeru jednoho inche, motor 170koni, vaha asi 1600 liber to je asi 700 kilo. Pry na tom delal 36 dni 18 hodin denne. R.v. 1974. Fotky jsou z telefonu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Tommi_82 » pát srp 20, 2010 4:49

Vypadá to rozhodně zajímavě, to muselo bejt práce jak sviňa.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3135
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Keksin » pát srp 20, 2010 8:58

Hokny jak sviňa, ale ten pocit z jízdy musí být eňoněňo.

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: M G B (GT)

Příspěvek od lajonel » pát srp 20, 2010 10:09

Tak to je krasavec :-) a ta kraťoučká řadička jako z prdu kulička :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6608
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: M G B (GT)

Příspěvek od AnderN » pát srp 20, 2010 10:14

Zrovna té řadičky jsem si taky všiml, ale řadit bych s tím teda nechtěl. Vždyť to má rukojeť jak z voliče automatu :!: Jinak pěkné ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Tommi_82 » pát srp 20, 2010 11:17

Přesně s tím automatem jsem taky dumal, jestli si ho tam po americku nedomontoval....
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: M G B (GT)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát srp 20, 2010 11:47

4 stupnovej manual.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 26, 2010 11:45

Ty jo! Jen se mi nezda tech 170 koni... kde by to vzal na osmiventilovem ctyrvalci 1800ccm bez turba??? Zajimavy, ze tam nema na sani filtr...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: M G B (GT)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv srp 26, 2010 12:02

ja sem cekal az nekdo neco rekne. Ten clovek byl asi trochu vic ukecanej. Protoze mluvil o 4G v zatackach.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 26, 2010 12:19

No to teda... ale jinak az na to zmrsene viko kufru docela fajn... Ta nalepka z Abingdonu se mi libi :-) To vis no, mam k Abingdonu srdecny vztah ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: M G B (GT)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv srp 26, 2010 12:22

hlavne ten laminat byl takovej hrubej a ta barva matna.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 26, 2010 12:42

Ty hele a nemel on v tom nahodou fakt turbo? Co to tam vede dopredu za hadice k jakemusi chladici... neni to nahodou chlazeni turba? A nejsou nahodou ty nasosky jen pretlakovy ventyly?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: M G B (GT)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv srp 26, 2010 13:38

to nevim. Mozna ho jeste potkam. Uz sem ho jednou potkal potom. Mozna to je jenom chlazeni oleje a ty nasosky jsou ke karburatorum a mozna je nejaka mrizka v nich. No tezko rict. Kdyz odjizdel, tak to jenom tak houpal na klice, takze to nebylo poznat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 26, 2010 13:45

No tak to jsem fakt kecal blbost... a asi mas pravdu... proste misto filtru ma jen nasosky a mysli si ze diky tomu mu to prida 100 koni proti standartu :-D

Zajimavy... to vypada jak kdyby mel hlavu danou naopak :-)

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: M G B (GT)

Příspěvek od Austin » čtv srp 26, 2010 22:27

žádný turbo, jsou tam dva spřažený SU HS6 a turbo tam není ani omylem.
Jedno Mini Turbo bude v sobotu na Orlíku na srazu k vidění, poprvé. Made in Namrd racing Garages Brno http://www.namrdracing.com/.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Odpovědět