Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

SD1 atd...
Odpovědět
Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv úno 26, 2015 6:54

Napadlo mne, člen angličan byl zběhlý v tomto, ne? Nebo jak se jmenuje. Já jsem právě nikdy nikde nenašel co je měrka na hlavě a jaký jsou její parametry pro broušení. Ale oměřit by se to dalo. Prolézal jsem i ty moje PDFka, ale zatím bez úspěchu.

dneska v plánu čistit paraboly, pokračovat v přípravách na pískování dílů, uklid, mám děsnej binec ve věcech :oops:
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Hombre
Příspěvky: 2618
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Hombre » čtv úno 26, 2015 7:10

Jo pan Beneš (Angličan) asi bude vědět o kolik se může hlava brousit a její půvaodní výšku, tak mu zkus poslat SZ, občas se tu objeví.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv úno 26, 2015 7:53

ok
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Pítrs » čtv úno 26, 2015 9:42

Ahoj.
Ještě by se dalo napsat Rimmerům, jistou technickou podporu by snad byli schopni poskytnout.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » čtv úno 26, 2015 10:44

Hledám a hledám a nikde jsem nenašel zmínku toho, že by někdo hlavu brousil... rozhodně se ale rozvody nastavují pod vzdálenosti pístu od hrany a nějak tam neberou v potaz to, že je nižší hlava:
The head rebuild is now complete but before refitting it to the block, you must set the timing scale at TDC. This is done by rotating the crankshaft until number one piston is exactly at the top of its travel. Check it using a dial gauge.
Then adjust the timing scale to line up with the pulley timing mark.
Now rotate the camshaft to line up the drive gear and carrier timing marks and fit two dummy studs, 1 8G 1294, and a new gasket to the block. Since the introduction of the 2300/2600 engine, improvements have been made to the head gasket design. Always fit the latest type.
To prevent the valves fouling the pistons, turn the crank back 45o then lower the head into position over the studs.
viz. http://www.roversd1.nl/sd1web/6cil4.html
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2109
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » pon bře 09, 2015 22:28

tak dělá něco ten Jenda :?: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » úte bře 10, 2015 0:04

joooo já teho dělám.... dneska jsem se byl stříhat (složitý to proces), zítra je na programu také něco jiného, ve středu musím umejt dvoustovku, ve čtvrtek trochu něco na SDčku... a mám kupu jiných starostí... k tomu zanedbávám přípravu na otvírák, aatd

kdybys věděl... :-)


teďka dám do kupe poslední komponent převodky řízení a půjde na půdu, pak čistím zámek kapoty a momentálně mi leží na ponku mechanismus stěraču, kde jedna oska je celkem dost orezlá, ale už to asi nebudu řešit, omeju, namažu a šup na půdu

jen co si uklidím na mém stole, tak si dovezu převodovku a vzduchotechniku interieru...

jinak jsem v kontaktu s Angličanem a s angličanem... jen nezvládám překlady, jde to pomalu.

:-D
takže dělám... a vytvářím i jiné hodnoty než rezavějící plechovky.


provokatére... :-)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » úte bře 10, 2015 0:05

mimochodem na google+ občas šoupnu fotku, ale web zanedbávám, i Elvisovy fotky jsou tam pozadu
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

J0hny
Příspěvky: 2109
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » úte bře 10, 2015 16:13

To já tě jen poš'touchnul, bylo mi jasný, že makáš jak umíš chlat:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv bře 19, 2015 16:37

zjistil jsem že vlastně mám jen 4 disky, z toho jeden je jiného rozměru než osataní
1ks 5.5 x 14
3ks 6.0 x14

uvažuji jestli na SDčko v budoucnu rvát hliníky, ale asi zůstanu na plechu s poklicema, moc už nejsou k vidění.

jinak jsem konečně demontoval box se vším co se točí kolem vzduchu v interieru

objevil jsem zajimavý prvek :-)
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-DRC78
budu určitě zkoumat, co to je, nebyl už včera čas

jinak léčim mou dvoustovku, tak není čas
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » čtv bře 19, 2015 16:40

Pánové držte se, ale je to hi-tech věcička.... je to zdroj světla pro tlačítka, z kterého se světlo rozvádí optickými vlákny ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » čtv bře 19, 2015 16:42

hustě :-D
mazec
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Elvis
Příspěvky: 223
Registrován: pon bře 10, 2008 21:32
Bydliště: Petrovice (okr. Příbram)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Elvis » čtv bře 19, 2015 17:20

přesně tak, rozvod světla optickými vlákny. Podsvětluje jen panel ovládání topení. jen by to do toho chtělo ještě vpravit nějaký zelený filtr. Veškeré přístroje a tlačítka jsou podsvícena zeleně a jen tento panel má klasické žluté žárovkové světlo.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6605
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od AnderN » čtv bře 19, 2015 18:02

Optika v SD1 :?: Se divím, že to nemá palubní wi-fi :D Fakt masakr na tu dobu ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Pítrs » pát bře 20, 2015 8:41

Nóóó :)
Jako technické řešení je to zajímavé, byť jsou optická vlákna již nějaký ten pátek na světě.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Odpovědět