Vymena tesneni pod hlavou

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od lenham3 » úte srp 23, 2016 20:32

Tesneni dej z gumou zadne vrstvene nove srouby ,gufera tesneni na sani a nove na viko ventilu ,udelal jsem uz dost K motoru a jeste jsem se nesetkal ,ze by ta spodni deska byla spatna ..............

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Trunda » úte srp 23, 2016 22:38

Ano, gufera ventilů.... Bohužel s tím bojuji aktuálně na Labuti, že mi ventily kape olej do svodů (olej pak vzlíná pod přírubou i ven) a po nastartování je to jak dýmovnice. A to byla hlava komplet dělaná i s gufery :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » stř srp 24, 2016 6:10

To je trochu divoký, pokud to prolne kolem dříku, tak to obyčejně skončí ve válci.
Nemám teď hlavu při ruce, abych si ověřil sklon kanálů v hlavě - jestli to může při zavřeném ventilu téct ven....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » stř srp 24, 2016 6:12

A když jsme u toho, jakou značku a kolik najeto na nich méš ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Trunda » stř srp 24, 2016 7:55

To ti neřeknu, bo tehdy mi to nechával u nějakého pána dělat Lenham. A kilometricky.... no, jsou to tři roky? Ale po té jsem dva roky řešil ono přehřívání v důsledku profukujícího vícevrstvého těsnění a je pravda, že cca dvakrát mi teplota vylezla do červeného, byť kontrolovaně a krátkodobě, ale hlava se prostě prohřála víc, než je zdrávo. A to mohlo guferka znehodnotit. Nehledě na to, že se mi do válců dostávala voda a pára pak klidně mohla způsobovat kdekoli v sání korozi a co já vím, třeba po nějakém delším stání ohnily dříky ventilů a podřelo to guferka.
Kdyby ten olej nevzlínal přírubou svodů, tak bych taky typoval jako zdroj něco jiného, ale takto si to nedokážu vysvětlit jinak, než že to teče gufery a nějak krkolomě to steče do kanálku. Mimochodem, pokud by prosakovalo guferko, tak pak to klidně může vzlínat vnějším obvodem vodítka, ne zcela nutně vnitřkem kolem dříku ventilu. Nicméně teče mi to tam tolik, že už cca po týdnu, co auto stojí, tak pak když se nastartuje a jede se, tak je to cca pět minut dýmovnice neskutečná. A to někde zastavím na křižovatce a dým se valí i zpod kapoty, bo se samozřejmě vypaluje olej i z vnější strany svodů, ten co navzlíná těsněním.

A když už jsme takto trošku odbočili, tak si neodepřu hnusnou poznámku - že tohle trápení s motorem, který byl jinak ve vynikajícím stavu, je důsledkem toho, že jsme risknuli a dali jsme vícevrstvé těsnění a že jsme dva roky nemohli uvěřit tomu, že nové těsnění, na zrepasované hlavě, se "správnými" přesahy, novými šrouby... může udělat takový borčus. Výměna za elastomerní těsnění bylo jak mávnutí kouzelným proutkem. Bohužel ale zdá se, že to přišlo pozdě.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
GeneHawkins
Příspěvky: 131
Registrován: pát úno 05, 2016 22:13

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od GeneHawkins » stř srp 24, 2016 10:19

No jo, přehřátí hlavy asi ty gufera do kytek pošle. Já koupil celý motor, takže netuším, co a jak dlouho tam je.
MG-F

Odpovědět