Vymena tesneni pod hlavou

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 9:06

Zacal se mi objevovat olej v expanzni nadobce, predpokladam ze je cas na vymenu tesneni pod hlavou. Vymenil bych tesneni pod hlavou, tesneni u sani motoru, srouby.
Doporucite mi prosim nejaky vhodny vyrobce? Hledal jsem srouby, ale asi jsem slepej... Neexistuje nejaka "nejspravnejsi" (nejlepsi) pripadne "optimalni" (vyborny pomer uzitna hodnota / cena) varianta?
Diky vsem za tipy!
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Trunda » úte srp 23, 2016 9:32

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pítrs » úte srp 23, 2016 9:32

Zkus ZUA000530 :)
Těsnění sacího potrubí pak LKJ101110. :wink:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 9:52

Diky za tipy chlapi! Mam uz nejakou dobu dovolenou a prestal jsem asi i pouzivat mozek :-D
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pítrs » úte srp 23, 2016 9:53

To si chceš dělat sám, či to "někam" odvezeš, příp. to dáš někomu znalému?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 9:59

Mam kamarada, kterej mi servisuje auta. Zatim mi delal v podstate vsecko i na efku a naprosta spokojenost. Resil jsem i moznost dat to do proverenych rukou nekomu, co dela rovery, ale vsichni v rozumnym dosahu nemaji minimalne mesic cas.
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Trunda » úte srp 23, 2016 10:03

Add ZUA000530 .... Já ti nevím, ale dát 7000,- za pokus? Jako oukej, olejová rampa bude určitě lepší a ta určitě nebude ani potenciálně ve výsledku vyhozený peníz, ale myslím si, že to není nutná věc. A stále tvrdím to, že nemá smysl riskovat s vícevrstvým těsněním. Přínos má proti vylepšenému elastomernímu v důsledku nulový a je to fakt nesmyslný risk, že to neklapne.
A apeluji na tento můj postoj při každé příležitosti, protože kolem toho průběžně sbírám poznatky z praxe a poslední konzultace u Mirdy mě v mém postoji opět utvrdila.
Amen ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pítrs » úte srp 23, 2016 10:11

To ZUA000530 ber s rezervou :)
To je poslední revize MLS těsnění, se šrouby (s vyšší třídou oceli) a zesíleným spodním platem.
Nicméně na MLS těsnění potřebuješ mít vložky s min. přesahem a NEJLÉPE, aby měla každá ten přesah stejný. Rovinu bloku motoru co nejvíc rovnou. Hlavu válců nevyhřátou.
Vše zjistíš až po demontáži a jak píšeš, že hledáš "optimální poměr užitná hodnota/cena", tak raději vol elastomerní těsnění, protože ta sada ZUA000530 není levná a jelikož nemáš motor nový, tak jistota spolehlivosti nejspíš nebude excelentní.
Originální těsnění je Payen BW750 LVB000321, na Elringy taky nenadávali.
Originální šrouby jsou KAMAX WAM2293, jiné se dají použít též, vyvaroval bych se součástkám za levné peníze.
Pro klid duše bych dal zesílené spodní plato LCN000140L, sice se někteří vyjadřují, že je to zbytečné, taky to něco stojí, v ruce jsem to neměl, ale ti, co to srovnávali, tvrdili, že je to výrazně robustnější, s větším počtem žeber, tak by to mohlo pomoci zvýšit tuhost celé sestavy blok/hlava.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 10:16

Diky za info!
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pítrs » úte srp 23, 2016 10:21

Není zač.
Ještě zkuste pořešit gufera u vačkových hřídelí (někdy prolínají).
Mrkněte taky na zdvihátka, v jakém jsou stavu a na ventily.
Když už to bude dole, tak to pročistěte a kompletně zkontrolujte.
To už drahé, ani nějak extra pracné není.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 10:23

Urcite, kamarad je takovej peclivej typ, takze myslim ze tohle urcite bude v planu :-)
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od Pítrs » úte srp 23, 2016 10:28

Hlavně ten olej v chladící kapalině nenechávej zbytečně dlouho, jinak budeš později řešit gumové části.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od cembry » úte srp 23, 2016 10:42

Zjistil jsem to asi pred tydnem, predpokladam, ze behem pristiho tydne bychom se do toho pustili. Udelatko na zajisteni ozubenych kol uz mam objednany ;-)
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » úte srp 23, 2016 13:52

Ono je v podstatě zbytečný, když tu hlavu budeš dál rozdělávat....Ale je to s ním pohodlnější.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
GeneHawkins
Příspěvky: 131
Registrován: pát úno 05, 2016 22:13

Re: Vymena tesneni pod hlavou

Příspěvek od GeneHawkins » úte srp 23, 2016 19:38

Mně po startu docela pěkně zahulí. Co tam tak odchází? Gufírka ventilů?
MG-F

Odpovědět