Dotaz před koupí MG TF
Dotaz před koupí MG TF
Ahoj všem, rozhodl jsem se ,po skončení mé motorkářské éry, pro koupi kabrioletu, nejsem už mladík(stařík ale taky ne... ) Ve výběru mám mazdu MX5, BMW Z3, M SLK 200K a MG TF. Nejsem žádný sprinter a chci to auto pro relax , dovču a když mi dcera s čerstvým řidičákem náhodo rozbije rodinný vůz, abych se měl jak dostat do práce... . MX 5 už jsem skoro vyřadil( vystupování není nejsnadnější ale hlavně co jsem viděl tak hodně rezavé za ty prachy) , BMW Z3 je dost drahá, byť taky stylovka..., M SLK 200 K je zase vybavený a relativně pohodlný ale objevil se MG TF a ten se mi zalíbil . Sháním tedy informace jak je to se spolehlivostí a "mouchami" u tohoto vozu. Můj zájmový vůz (MG TF) nemá údajně moc najeto...cca 65000, těsnění pod hlavou už bylo měněno... a dost dalšího k tomu, vypadá to, že o něj bylo staráno s láskou ale trochu se bojím neznámého...anglického. S autem počítám na delší období, jen bych se do něj nerad vysypal hned na začátku. Máte někdo zkušenost s vlastnictvím MG TF a co mě případně čeká? Obecně se na motory Roveru (tady je 1,8, 100 KW) nepíšou moc oslavné ódy. Auto se mi líbí ale potřebuji nějaké zasvěcené info. Sám mám zkušenosti s It. motorkami, každý chytrák je pomlouval a já s nimi neměl vážnější problém... Jak je to tady s MG fakt netuším. Za případné odpovědi díky. Laďa
Re: Dotaz před koupí MG TF
Ahoj Láďo
... ano, řeči kolem jsou úplně stejné, jako jsi říkal s italskými motorkami - fakticky je to tak, že spolehlivost auta je z víc jak 50% obrazem péče majitele
Motor, krom "problému" s těsněním, je držák, když dostává příslušnou péči. No a jinak vůbec nevím o ničem, co by mělo způsobit vysypání se do něj To auto je jinak jednoduché, podvozek festovní a nemá žádné zbytečné elektronické kurvítka. Kolega koupil Z4 a půl roku řešil problém s posilovačem řízení, což ho ve finále stálo nějakých dalších 50 tis. To se tu stát nemůže. Proti Z4 je MGTF víc pro řidiče. A mimochodem, vyzkoušej i MFG, jestli by ti jeho vychytanější podvozek nevyhovoval víc
Jinak díly umíme sehnat za zcela běžné ceny. Důležité je mít po ruce zkušený servis.
... ano, řeči kolem jsou úplně stejné, jako jsi říkal s italskými motorkami - fakticky je to tak, že spolehlivost auta je z víc jak 50% obrazem péče majitele
Motor, krom "problému" s těsněním, je držák, když dostává příslušnou péči. No a jinak vůbec nevím o ničem, co by mělo způsobit vysypání se do něj To auto je jinak jednoduché, podvozek festovní a nemá žádné zbytečné elektronické kurvítka. Kolega koupil Z4 a půl roku řešil problém s posilovačem řízení, což ho ve finále stálo nějakých dalších 50 tis. To se tu stát nemůže. Proti Z4 je MGTF víc pro řidiče. A mimochodem, vyzkoušej i MFG, jestli by ti jeho vychytanější podvozek nevyhovoval víc
Jinak díly umíme sehnat za zcela běžné ceny. Důležité je mít po ruce zkušený servis.
Re: Dotaz před koupí MG TF
díky za rychlou a potěšující odpověď, na MG F jsem taky koukal(byl mezi favority) a na inzerci je vidět i pár hezkých kousků ale já jsem konzerva a tak víc věřím normálním tlumičům než tomu Hydra-gas, Celkem dost lidí to nějak řeší. Jsem z Pardubic a upřímně, nevím o tom, že by tu byl nějaký servis Rover,je to ale tím , že jsem se zatím o to moc nezajímal. Je to všechno dost čerstvé. Moje zájmové MG TF je navíc rok 2004 a za celkem slušnou cenu. Vlastnit Angličana má navíc pro mne jisté kouzlo... asi stárnu,no...
Re: Dotaz před koupí MG TF
jedná se o tohle auto : https://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/t ... oFrom=list
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dotaz před koupí MG TF
U techto aut vubec nezalezi na roku jen na stavu u novejsich je vice elekroniky ktera nekdy i dela problemy ,TFko je docela tvrde a uskakane radeji bych sel do Fka je tam vice komfortu sam ho mam a taky je servisuji a hydro bych se vubec nebal ,dokonce budu mit v brzke dobe jedno na prodej az ho doladim
Re: Dotaz před koupí MG TF
no, ještě jsem v tom nejel,tak uvidíme. Odkud jsi a v jaké barvě a barvě interieru to bude?
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dotaz před koupí MG TF
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=11&t=10094
Jsem z Otrokovic a jezdi ke me MG/Rover z cele CR a vozim dily z UK
Jsem z Otrokovic a jezdi ke me MG/Rover z cele CR a vozim dily z UK
Re: Dotaz před koupí MG TF
Lenham je bez problémů,sem tam doveze i nějakého pro našince exota a anglánů se vůbec neboj.Většina nás do toho spadla a stalo se to jejich kobylkem.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Dotaz před koupí MG TF
Ahoj a díky, to je fajn vědět a mít se případně na koho obrátit. Nejdříve ale musím něco dodat do garáže... Snad se zadaří a budu mít šťastnou ruku při výběru. Jsem zvědav, jak se z auta budu při svých 182/105 dostávat...zvlášť při zavřené střeše Z mazdy MX5 to bylo dost "nezvyklé"...
Re: Dotaz před koupí MG TF
Na to bych se zeptal KDB, mám dojem,že je Karel určitě větší a vleze se v pohodě, mohl by Ti poradit nějakým fíglem.Jo a jak už jsem tady někde psal,někteří nepotřebují moc místa hihi,do takového Spitfiru bys asi problém měl ještě větší než do Mazdy.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Dotaz před koupí MG TF
Přesně tak, když hydragas budeš servisovat tak, jak se má, tak není problém a ta jeho přidaná hodnota za mírně zvýšené servisní stojí.
Jinak tu to Lenhamovo má lepší motor s variabilním časováním ventilů, což je hodně návyková záležitost
Jinak tu to Lenhamovo má lepší motor s variabilním časováním ventilů, což je hodně návyková záležitost
Re: Dotaz před koupí MG TF
To se řešilo tady : viewtopic.php?f=11&t=9842
Jen bych byl u tohodle kousku obezřetný s kilometry ( a tudíž stavem), ty měněné čepy, poškození střechy jsou typické až při větším nájezdu.
Teď jsem prohlížel auto s 52000km, sice mělo měněnou spojku, ale jinak bych kilometry věřil podle stavu zbytku auta...
Jen bych byl u tohodle kousku obezřetný s kilometry ( a tudíž stavem), ty měněné čepy, poškození střechy jsou typické až při větším nájezdu.
Teď jsem prohlížel auto s 52000km, sice mělo měněnou spojku, ale jinak bych kilometry věřil podle stavu zbytku auta...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Dotaz před koupí MG TF
Mam 180/100 a zadnej problem nemam. Strechu neres, stejne ji nebudes casto pouzivatLaVeres píše:Ahoj a díky, to je fajn vědět a mít se případně na koho obrátit. Nejdříve ale musím něco dodat do garáže... Snad se zadaří a budu mít šťastnou ruku při výběru. Jsem zvědav, jak se z auta budu při svých 182/105 dostávat...zvlášť při zavřené střeše Z mazdy MX5 to bylo dost "nezvyklé"...
Re: Dotaz před koupí MG TF
Nejdřív si zkus, jak se ti v tom sedí. Oproti MX-5 mi připadalo MGF snad ještě o trochu horší (dtto vystupování). V tomto mají Němci výhodu - Z3 i SLK posezem o kus přirozenější. Na druhou stranu jsou zase Miata i MGF radostnější auta, sportovnější. Je prdel v nich jezdit. Z3 a obzlášť Mercedes jsou spíše kochací auta.
Co se týče koroze, tak u MGF si oproti Miatě pomůžeš, ale jen trochu. prahy, subframe pod motorem i vpředu - než jsem koupil svoje, téměř nerezavé, zhlédl jsem hezké klempířiny v inzerci Němci jsou na tom oba podstatně líp. No a co se týče toho angličana - ať ti tady bude kdokoliv tvrdit, co chce, tak MG v sobě toho angličana prostě nezapře - kvalita není zrovan ukázková. Oproti Mazdě to je vyloženě smutný a citelný přechod (ale ta je výborně a zpracovaná a mechanicky naddimenzovaná na poměry všech ojetin té doby, akorát kdyby nehnila jak šlak). Nejvíc mi na autě vadila asi právě ta jistá britskost zpracování (různé drobné poruchy a nedokonalé detaily) a pak také dost rozbředlé řazení. Jinak je ovšem MGF za ty peníze moc fajn neokoukaný a zábavný roadster s nevšední koncepcí, který ti rozjasní dny.
Co se týče koroze, tak u MGF si oproti Miatě pomůžeš, ale jen trochu. prahy, subframe pod motorem i vpředu - než jsem koupil svoje, téměř nerezavé, zhlédl jsem hezké klempířiny v inzerci Němci jsou na tom oba podstatně líp. No a co se týče toho angličana - ať ti tady bude kdokoliv tvrdit, co chce, tak MG v sobě toho angličana prostě nezapře - kvalita není zrovan ukázková. Oproti Mazdě to je vyloženě smutný a citelný přechod (ale ta je výborně a zpracovaná a mechanicky naddimenzovaná na poměry všech ojetin té doby, akorát kdyby nehnila jak šlak). Nejvíc mi na autě vadila asi právě ta jistá britskost zpracování (různé drobné poruchy a nedokonalé detaily) a pak také dost rozbředlé řazení. Jinak je ovšem MGF za ty peníze moc fajn neokoukaný a zábavný roadster s nevšední koncepcí, který ti rozjasní dny.
Re: Dotaz před koupí MG TF
MX5 A i B jsou hnilůvky, SLK , obzvlášť po r.2000 taky není žádná výhra.
MG , pokud není opravova karoserie, je bez problémů.
MG , pokud není opravova karoserie, je bez problémů.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.