MGF VVC - zvuk motoru
-
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
MGF VVC - zvuk motoru
- - - MGF 1.8 2001 - - -
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Zvuk vylágrovaného VVC... takto z videa nejde moc rozlišit, jestli je tam vysloveně něco špatně. I když přijde mi, že to není úplně pravidelný zvuk, tak možná jestli nejsou posunuté rozvody, nebo blbě sestavený mechanismus VVC. Jestli jinak motor jede hezky, tak to taky může být opravdu jen o vůlích ve VVC, s čímž se jezdit dá, ale zvuk je takto nepříjemný. Je to běžný problém VVC, které je náchylné na to, když se nepohlídá hladina oleje, respektive obecně olejovou správu. Měl jsem takto hlučné VVC na Kupéčku a zmírnil jsem to tím, že jsem ze dvou hlav sestavil mechanismy s co nejmenšími vůlemi. Ale na ZRu mi to třeba chodí bez rachtání, jen velice mírně hlučněji, než obyčejné K-Series.
Každopádně rozborka u někoho, kdo VVC zná, by stála za to a prověřit kde jsou vůle a jestli to je sestavené správně. Nejčastěni bývají vůle na ojetých unašecích čepech vaček a ve vodících kostkách.
Každopádně rozborka u někoho, kdo VVC zná, by stála za to a prověřit kde jsou vůle a jestli to je sestavené správně. Nejčastěni bývají vůle na ojetých unašecích čepech vaček a ve vodících kostkách.
-
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Zvuk to ma pravidelny, to na videu je kdyz se pridaval plyn.
- - - MGF 1.8 2001 - - -
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Takže řešíš jen ten "dieselový" zvuk?
To je to stříbrné eFko, co tu je na prodej?
VVC mechanismy se dají koupit, ale samozřejmě je otázka, v jakém jsou stavu. Nejlepší je to mít v ruce, rozebrat a zkusit vůli mezi vodící kostkou a čepem na vačce. Bývá tam cítit vůle a na čepu je vidět nesymetricky ojeté cementování. Ale to ti se ti asi nepoštěstí zkusit, dokud nekoupíš.
https://www.ebay.co.uk/itm/MG-LOTUS-1-8 ... rk:34:pf:0
Vždycky si říkám, že by byl hezký kšeft to repasovat. Tedy vyrobit přesné čepy a kostky, případně excentry. Čepy ve vačce budou lisované za tepla, ale to by se třeba zvládlo
To je to stříbrné eFko, co tu je na prodej?
VVC mechanismy se dají koupit, ale samozřejmě je otázka, v jakém jsou stavu. Nejlepší je to mít v ruce, rozebrat a zkusit vůli mezi vodící kostkou a čepem na vačce. Bývá tam cítit vůle a na čepu je vidět nesymetricky ojeté cementování. Ale to ti se ti asi nepoštěstí zkusit, dokud nekoupíš.
https://www.ebay.co.uk/itm/MG-LOTUS-1-8 ... rk:34:pf:0
Vždycky si říkám, že by byl hezký kšeft to repasovat. Tedy vyrobit přesné čepy a kostky, případně excentry. Čepy ve vačce budou lisované za tepla, ale to by se třeba zvládlo
-
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Diky, je to to stribrne tady. Resim te dieslovej zvuky. Motor jde vytocit na volnobeh ale s rychlosti ne, to bude nejspis ale ta spojka.
- - - MGF 1.8 2001 - - -
-
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Uf.... to to někdo trápil s malou hladinou oleje? VVC se musí zásadně a precizně hlídat aspoň nad doporučenou polovinou hladiny. Jinak ten relativně jemný mechanismus se opotřebí velice rychle.
Re: MGF VVC - zvuk motoru
U eFka se obecně nevyplatí minimum oleje.
U MPi minimálně mít střed měrky, VVC vždy max.
Vzhledem k umístění motoru a povaze auta může dojít k odlití koše a minimálně k přimáznutí lágrů.
Vlastní zkušenost.
U MPi minimálně mít střed měrky, VVC vždy max.
Vzhledem k umístění motoru a povaze auta může dojít k odlití koše a minimálně k přimáznutí lágrů.
Vlastní zkušenost.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MGF VVC - zvuk motoru
Čéče Karle, to s tím odlitím u eFka, vs. jiné předokolé aplikace. Zajímavá myšlenka. Přemýšlím jestli fyzikálně je tam opravdu nějaký rozdíl v odstředivé síle a vlivu na odlití.
U eFka ale bude určitě rozdíl v tom, že bude schopnější v oblouku vytvořit větší přetížení.
U eFka ale bude určitě rozdíl v tom, že bude schopnější v oblouku vytvořit větší přetížení.