Info

RomanF2
Příspěvky: 14
Registrován: stř kvě 20, 2020 17:00
Bydliště: Rotava

Info

Příspěvek od RomanF2 » úte čer 09, 2020 5:46

Ahoj. Jsem noví majitel MGF 1.8 88 kW r.v. 1995.Auto stálo nepojízdné několik let .Už jsem ho zpojízdnil ale potřebuji občas s něčím poradit. Na koho se nejlépe obrátit. Děkuji.

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Info

Příspěvek od lenham3 » úte čer 09, 2020 6:47

Dopln si odkud jsi

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Info

Příspěvek od Trunda » úte čer 09, 2020 10:30

Vítej ;-)
Piš zde cokoli a vždy se najde někdo, kdo poradí. Klidně si založ téma o svém autě a v něm pak konzultovat cokoli budeš potřebovat. Jak psal Lenham, když si doplníš bydliště, tak Tě můžeme případně doporučit k někomu znalému, kdo může pomoct i osobně :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

RomanF2
Příspěvky: 14
Registrován: stř kvě 20, 2020 17:00
Bydliště: Rotava

Re: Info

Příspěvek od RomanF2 » úte čer 09, 2020 14:46

Jsem Karlovarský kraj-okres Sokolov město-Rotava

Paul
Příspěvky: 42
Registrován: pát pro 29, 2017 0:51
Bydliště: Rakovník

Re: Info

Příspěvek od Paul » úte čer 09, 2020 18:08

Trunda myslel doplnit profil takhle to zanikne ve vláknu :-D jinak vítej mezi efkaři car::
Jaguar X-Type R.V. 2007 2.0D
Rover 75 R.V. 1999 1.8
Rolls Royce Silver Shadow II R.V. 1977
MGF MKI R.V. 1996 1.8 non VVC
EX: Jaguar XJ R.V. 2010 Model X351 8V 5.0 Litre
EX: Jaguar S-TYPE R.V. 1999 6V 3.0 Litre

RomanF2
Příspěvky: 14
Registrován: stř kvě 20, 2020 17:00
Bydliště: Rotava

Re: Info

Příspěvek od RomanF2 » pát čer 19, 2020 20:22

Tak MGF už mám skoro hotové, takže pár drobností a hurá na STK. Mimo jiné už umím odsát a naplnit hydragas. Projel jsem to a paráda podvozek funguje jak má.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Info

Příspěvek od KDB » stř čer 24, 2020 17:31

Mám pocit, jestli jsme spolu už nemluvili....nemáš to zelené se světlou kůží...bylo na prodej levně, něco kolem 30tKč....... ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

RomanF2
Příspěvky: 14
Registrován: stř kvě 20, 2020 17:00
Bydliště: Rotava

Re: Info

Příspěvek od RomanF2 » stř čer 24, 2020 20:21

Ano to je asi ono. Všechno už mám hotovo jen se houpou otáčky motoru. Přetěsním celé sání snad to pomůže.

RomanF2
Příspěvky: 14
Registrován: stř kvě 20, 2020 17:00
Bydliště: Rotava

Re: Info

Příspěvek od RomanF2 » stř črc 01, 2020 16:38

Tak mám po dovozové STK vše proběhlo bez problémů. V pátek vyzvednu značky a hurá na cesty. Dnes jsem dal prvních 50km bez střechy a paráda. car:: Ještě otázka na kolik foukat pneu. mám 15 abych nemusel laborovat.

britishopen
Příspěvky: 225
Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Info

Příspěvek od britishopen » čtv črc 02, 2020 0:41

RomanF2 píše:
stř črc 01, 2020 16:38
Ještě otázka na kolik foukat pneu. mám 15 abych nemusel laborovat.
Ahoj, toto jsou hodnoty od vyrobce
9C84EB18-EA1F-43CF-A000-18EC6491D04D.jpeg
- - - MGF 1.8 2001 - - -

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Info

Příspěvek od Trunda » čtv črc 02, 2020 7:36

No to jo :-D ..... S takovými tlaky bys na dnešních pneumatikách jezdil po ráfcích. Na všech autech foukám kolem 2,5, protože fakt nepotřebuji vyhazovat pneumatiky kvůli tomu, že jsou odrané boky běhounu. Sic může být, že u MGF v tom bude nějaká alchymie.... ano, je to lehké auto, ale 2 bary to mi přijde opravdu směšné....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

britishopen
Příspěvky: 225
Registrován: pát črc 13, 2012 23:29
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Info

Příspěvek od britishopen » čtv črc 02, 2020 9:41

Ja mam na 16kach 2.1 vpredu i vzadu a jsem spokojeny, jednou mi to v servisu foukli na 2.4 a to byla hruza
- - - MGF 1.8 2001 - - -

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Info

Příspěvek od klevis » čtv črc 02, 2020 18:41

Ahoj
Mám v originál návodu 1,8 předek a 2,5 zadek u všech použitelných rozměrů. Ale návod je TF a nevím jestli se to liší.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Info

Příspěvek od KDB » stř črc 08, 2020 7:05

Tlaky nejsou směšné, jsou dané výrobcem :mrgreen:
Pokud se stále používá pneu stejné konstrukce, není důvod je měnit.
Tlaky ovlivní komfort, přilnavost, ovladatelnost.
TF používalo vzadu vyšší tlaky.
Liší se i podle rozměru pneu - jiné jsou pro 16´.
I podle zemí kam se auto exportuje, u eFka byly tlaky pro předek pro 185/55 R15 od 1,65 do 1,8at...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Info

Příspěvek od AnderN » stř črc 08, 2020 10:59

Já už jsem důvěru v tlaky předepsané výrobcem ztratil dávno a respektuju je jako orientační/doporučené. Možná je to tím, co píše KDB, že dnešní pneu jsou jiné, než před 15-30 lety, proto předepsané tlaky nefungují tak dobře. Každopádně moje zkušenost je taková, že prakticky na všech autech hustím víc.

Například na ZT, když jsem dával tlak předepsaný výrobcem, vždy se mi sjížděly vzorky pneumatik od krajů, což je jasný projev podhuštěné pneumatiky. Vnitřky víc, ale to je zas dáno odklony u ZT. Místo předepsaných 2,2/2,2 foukám už dlouho cca 2,7/2,5 a pneumatiky se sjíždí krásně rovnoměrně. Stabilita super, o malinko klesla spotřeba, zhoršený komfort nepozoruju.

Co chci říct je, že pneumatiky jsou hotová alchymie a zaslouží si patřičnou pozornost. Od výběru té správné gumy (jeden výrobce/typ v jednom rozměru na jednom autě funguje super, zatímco to samé v malinko jiném rozměru na jiném autě je výrazně horší) až po to huštění (co předepisuje výrobce vs. co je optimální). Tlak pneumatik je dobré upravit i podle různých provozních podmínek (kdo jezdí třeba na okruh, tak ví).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět