Motory VVC
Motory VVC
Přátelé, máte nékdo ponětí, jakým způsobem je udělaný rozdíl výkonů 145 HP u mého MGF VVC a jak 160 HP u MGTF VVC ???
Motor by měl být stejný 18K4K, hm.
ECU ???
Motor by měl být stejný 18K4K, hm.
ECU ???
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Nebo je tam něco co se jmenuje 18K4Y - rozdíl mezi 18K4K ???
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Sakra. mě už to myslí pomalu
Nevíte jestli by třeba nešlo strčit VVC do pětasedmy (když už tam 1.8 je) ?
Nevíte jestli by třeba nešlo strčit VVC do pětasedmy (když už tam 1.8 je) ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Romane, je jiná hlava (odlitek , ventily, spalováky), jiný vačky (hlavně zdvih),klapka sání, jiná řídící jednotka(MEM3), jiný písty...víc si teď nevybavím.
Do 75 by to šlo ( po vyřešení hlavně asi řídící jednotky), největší otazník bych viděl v tom, jak se s tím popere automat - jeho řídící jednotka je nastavená na nějaký výkon a průběh kroutícího momentu, který radikálně změníš..
Do 75 by to šlo ( po vyřešení hlavně asi řídící jednotky), největší otazník bych viděl v tom, jak se s tím popere automat - jeho řídící jednotka je nastavená na nějaký výkon a průběh kroutícího momentu, který radikálně změníš..
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Ahojte kluci, díky, v 75 jsem si to myslel, byl to jen takový úlet
Problém je v tom, že se mi začínají kotit motory
1.8 z 75 s prasklým válcem může jít na repas, tak jsem přemýšlel jestli ho neupgrejdovat (hrozné slovo). No nic zůstane v zásobě.
1.8 VVC ze źabáčka půjde ven (má 170 000 km, ale hlavně - už jsme se o tom bavili - mi něco - poloosy? - mlátí v zatáčkách. Takže mám z UK celý motor s převodovkou a hydragasy na rámu (20000 mil), půjde na repas a starý mi zůstane. O tom jsem přemýšlel, že by šel do 75 (ECU není problém) ale automat asi jo.
No nic, tak zůstane v zásobě
Pravdu bude mit kolegyně v práci, která po shlédnutí skladu (kde mam ND díly koupené stylem - jsou za levno, co kdyby) řekla, že tu mám v regálech druhé auto A pomalu se to k tomu začíná blížit. Kamarád to taky okomentoval - ty jsi typický sedlák, majetky se neprodávají že ?
Problém je v tom, že se mi začínají kotit motory
1.8 z 75 s prasklým válcem může jít na repas, tak jsem přemýšlel jestli ho neupgrejdovat (hrozné slovo). No nic zůstane v zásobě.
1.8 VVC ze źabáčka půjde ven (má 170 000 km, ale hlavně - už jsme se o tom bavili - mi něco - poloosy? - mlátí v zatáčkách. Takže mám z UK celý motor s převodovkou a hydragasy na rámu (20000 mil), půjde na repas a starý mi zůstane. O tom jsem přemýšlel, že by šel do 75 (ECU není problém) ale automat asi jo.
No nic, tak zůstane v zásobě
Pravdu bude mit kolegyně v práci, která po shlédnutí skladu (kde mam ND díly koupené stylem - jsou za levno, co kdyby) řekla, že tu mám v regálech druhé auto A pomalu se to k tomu začíná blížit. Kamarád to taky okomentoval - ty jsi typický sedlák, majetky se neprodávají že ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
No... zacinam byt na tom podobne... take uz koukam vsude mozne po moznosti levne sehnat dily do zasoby na nase hranate Roveriky... s nema to totiz zacina byt trosku problem... Mirek na vrakovisti hranace prestal vest a tak zacinaji krusne casy... tudiz, jak doresim bydleni, tak asi taky zacnu uskladnovat protoze na rozebrany auta by se prostor nasel ... ale nejlepsi by fakt byla nejaka stodola...
Ja tak trosku koketuju s myslenkou, ze by se casem do Kupecka dalo VVC... prece jen by to nevyzadovalo tak velky zasah jak predelani na 2.0Ti... a nejake ty koniky navic by tomu urcite sedeli... ale kdyz uz, tak asi spis 160ku...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory VVC
to jsem si dřív taky myslel ...Trunda píše:... jak doresim bydleni, tak ...
Re: Motory VVC
Cus Romane,
podobnou promenou jsem "protlacil" meho "Stribrnaka" puvodne z MGF mpi do 160. Asi nejhorsi bylo sehnat naparovanou jednotku s alarmem .
Pokud mas budiky s LCD a novou verzi ABS...jako ze asi mas, nemusel by si natahovat ani jeden kabel.....staci prepinovat konektory na ECU (v tvem pripade asi jenotka zacinajicina MKC....mems2- peknej popis zde http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/ a nova pro Trophynu NNN000100 nebo 000160 (jiny zpusob immo) (mems3)......... podle me to chce nejen motor, ale podvozek ramena (vymena trnu do hydragasu nebo samotnych hydragasu z Trophy) brzdy, tlumice, sani atd. Peknej clanek o rozdilech (a hlavne PN ) najdes zde http://www.mgtf.be/MD_Trophy160_01.html.
Da se tam narvat motor z predokolky MGZR (tudy jsem sel ja bylo jich dost a za dobry $). Pokud bych to resil dnes privez bych z Ang 160 ( vid KDB ) nebo bych koupil jen motor a jednotku od Emerald-u http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html ....da se upravovat v pc-ku v testovacim modu ....no je toho dost .
podobnou promenou jsem "protlacil" meho "Stribrnaka" puvodne z MGF mpi do 160. Asi nejhorsi bylo sehnat naparovanou jednotku s alarmem .
Pokud mas budiky s LCD a novou verzi ABS...jako ze asi mas, nemusel by si natahovat ani jeden kabel.....staci prepinovat konektory na ECU (v tvem pripade asi jenotka zacinajicina MKC....mems2- peknej popis zde http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/ a nova pro Trophynu NNN000100 nebo 000160 (jiny zpusob immo) (mems3)......... podle me to chce nejen motor, ale podvozek ramena (vymena trnu do hydragasu nebo samotnych hydragasu z Trophy) brzdy, tlumice, sani atd. Peknej clanek o rozdilech (a hlavne PN ) najdes zde http://www.mgtf.be/MD_Trophy160_01.html.
Da se tam narvat motor z predokolky MGZR (tudy jsem sel ja bylo jich dost a za dobry $). Pokud bych to resil dnes privez bych z Ang 160 ( vid KDB ) nebo bych koupil jen motor a jednotku od Emerald-u http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html ....da se upravovat v pc-ku v testovacim modu ....no je toho dost .
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Ahoj Dendy, díky za info - mám přes zimu co dělat
Tady jsem cosi našel mělo by to snad být všechno
http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-ENGINE-ECU- ... 3a5a833959
Já bych to taky videl spíš na celý motor z UK, není to cenově taková hrůza (i když - až se to nasčítá) otázka je spíš, je rozdíl mezi 145 HP a 160 HP tak viditelný ?
Kdybych se v létě dostal na ten sraz o kterém jsme se bavili, tak bych to už věděl
Zatím je to ve stadiu úvah, rozdýchávám pomalu 75, na Jagu mě čeká celý spodek, je to jak na trakaři, v zatáčkách čekám, kdy mi vylítne nějaký čep a cenově je to trošku děs ale zas bude klid. Takže MG dojde na řadu až potom. A hlavně už mám spoustu ND nakoupených, no uvidím.
Zlatá 100 do ni se švihnul 130 motor jen to fiklo, žadná elektronika A hned byl bourák natuněný
Tady jsem cosi našel mělo by to snad být všechno
http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-ENGINE-ECU- ... 3a5a833959
Já bych to taky videl spíš na celý motor z UK, není to cenově taková hrůza (i když - až se to nasčítá) otázka je spíš, je rozdíl mezi 145 HP a 160 HP tak viditelný ?
Kdybych se v létě dostal na ten sraz o kterém jsme se bavili, tak bych to už věděl
Zatím je to ve stadiu úvah, rozdýchávám pomalu 75, na Jagu mě čeká celý spodek, je to jak na trakaři, v zatáčkách čekám, kdy mi vylítne nějaký čep a cenově je to trošku děs ale zas bude klid. Takže MG dojde na řadu až potom. A hlavně už mám spoustu ND nakoupených, no uvidím.
Zlatá 100 do ni se švihnul 130 motor jen to fiklo, žadná elektronika A hned byl bourák natuněný
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne?
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: Motory VVC
u mkII MGF (kterou podle r.v. ma roman je to mechanicky stejny) MkI nemela druhou Oxy (lambadu ) ma jinej kat bez Oxy.Miras píše:K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne?
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Safra safra tak už se začínám zamotávat Mám jen jednu sondu na svodu hned za motorem. Na katu není. Já už vlastně ani nevím co mám Dendy
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
Re: Motory VVC
ssss ty co nevis to nepovis nerez trubka a stabilzator pro oblbnuti ECU (ECM) ...s Uss idealni spalovani za katemhanzi píše:dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest