Motory VVC

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte lis 23, 2010 0:42

Přátelé, máte nékdo ponětí, jakým způsobem je udělaný rozdíl výkonů 145 HP u mého MGF VVC a jak 160 HP u MGTF VVC :shock: ???
Motor by měl být stejný 18K4K, hm.
ECU ???
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte lis 23, 2010 0:47

Nebo je tam něco co se jmenuje 18K4Y - rozdíl mezi 18K4K ???
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte lis 23, 2010 0:57

Sakra. mě už to myslí pomalu :)
Nevíte jestli by třeba nešlo strčit VVC do pětasedmy (když už tam 1.8 je) ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

max80

Re: Motory VVC

Příspěvek od max80 » úte lis 23, 2010 7:11

.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » úte lis 23, 2010 8:50

Romane, je jiná hlava (odlitek , ventily, spalováky), jiný vačky (hlavně zdvih),klapka sání, jiná řídící jednotka(MEM3), jiný písty...víc si teď nevybavím.
Do 75 by to šlo ( po vyřešení hlavně asi řídící jednotky), největší otazník bych viděl v tom, jak se s tím popere automat - jeho řídící jednotka je nastavená na nějaký výkon a průběh kroutícího momentu, který radikálně změníš..
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte lis 23, 2010 9:16

Ahojte kluci, díky, v 75 jsem si to myslel, byl to jen takový úlet :D
Problém je v tom, že se mi začínají kotit motory msm:
1.8 z 75 s prasklým válcem může jít na repas, tak jsem přemýšlel jestli ho neupgrejdovat (hrozné slovo). No nic zůstane v zásobě.
1.8 VVC ze źabáčka půjde ven (má 170 000 km, ale hlavně - už jsme se o tom bavili - mi něco - poloosy? - mlátí v zatáčkách. Takže mám z UK celý motor s převodovkou a hydragasy na rámu (20000 mil), půjde na repas a starý mi zůstane. O tom jsem přemýšlel, že by šel do 75 (ECU není problém) ale automat asi jo.
No nic, tak zůstane v zásobě :-D
Pravdu bude mit kolegyně v práci, která po shlédnutí skladu (kde mam ND díly koupené stylem - jsou za levno, co kdyby) řekla, že tu mám v regálech druhé auto :) A pomalu se to k tomu začíná blížit. Kamarád to taky okomentoval - ty jsi typický sedlák, majetky se neprodávají že ? :D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » úte lis 23, 2010 9:30

:-D
No... zacinam byt na tom podobne... take uz koukam vsude mozne po moznosti levne sehnat dily do zasoby na nase hranate Roveriky... s nema to totiz zacina byt trosku problem... Mirek na vrakovisti hranace prestal vest a tak zacinaji krusne casy... tudiz, jak doresim bydleni, tak asi taky zacnu uskladnovat ;-) protoze na rozebrany auta by se prostor nasel :-) ... ale nejlepsi by fakt byla nejaka stodola...
Ja tak trosku koketuju s myslenkou, ze by se casem do Kupecka dalo VVC... prece jen by to nevyzadovalo tak velky zasah jak predelani na 2.0Ti... a nejake ty koniky navic by tomu urcite sedeli... ale kdyz uz, tak asi spis 160ku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od AnderN » úte lis 23, 2010 21:01

Trunda píše:... jak doresim bydleni, tak ...
:D to jsem si dřív taky myslel ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » úte lis 23, 2010 21:16

Cus Romane,

podobnou promenou jsem "protlacil" meho "Stribrnaka" puvodne z MGF mpi do 160. Asi nejhorsi bylo sehnat naparovanou jednotku s alarmem :evil: .
Pokud mas budiky s LCD a novou verzi ABS...jako ze asi mas, nemusel by si natahovat ani jeden kabel.....staci prepinovat konektory na ECU (v tvem pripade asi jenotka zacinajicina MKC....mems2- peknej popis zde http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/ a nova pro Trophynu NNN000100 nebo 000160 (jiny zpusob immo) (mems3)......... podle me to chce nejen motor, ale podvozek ramena (vymena trnu do hydragasu nebo samotnych hydragasu z Trophy) brzdy, tlumice, sani atd. Peknej clanek o rozdilech (a hlavne PN ) najdes zde http://www.mgtf.be/MD_Trophy160_01.html.
Da se tam narvat motor z predokolky MGZR (tudy jsem sel ja bylo jich dost a za dobry $). Pokud bych to resil dnes privez bych z Ang 160 ( vid KDB :twisted: ) nebo bych koupil jen motor a jednotku od Emerald-u http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html ....da se upravovat v pc-ku v testovacim modu :twisted: ....no je toho dost :x.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte lis 23, 2010 22:43

Ahoj Dendy, díky za info - mám přes zimu co dělat :D
Tady jsem cosi našel mělo by to snad být všechno
http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-ENGINE-ECU- ... 3a5a833959
Já bych to taky videl spíš na celý motor z UK, není to cenově taková hrůza (i když - až se to nasčítá) otázka je spíš, je rozdíl mezi 145 HP a 160 HP tak viditelný ? :)
Kdybych se v létě dostal na ten sraz o kterém jsme se bavili, tak bych to už věděl :)
Zatím je to ve stadiu úvah, rozdýchávám pomalu 75, na Jagu mě čeká celý spodek, je to jak na trakaři, v zatáčkách čekám, kdy mi vylítne nějaký čep weed: a cenově je to trošku děs ale zas bude klid. Takže MG dojde na řadu až potom. A hlavně už mám spoustu ND nakoupených, no uvidím. :shock:
Zlatá 100 do ni se švihnul 130 motor jen to fiklo, žadná elektronika :) A hned byl bourák natuněný car:: :D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Motory VVC

Příspěvek od Miras » pon pro 06, 2010 16:28

K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne? :?
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » pon led 31, 2011 23:38

Miras píše:K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne? :?
u mkII MGF (kterou podle r.v. ma roman je to mechanicky stejny) MkI nemela druhou Oxy (lambadu :-) ) ma jinej kat bez Oxy.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » úte úno 01, 2011 12:02

Safra safra tak už se začínám zamotávat :D Mám jen jednu sondu na svodu hned za motorem. Na katu není. Já už vlastně ani nevím co mám Dendy msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

hanzi
Příspěvky: 42
Registrován: stř srp 20, 2008 7:24

Re: Motory VVC

Příspěvek od hanzi » úte úno 01, 2011 18:04

dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv úno 03, 2011 11:26

hanzi píše:dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
ssss ty co nevis to nepovis :evil: nerez trubka a stabilzator pro oblbnuti ECU (ECM) ...s Uss idealni spalovani za katem car::
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Odpovědět