Hlásí se nováček :-)
Hlásí se nováček :-)
Zdravím všechny příznivce značky MG a hlavně roadsterů, zatím nejsem majitelem, ale v brzké době to plánuju. Zakoukal jsem se do této anglické klasiky a rád bych si pořídil tuhle hračku a tedy to je ten důvod proč jsem tady. Jako fandové aut jistě pochopíte, že bych si nerad naběhnul a tedy potřebuji pár rad ohledně nákupu, případně tip kdyby se něco dobrého ukázalo. Tedy zajímá mne na co si dát pozor, co se na těchto autech sype, podvozek Hydragas - jak poznám jestli je vypuštěný a nebo totálně zničený, kde hledat korozi a další užitečné rady.
Chtěl bych si s autem náležitě pohrát, nemyslím tím papundekl tuzing, ale opravdu kvalitní styling při zachování všeho v originále. Budu to mít hračku na výlety, případně srazy pokud pořádáte a pro zábavu, na běžné ježdění mám další auta, tohle bude víkendovka.
Tedy doufám, že jsem někoho neurazil, tím, že jsem tu deset minut po registraci a hned mám spoustu otázek
Pěkný den všem.
Chtěl bych si s autem náležitě pohrát, nemyslím tím papundekl tuzing, ale opravdu kvalitní styling při zachování všeho v originále. Budu to mít hračku na výlety, případně srazy pokud pořádáte a pro zábavu, na běžné ježdění mám další auta, tohle bude víkendovka.
Tedy doufám, že jsem někoho neurazil, tím, že jsem tu deset minut po registraci a hned mám spoustu otázek
Pěkný den všem.
Re: Hlásí se nováček :-)
Vitej mezi nami
.... ano, takovy pristup se nam vsem moc libi ....zamiloval jsi se spravne a urcite te to neopusti, az MGF/MGTF okusis
Co se tyka rad, na to jsou tu zkusenejsi... urcite se ozvou a daji ti informace k tomu, abys poridil dobre. Ja ti muzu urcite doporucit si procist pokud mozno co nejvice temat a to nejen ze sekce MGF/TF... modely z rady RT, RF, XW maji ty same motory, takze i tam se dovis spoustu hodnotnych veci. Kazdopadne motoru se neboj. Je to konstrukcni perla, ma sice sve mouchy, ale nic fatalniho to neni, kdyz se o auto budes starat. Kdyz uz dojde na nejhorsi, tak nahradni dily, nebo snad i nahradni motor se da sehnat velmi rychle a za rozumne penize.
Co se tyka klubovych aktivit - sleduj sekci Srazy. Behem roku RCCZ porada cca 5 tradicnich srazu + sem tam nejake ty lokalni. Navic uzce spolupracujeme s MINIklubem (http://www.mini.cz) a navzajem se navstevujeme. Z jejich akci je velmi oblibeny MINIRaceDay, coz je takovy MINI zavod na okruhu v Myte - pro MGF idealni trat .... pak jsou jiz tradicni dva orientacni zavody BCOM a NarozeMINI - taky velmi zabavna akce a pro auta bez strechy o to vic
Samozrejme ted se soustred na to, abys dobre poridil, pak dal auto do krasneho stavu
.... ano, takovy pristup se nam vsem moc libi ....zamiloval jsi se spravne a urcite te to neopusti, az MGF/MGTF okusis
Co se tyka rad, na to jsou tu zkusenejsi... urcite se ozvou a daji ti informace k tomu, abys poridil dobre. Ja ti muzu urcite doporucit si procist pokud mozno co nejvice temat a to nejen ze sekce MGF/TF... modely z rady RT, RF, XW maji ty same motory, takze i tam se dovis spoustu hodnotnych veci. Kazdopadne motoru se neboj. Je to konstrukcni perla, ma sice sve mouchy, ale nic fatalniho to neni, kdyz se o auto budes starat. Kdyz uz dojde na nejhorsi, tak nahradni dily, nebo snad i nahradni motor se da sehnat velmi rychle a za rozumne penize.
Co se tyka klubovych aktivit - sleduj sekci Srazy. Behem roku RCCZ porada cca 5 tradicnich srazu + sem tam nejake ty lokalni. Navic uzce spolupracujeme s MINIklubem (http://www.mini.cz) a navzajem se navstevujeme. Z jejich akci je velmi oblibeny MINIRaceDay, coz je takovy MINI zavod na okruhu v Myte - pro MGF idealni trat .... pak jsou jiz tradicni dva orientacni zavody BCOM a NarozeMINI - taky velmi zabavna akce a pro auta bez strechy o to vic
Samozrejme ted se soustred na to, abys dobre poridil, pak dal auto do krasneho stavu
Re: Hlásí se nováček :-)
Díky za info a za přijetí,
našel jsem v inzerci toto: http://www.tipcars.com/#mg-f/18i-13628286.html
zdá se mi dobrá cena a i stav a je k tomu jedno auto na ND. neviděl to někdo abych neudělal blbost, v inzerci je to mnohdy pěkný, ale nakonec to je složenina z několika aut. Chci tam zajet kouknout, už vím, že střecha je bez vad a HG je nově naplněný. Kdy dělat rozvody a je nějaký fígl jak zkontrolovat ujeté km, zda jsou pravdivé nebo ne? Případně na co podívat a co je Achilovou patou těchto aut, zatím jsem se dočetl o HG a těsnění pod hlavou, co dál ??
díky za info.
Pavel
našel jsem v inzerci toto: http://www.tipcars.com/#mg-f/18i-13628286.html
zdá se mi dobrá cena a i stav a je k tomu jedno auto na ND. neviděl to někdo abych neudělal blbost, v inzerci je to mnohdy pěkný, ale nakonec to je složenina z několika aut. Chci tam zajet kouknout, už vím, že střecha je bez vad a HG je nově naplněný. Kdy dělat rozvody a je nějaký fígl jak zkontrolovat ujeté km, zda jsou pravdivé nebo ne? Případně na co podívat a co je Achilovou patou těchto aut, zatím jsem se dočetl o HG a těsnění pod hlavou, co dál ??
díky za info.
Pavel
Re: Hlásí se nováček :-)
Ahoj
HG zjistíš jednoduše pohledem,auto nemá skoro žádnou mezeru mezi blatníkem a gumou.
Většina je bouchlá zepředu, takže prohlídnout pořádně vnitřek pod přední kapotou - jestli je tam štítek, jetli nejsou nové brzdové trubky, svary, lak. Ale s tím nic nenaděláš. Vzal bych si kamaráda a zkusil se projet a zezadu se díval, jestli to auto není čtyřstopé. HG vpředu a vzadu uvidíš, podívej se jestli není nahoře kolem rantlu nebo kdekoliv pod autem zelená kapalina (ta co tekla jako krev z Predátora ). Motorek stěrače může být zatuhlý.
Vúbec bych neřešil tlumiče, silentbloky, čepy, stejně je vyměníš.
Motor a převodovka. Těžko říct. Buď to pocitově a sluchově pojede nebo ne Mělo by to slušné řadit.
Po koupi bych udělal (já osobně) :
- výměna oleje motor, převodovka (MTF94), vodní pumpa, kladka, rozvody, filtry. Preventivně, ať majitel říká co chce.
- já bych asi vyměnil kapalinu v HG a nafoukal tak, jak má být. Nemusí se to asi dělat, ale jsem rád, když vím co v autě je.
- zajel na diagnostiku, hlavně jestli nejsou vyhozené kontrolky airbagů
- po nafoukání HG geometrie
- teď už vím, že bych změřil auto na míry od Roveru, jestli není třeba na jedné straně po havárce delší Je to hrozný rozdíl v jízdních vlastnostech.
Jinak já bych asi do toho inzerátu šel, lákala by mě to druhé na ND.
Uff.
HG zjistíš jednoduše pohledem,auto nemá skoro žádnou mezeru mezi blatníkem a gumou.
Většina je bouchlá zepředu, takže prohlídnout pořádně vnitřek pod přední kapotou - jestli je tam štítek, jetli nejsou nové brzdové trubky, svary, lak. Ale s tím nic nenaděláš. Vzal bych si kamaráda a zkusil se projet a zezadu se díval, jestli to auto není čtyřstopé. HG vpředu a vzadu uvidíš, podívej se jestli není nahoře kolem rantlu nebo kdekoliv pod autem zelená kapalina (ta co tekla jako krev z Predátora ). Motorek stěrače může být zatuhlý.
Vúbec bych neřešil tlumiče, silentbloky, čepy, stejně je vyměníš.
Motor a převodovka. Těžko říct. Buď to pocitově a sluchově pojede nebo ne Mělo by to slušné řadit.
Po koupi bych udělal (já osobně) :
- výměna oleje motor, převodovka (MTF94), vodní pumpa, kladka, rozvody, filtry. Preventivně, ať majitel říká co chce.
- já bych asi vyměnil kapalinu v HG a nafoukal tak, jak má být. Nemusí se to asi dělat, ale jsem rád, když vím co v autě je.
- zajel na diagnostiku, hlavně jestli nejsou vyhozené kontrolky airbagů
- po nafoukání HG geometrie
- teď už vím, že bych změřil auto na míry od Roveru, jestli není třeba na jedné straně po havárce delší Je to hrozný rozdíl v jízdních vlastnostech.
Jinak já bych asi do toho inzerátu šel, lákala by mě to druhé na ND.
Uff.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
Jo ještě, km by mě v podstatě nezajímaly. Spodek (jak jsem psal) stejně uděláš do roku nový, a když by lehl motor, tak 88kW jsou plné ostrovy, určitě by ti vyšel vstříc Lenham.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
tak už můžu říkat kolegové, MG je doma přivezl jsem v pondělí a od té doby nědělám nic jiného než jezdím a objevuju tajemství nový hračky, čím víc mám najeto tím větší je chuť jezdit. Řekl bych, že je v dobrém stavu, doplněný hydragaz, nikde nic nemlátí, vše funguje jak má, nebere olej, voda v pohodě bez oleje, pár mušek se dodělá, interiér perfektní a tak zatím spokojenost. Byl jsem to nechat okouknout u jednoho fandy značky a líbilo se mu to, mám od něj půjčené manuály a spoustu literatury přímo na Fko, a takže studuju.
Doufám, že mi to vyjde na sraz co má být pod Brnem a seznámím se s členy, zatím díky za info a pomoc při koupi.
Doufám, že mi to vyjde na sraz co má být pod Brnem a seznámím se s členy, zatím díky za info a pomoc při koupi.
Re: Hlásí se nováček :-)
Super zprava .... vitej mezi nami a at autko jezdi a dela jen radost
Re: Hlásí se nováček :-)
ahoj
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
díky, je tu někdo z východočeskýho kraje?? pokec a výměna zkušeností,, atd,,
Re: Hlásí se nováček :-)
Z kama si?
-
- Příspěvky: 217
- Registrován: ned kvě 06, 2012 18:40
Re: Hlásí se nováček :-)
Já se také hlásím jako nováček, eFko mám asi 2 měsíce a jsem z Prahy. Co udělat nějáký poznávací srazík, třeba ve středu ČR?
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775
Re: Hlásí se nováček :-)
.... taky vitej ..... no jasne.... rozhodne nevahejte se setkavat a predavat si zkusenosti. Cim aktivnejsi budete, tim vetsi prospech to bude mit pro celou komunitu ... jinak mimo vlastni aktivity sledujte kalendar akci poradanych pod zastitou RC v sekci "Srazy". Behem roku se kona nekolik tradicnich srazu a zatim je porad mozne, aby nas tam bylo vice
Re: Hlásí se nováček :-)
Já jsem z Náchoda, občas tu zakopnu o nějakýho Rovera, ale s MGF jsem tu jediný široko daleko nezkoušel jste někdo servis a nebo díly z Radíkovic u HK ???
Re: Hlásí se nováček :-)
Dily nevim nevim... Mirek rozebirani Roveru a MG pomalu ukoncoval, ale asi tam jeste neco mit bude.... o servisu nevim ze by delali.
Re: Hlásí se nováček :-)
Nelíbí se nám, to co většině - jsme určitým dílem individualisti, a to je vždycky o něco náročnější, než jít s mainstreamem.
Díly se seženou, jen to není na každém rohu a taky si víc vypomáháme...... Podle údajů registru je v ČR 100-130ks MGF
Pro mě se vlastně nikdy moc neměnilo - díly jsem kupoval vždycky do zásoby, nebo když byla příležitost k dobré koupi. MG si rozhodně nechám dlouho - pravděpodobně už napořád, neumím si představit, co by se muselo stát, abych ho prodal.
Díly se seženou, jen to není na každém rohu a taky si víc vypomáháme...... Podle údajů registru je v ČR 100-130ks MGF
Pro mě se vlastně nikdy moc neměnilo - díly jsem kupoval vždycky do zásoby, nebo když byla příležitost k dobré koupi. MG si rozhodně nechám dlouho - pravděpodobně už napořád, neumím si představit, co by se muselo stát, abych ho prodal.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.