Upgrade mého MGF

Odpovědět
lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Upgrade mého MGF

Příspěvek od lenham3 » stř lis 19, 2014 21:38

Privezl jsem si pak hezkych dilecku z UK tak je pomalu chystam do sveho Fka a prikladam par fotek
Přílohy
WP_20141119_007.jpg
WP_20141119_002.jpg
WP_20141119_008.jpg
WP_20141119_003.jpg
WP_20141119_005.jpg
WP_20141119_006.jpg
WP_20141119_004.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od Trunda » stř lis 19, 2014 22:58

No ja myslel, ze uz to mas v aute.... Sup sup ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od lenham3 » úte led 24, 2017 21:09

Dovezl jsem si od Lutusaku dalsi poklad :mrgreen:
Je to kompletni motor 18K4f
Hlava MS2
ventily vyfuk 27mm
sani 31mm
pruziny ventilu piper cams
pevna nadzvedatka
vacky zavodni piper cams
pisty zavodni 11,2:1
lehceny setrvak
Ted mam dilema bud postavit nejaky projekt nebo cely motor prodat :?:
Přílohy
WP_20170124_18_51_08_Pro.jpg
WP_20170124_18_51_35_Pro.jpg
WP_20170124_18_51_47_Pro.jpg
WP_20170124_18_51_57_Pro.jpg
WP_20170124_19_06_46_Pro.jpg
WP_20170124_19_07_14_Pro.jpg
WP_20170124_19_08_24_Pro.jpg
WP_20170124_19_09_38_Pro.jpg
WP_20170124_19_11_40_Pro.jpg
WP_20170124_19_11_48_Pro.jpg
WP_20170124_19_12_35_Pro.jpg
WP_20170124_19_12_59_Pro.jpg
WP_20170124_19_14_03_Pro.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od Trunda » úte led 24, 2017 21:32

Projekt! Projekt! Projekt! ;-)

... tohle se nevyplatí prodávat, protože to nikdo nezaplatí. Tohle chce si užít ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 327
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od se_ky » úte led 24, 2017 23:42

Trunda píše:Projekt! Projekt! Projekt! ;-)

... tohle se nevyplatí prodávat, protože to nikdo nezaplatí. Tohle chce si užít ;-)
Naprosto souhlasím s Trundou :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od Trunda » stř led 25, 2017 8:49

Navíc... ta hlava vypadá, že už má nějaké přebroušení za sebou, tedy i s tím přebroušením bych byl opatrný a dělal ho opravdu jen v nezbytně nutném případě. Tedy když jsou na ploše nějaké defekty v oblasti těsnění, nebo je hlava křivá.

No a pak to, že všechny části motoru jsou jeté, tak to jaksi omezuje možnost to prodat dál. Vlastně ani nevíš, jestli ten motor nebyl nějak načatý a tak by bylo potřeba ho rozdělat a přeměřit průměry, ložiska. Tzn. pro závodní nasazení si tohle zřejmě nikdo nekoupí, protože potřebuje mít jistotu a poskládá si to nové.
Hobík ale za to nezaplatí nic extra, protože nebude mít jistotu. Takže, kdybych já uvažoval o tom to časem prodat, tak by bylo nejvýhodnější ten motor dá nějak letmo do pucu, dát mu jednotku s příslušnou mapou, která věřím půjde sehnat a zkusit ho rozjet. Když bude cajk, tak v ten moment buď získá na prodejní ceně, protože bude jistota, že to není troska a nebo si ho necháš a dáš ho do nějakého vozítka, kde půjde si ho užít.

Tedy, já bych navrhoval v prvním kroku ho poskládat s těsněním a rozvody, pokud možno raději nebrousit a buď mimo auto, nebo v nějakém testovacím autě ho rozjet s Emeraldem/DTA. A pak uvidíš ;-) Rozhodně v tomhle setupu bych ho nezkoušel rozjet se standardní mapou, protože by se tím taky mohl odprásknout.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Upgrade mého MGF

Příspěvek od lenham3 » stř led 25, 2017 10:02

Kdybych se motor rozhodnul poslat dal tak urcite ne v CR a ne rozdelany v krabici od bot a urcite z prebrousenou hlavou :!: ,ty vis Trundo jak vypada odlitek hlavy od MS2 a jak je hlava dal upravena na kolik se brousi ......dal bez komentare

Odpovědět