cuká a dusí se
cuká a dusí se
Ahoj všem,
chtěl bych vás poprosit o radu. Už jsem zoufalý mám MG F rv.98 je to 1.8 88kw.
Děje se mi to, že najednou se auto při rychlém sešlápnutí plynu začne dusit (jakoby nešlo dost benzínu nebo vzduchu), ale když přidávám pomalu a rovnoměrne tak bez problémů. Celé se to děje mezi 1500-2500 otáčky jak je to nad není problém. Objevuje se to bez jakého koliv klíče nekdy po 5 až 10 minutách jízdy a minule se mi to stalo až za Benešovem když jsem vyjížděl z prahy. Někdy se to nestane vůbec. A co je podivý tak to většinou ještě behem jízdy zase zmizí.
Nevím jestli to souvisí s tímto problémem, ale stává se mi že když mám auto venku a zaprší, nebo když ho umeju tak pak nemůžu nastartovat musí vyschnout.
Jako první mě napadl palivový filtr, že nepustí větší nápor benzínu, ale výměna nepomohla
co jsem měnil: palivový filtr, svíčky, kabely ke svíčkám, víčko rozdělovače, palec rozdělovače. toto vše po tom co se problém projevil.
Napadá vás něco někoho?
díky moc
chtěl bych vás poprosit o radu. Už jsem zoufalý mám MG F rv.98 je to 1.8 88kw.
Děje se mi to, že najednou se auto při rychlém sešlápnutí plynu začne dusit (jakoby nešlo dost benzínu nebo vzduchu), ale když přidávám pomalu a rovnoměrne tak bez problémů. Celé se to děje mezi 1500-2500 otáčky jak je to nad není problém. Objevuje se to bez jakého koliv klíče nekdy po 5 až 10 minutách jízdy a minule se mi to stalo až za Benešovem když jsem vyjížděl z prahy. Někdy se to nestane vůbec. A co je podivý tak to většinou ještě behem jízdy zase zmizí.
Nevím jestli to souvisí s tímto problémem, ale stává se mi že když mám auto venku a zaprší, nebo když ho umeju tak pak nemůžu nastartovat musí vyschnout.
Jako první mě napadl palivový filtr, že nepustí větší nápor benzínu, ale výměna nepomohla
co jsem měnil: palivový filtr, svíčky, kabely ke svíčkám, víčko rozdělovače, palec rozdělovače. toto vše po tom co se problém projevil.
Napadá vás něco někoho?
díky moc
- roverix
- Příspěvky: 3062
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: cuká a dusí se
Ukostření motoru, indukční cívka, kontakty na baterii a vůbec, všechny kontakty. Voda je sviňa.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: cuká a dusí se
No zbývá ještě ta cívka...
Re: cuká a dusí se
hmm nad tou sem taky premyslel. nevite na kolik cca vyjde?
Re: cuká a dusí se
Zdravím.
Přibližně na 1 200,-/ks, jde jen o cívku, propojovací kabel na druhý válec je zvlášť.
Než to ale celé měnit, tak je lepší si to na chvilku půjčit a prověřit.
Přibližně na 1 200,-/ks, jde jen o cívku, propojovací kabel na druhý válec je zvlášť.
Než to ale celé měnit, tak je lepší si to na chvilku půjčit a prověřit.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: cuká a dusí se
Pokud to ma rozdelovac tak je tam jedna civka tak ho tu neplet a ctiPítrs píše:Zdravím.
Přibližně na 1 200,-/ks, jde jen o cívku, propojovací kabel na druhý válec je zvlášť.
Než to ale celé měnit, tak je lepší si to na chvilku půjčit a prověřit.
civku mam muzu poslat starsi funkcni
Re: cuká a dusí se
díky za rady,
zatím jsem prošel kontakty, byl malinko povolený plusový kontakt. Projel jsem to a zatím ni, v týdnu s tím budu jezdit do práce a když se to projevý ozvu se na tu cívku. Přece jen jsem teď co toho hodně zachučel tak nechci jen tak kupovat další věci.
Nejsem auto mechanik tak mě prosím neukamenujte, že to nevím, ale k čemu je tohle?
Canister charcoal assambled
zatím jsem prošel kontakty, byl malinko povolený plusový kontakt. Projel jsem to a zatím ni, v týdnu s tím budu jezdit do práce a když se to projevý ozvu se na tu cívku. Přece jen jsem teď co toho hodně zachučel tak nechci jen tak kupovat další věci.
Nejsem auto mechanik tak mě prosím neukamenujte, že to nevím, ale k čemu je tohle?
Canister charcoal assambled
Re: cuká a dusí se
Je to filtr s aktivním uhlím, který slouží pro filtraci odvětrávání nádrže
Investice nelituj.... jednou za čas vyměnit komplet zapalovací soustavu je potřeba. Protože když se to neudělá a neřeší se to, tak tě to pak nechá někde ve štychu ve chvíli, kdy to fakt nepotřebuješ Jsou to spotřební věci, které mají vždy omezenou životnost.
Investice nelituj.... jednou za čas vyměnit komplet zapalovací soustavu je potřeba. Protože když se to neudělá a neřeší se to, tak tě to pak nechá někde ve štychu ve chvíli, kdy to fakt nepotřebuješ Jsou to spotřební věci, které mají vždy omezenou životnost.
Re: cuká a dusí se
Díky za vysvětlení. Ještě takovej dotaz taky se vám s eFkem tak blbě tankuje? Nikdy nemůžu mít pistoly na plno.
no investic nelituju jen jich je letos hodně. Nové do střechy okno ta zapalovací soustava, přetěsnění olejové vany, STK a nějaké drobnosti a mám taky druhé auto takže toho bylo opravdu dost
no investic nelituju jen jich je letos hodně. Nové do střechy okno ta zapalovací soustava, přetěsnění olejové vany, STK a nějaké drobnosti a mám taky druhé auto takže toho bylo opravdu dost
Re: cuká a dusí se
Moje predchozi eFko nemelo pri tankovani zadny problem, ale u toho soucasnyho pozoruju stejnej problem jako popisujes. V hrdle nadrze je mechanismus, kterej vyhazuje pistoli a ten mam bohuzel poskozenej (laicky receno... takova plechova zatka, kterou nekdo zarazil vic dovnitr ). Obcas to vypina tankovani, takze je treba najit spravnej grif
Re: cuká a dusí se
To jsem si neuvědomil, omlouvám se.lenham3 píše:Pokud to ma rozdelovac tak je tam jedna civka tak ho tu neplet a cti
civku mam muzu poslat starsi funkcni
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: cuká a dusí se
Ahoj, tak dostal jsem se k tomu až teď. Bohužel silovejma kabelama to nebylo , Mám ovšem ještě jeden postřech. Když ten problém nastane a dostanu se do otáček nad 2000 třeba cca 2200ot vyřadím a pustím plyn tak otáčky se driží na těch 2200ot cca 10-15 vteřin pak padnou na cca 1500ot tam se ještě drží a teprve pak padnou na volnoběžnou hodnotu. Tohle samozřejmě vnímám když stojím nebo dojíždím na semafory.
Napadá vás něco?
díky
Napadá vás něco?
díky
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: cuká a dusí se
krokovy motorek nebo to nekde prisana falesny vzduch
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: cuká a dusí se
Ano,ale ty mas starsi model motorku jiny konektor