Včera jsem byl okolnostmi donucen nejenom natáhnout za jízdy střechu, ale dokonce i použít stěrače na nějakou vyšší rychlost než na cyklovač. V pomalejší rychlosti fungujou, když přepnu na vyšší rychlost, tak se nic neděje. Napadlo mě, že je problém přímo v motorku stěračů. Prohledával jsem forum a internet a nejsem z toho moc moudrej.
Vyřešil by to nějaký repas motorku? Pokud ano, je nějakej doporučenej postup co s tím provést? Nebo je třeba motorek rovnou vyměnit? Je nutno mít motorek přímo pro MGF MK1 a nebo je možno použít nějakou alternativu?
Díky všem za podnětné rady
Motorek steracu MGF MK1
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorek steracu MGF MK1
Nechci kecat, třeba to ověř u rimmera, ale skoro bych se vsadil, že motorek stěračů bude stejný jako na RF nebo RT ze stejného roku.
Když jsem měl problém se stěrači na RF (Rover 25, taky nešla některá rychlost, už nevím která), měl jsem problém v páčce pod volantem. Motorek byl v pořádku.
Když jsem měl problém se stěrači na RF (Rover 25, taky nešla některá rychlost, už nevím která), měl jsem problém v páčce pod volantem. Motorek byl v pořádku.
Re: Motorek steracu MGF MK1
Ahoj.
Soudě dle katalogu, tak motorek je užitelný jen a pouze pro MG.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID018969
Tuším u jiných modelů MG Rover existuje naprosto identický motorek, užitý v osrávkách/feliciích, ale tohle bohužel není tento případ.
Snad by to šlo nějak předělat.
Nicméně, jak uvádí předseda- problém nemusí být v motorku- na vině může být jednoduše páčka, nějaký předřadný odpor, atd.., či jak to tam mají zapojené.
Zkusil bych dle schématu zapojení poměřit jednotlivé výstupy a pak by se vidělo.
Jako první zkus sepnout stěrače na různé stupně rychlosti a na vstupech motorku změř napětí. To Ti ihned napoví, jestli je motorek v pořádku.
Soudě dle katalogu, tak motorek je užitelný jen a pouze pro MG.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID018969
Tuším u jiných modelů MG Rover existuje naprosto identický motorek, užitý v osrávkách/feliciích, ale tohle bohužel není tento případ.
Snad by to šlo nějak předělat.
Nicméně, jak uvádí předseda- problém nemusí být v motorku- na vině může být jednoduše páčka, nějaký předřadný odpor, atd.., či jak to tam mají zapojené.
Zkusil bych dle schématu zapojení poměřit jednotlivé výstupy a pak by se vidělo.
Jako první zkus sepnout stěrače na různé stupně rychlosti a na vstupech motorku změř napětí. To Ti ihned napoví, jestli je motorek v pořádku.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Motorek steracu MGF MK1
Mel jsem podobnej problém a bylo prerusene vinuti (motorek ma vice vinuti) novej motor do Ochcavky I stoji do 500 a da se to udelat ....ale musi se prekopat zapojeni i cyklovace(packa) coz jsem nechtel ....a není to orig. za 1200Kc i s dopravou jsem sehnal na ebay.co.uk jety orig.
Pokud budes chtit sezenenu ti schémata k O1
Pokud budes chtit sezenenu ti schémata k O1
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motorek steracu MGF MK1
Kupoval jsem tenhle http://www.ebay.co.uk/itm/MG-TF-Late-MG ... vD_M3i5C6g jinak pokud ohmmetrem zmeriš vinuti musíš tam videt odpor cca do 10ohmu který se bude lehce menit pokud otocis rotorem - hrideli. Pokud tam není odpor (je nekonecny, je vinuti motoru v rit.... a mas jasno.
Obecne u MGF/TF byl motor udelanej tak, ze pokud si tam nemel plast kryt pod oknem tak tam nateklo a komplet vnitrek motoru vyreznul.
Jinak motor jsem pouzil z TF a prehodil jsem konektory. Tenhle clovek to prodava i s konektorama male/female.
Obecne u MGF/TF byl motor udelanej tak, ze pokud si tam nemel plast kryt pod oknem tak tam nateklo a komplet vnitrek motoru vyreznul.
Jinak motor jsem pouzil z TF a prehodil jsem konektory. Tenhle clovek to prodava i s konektorama male/female.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motorek steracu MGF MK1
Diky za postrehy a tipy, zkusim se v tom povrtat a uvidim na co prijdu.
Re: Motorek steracu MGF MK1
Případně, když bude problém uvnitř, tak jdou odvrtat nýtky, rozdělat to a bývají tam ojeté kartáčky snímající polohu otočení. Ty stačí pocínovat, respektive napájet kuličku cínu, dát tam vazelínu a vydrží to do smrti
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Motorek steracu MGF MK1
Z Oktavky MK1 je stejny jen si musis pohrat z konektorem ,v podstate neco podobneho jak u Fka MK1/MK2 take jine konektory .Mozna i origo mam doma