Motorek steracu MGF MK1

Odpovědět
cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od cembry » ned kvě 29, 2016 21:49

Včera jsem byl okolnostmi donucen nejenom natáhnout za jízdy střechu, ale dokonce i použít stěrače na nějakou vyšší rychlost než na cyklovač. V pomalejší rychlosti fungujou, když přepnu na vyšší rychlost, tak se nic neděje. Napadlo mě, že je problém přímo v motorku stěračů. Prohledával jsem forum a internet a nejsem z toho moc moudrej. :-)
Vyřešil by to nějaký repas motorku? Pokud ano, je nějakej doporučenej postup co s tím provést? Nebo je třeba motorek rovnou vyměnit? Je nutno mít motorek přímo pro MGF MK1 a nebo je možno použít nějakou alternativu?
Díky všem za podnětné rady ;-)
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od AnderN » pon kvě 30, 2016 10:07

Nechci kecat, třeba to ověř u rimmera, ale skoro bych se vsadil, že motorek stěračů bude stejný jako na RF nebo RT ze stejného roku.

Když jsem měl problém se stěrači na RF (Rover 25, taky nešla některá rychlost, už nevím která), měl jsem problém v páčce pod volantem. Motorek byl v pořádku.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od Pítrs » pon kvě 30, 2016 11:42

Ahoj.
Soudě dle katalogu, tak motorek je užitelný jen a pouze pro MG.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID018969

Tuším u jiných modelů MG Rover existuje naprosto identický motorek, užitý v osrávkách/feliciích, ale tohle bohužel není tento případ.
Snad by to šlo nějak předělat.
Nicméně, jak uvádí předseda- problém nemusí být v motorku- na vině může být jednoduše páčka, nějaký předřadný odpor, atd.., či jak to tam mají zapojené.
Zkusil bych dle schématu zapojení poměřit jednotlivé výstupy a pak by se vidělo.
Jako první zkus sepnout stěrače na různé stupně rychlosti a na vstupech motorku změř napětí. To Ti ihned napoví, jestli je motorek v pořádku.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od Dendy » čtv čer 02, 2016 8:33

Mel jsem podobnej problém a bylo prerusene vinuti (motorek ma vice vinuti) novej motor do Ochcavky I stoji do 500 a da se to udelat ....ale musi se prekopat zapojeni i cyklovace(packa) coz jsem nechtel ....a není to orig. weed: za 1200Kc i s dopravou jsem sehnal na ebay.co.uk jety orig. :admin:
Pokud budes chtit sezenenu ti schémata k O1
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od Dendy » čtv čer 02, 2016 8:43

Kupoval jsem tenhle http://www.ebay.co.uk/itm/MG-TF-Late-MG ... vD_M3i5C6g jinak pokud ohmmetrem zmeriš vinuti musíš tam videt odpor cca do 10ohmu který se bude lehce menit pokud otocis rotorem - hrideli. Pokud tam není odpor (je nekonecny, je vinuti motoru v rit.... a mas jasno.
Obecne u MGF/TF byl motor udelanej tak, ze pokud si tam nemel plast kryt pod oknem tak tam nateklo a komplet vnitrek motoru vyreznul. ml:
Jinak motor jsem pouzil z TF a prehodil jsem konektory. Tenhle clovek to prodava i s konektorama male/female.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 20:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od cembry » čtv čer 02, 2016 20:16

Diky za postrehy a tipy, zkusim se v tom povrtat a uvidim na co prijdu.
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od Trunda » čtv čer 02, 2016 21:38

Případně, když bude problém uvnitř, tak jdou odvrtat nýtky, rozdělat to a bývají tam ojeté kartáčky snímající polohu otočení. Ty stačí pocínovat, respektive napájet kuličku cínu, dát tam vazelínu a vydrží to do smrti ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Motorek steracu MGF MK1

Příspěvek od lenham3 » pát čer 03, 2016 20:26

Z Oktavky MK1 je stejny jen si musis pohrat z konektorem ,v podstate neco podobneho jak u Fka MK1/MK2 take jine konektory .Mozna i origo mam doma

Odpovědět