So what.... now?

Odpovědět
stilg
Příspěvky: 428
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte říj 16, 2018 9:49

Tak inzerat je up.

https://auto.bazos.cz/inzerat/95645902/ ... ervise.php

Cena je jen nastrel, zalezi na konfiguraci a co k autu.

stilg
Příspěvky: 428
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » sob lis 03, 2018 23:44

Menil sem este tesneni pod vikem a narazil na to, ze na vnitrni strane ventil deklu je oznaceno datum vyroby.

Ventil dekl se samozrejme da prohodit, ale je slusna sance, ze ten co na motoru je k nemu patri.

Zatim to byla pro mne porad lehce zahada...
Vzhledove se ten puvodni motor v tom ZR tvari jako 143ka, na pistech NENI 160, kolem ventilu nei ten dodatecny vybrus... nadruhou stranu, vymenit ten motor by museli nekdy behem prvnich 2 - 3 let zivota toho auta, coz se mi zdalo malo pravdepodobny.
Navic treba pruzny kolik zajistujici tahla razeni v prevodovce apod nejevil zadne znaky toho ze by ho nekdy nekdo vyrazel apod.
A dekl "malyho" rozvodovyho remenu na zadni strane motoru mel vyrobu 12/2004...
Kod motoru 18K4KM19 se mi nikdy nepodarilo poradne dopatrat co presne ma byt...

Kazdopadne ten plastovy dekl rozvodu je tedy asi z toho spravneho puvodniho 160koveho motoru, ale motor tam byl 143ka asi na tuty.
Zpatky k tomu ventil deklu. Na nem je vyznaceno duben 2000. Coz je jeste 160ka nedelala, a uz vubec by asi takova vec nebyla montovana do auta v roce 2005.

No ten novy motor je 160ka, ventil dekl ma znaceno zari 2002.

Jestli to jede lip... to asi nedokazu rict.

Kazdopadne sem ted odvezl auto od nasich... a kruci to je dravec :D uprimne po tom roce v tom linym ropakovy v tom ted mam misty regulerne strach, kor na tech mizernejch zimacich :D
Přílohy
20181103_133122.jpg
ventil dekl z puvodniho motoru.
20181103_132530.jpg
Uvnitr to vypada docela v pohode.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16006
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » ned lis 04, 2018 16:03

Chvilku jsem hledal a procházel stránky, kde jsem kdysi odhalil původ svého motoru. Tehdy jsem ale kód našel, sic jsem pořád hledal něco kolem VVC a nakonec se z toho stal kód bloku z MGTF 135. Nicméně teď jsem nenašel nic. Kromě tohohle a to by asi mohlo stačit jako definitivní důkaz:
screen_2018-11-04_15-40_001.png
https://archiwum.allegro.pl/oferta/siln ... 65802.html

Tedy jde opravdu o motor z Rover 25 GTi, tedy 145koňová verze motoru.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 428
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » ned lis 04, 2018 18:04

Jo jo.

Tak aspon neco pozitivniho na tom vsem ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16006
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » ned lis 04, 2018 18:14

Ona to ale nebyla žádná tragoška. Rozdíl ve výkonnosti fakticky musel být neznatelný, protože i zkušení tvrdí, že se 145koňovou variantou na 160 jednotce se těch 160 koní dosahovalo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 428
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » ned lis 04, 2018 19:33

To urcite ano.

Ten rozdil, v praxi je asi jenom ten vybrus kolem ventilu.
Lepsi pisty je spis otazka odolnosti a s vykonem nic neudela. A jednotka je stejna.

Ten rozdil, bude uplne drobny a poznat nejde, rozhodne ne po rocni pauze.
Je to spis psychologicky prijemne vedet, ze tedy ted je tam ta 160ka... auto jezdi stejne.

stilg
Příspěvky: 428
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon lis 05, 2018 13:26

Jinak este zajimave zjisteni ohledne tech venti deklu na Kckach.

Starsi verze VVCcek mely stejny dekl jako ostatni Kcka, kod koncici 430 a 431 tusim.
S tim, ze dira na senzor polohy vacek, ktery je normalne na vyfukove vacce, je zaslepena plastovou krytkou a o krouzkem a drzena sroubkem.
VVCcko ma senzor vacek na saci vacce, a dira pro nej neni v hornim viku, ale v hlave, resp v cam carrieru.

Tim padem dekl byl kompatibilni.

Nicmene pozdni VVCcka (odhadem 03+) dostaly vlastni dekl, s cislem xxx... 440, ktery ma tabulku data vyroby trochu jinou a otocenou o 90 stupnu, vevnitr je napis VVC a rozdil je v tom, ze puvodni dira na senzor vacky je pevne zaslepena / neni vyvrtana ... proste je tam hlinik. Byt obrys toho mista tam zustal.

A tedy tento dekl na NON VVC motor pouzit nejde, protoze neni kam dat senzor.

Odpovědět