Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Příspěvek od Pítrs » čtv úno 23, 2017 16:04

Tak jo.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Příspěvek od KDB » pát úno 24, 2017 8:41

Ještě k tomu rázovému pomocníku, kdo má šrouby s těmi nerezovými krytkami, musí počítat s tím, že je tím roztemuje a po čase vyhodí, protože na ně už nenasadí klíč......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Příspěvek od Trunda » pát úno 24, 2017 10:48

No za mě ty nerezové krytky jsou spíš jen ke vzteku, než k užitku. Po pár použití jsou ve stavu, kdy se v ořechu luxusně zaseknou a člověku tečou nervy, když se s každou maticí morduje jak ji vyšroubovat zároveň tak, aby nezůstala seklá v ořechu. Mám jich doma hromadu, protože jsem je raději povyměňoval za normální matice.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Příspěvek od KDB » pát úno 24, 2017 13:13

Mám je všude, a jejich stav se za X let a XXXXX demontáží/montáží nezměnil..... :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
GeneHawkins
Příspěvky: 131
Registrován: pát úno 05, 2016 22:13

Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol

Příspěvek od GeneHawkins » sob úno 25, 2017 19:43

se_ky píše:Přátelé moji,
mám problém. Když ráno nastartuju svý červený žihadlo ZR a rozjedu se, tak jen co se zahřeje, stává se, že při neutrálu drží pořád otáčky mezi 1500 - 2500 aniž bych šlapal na plyn a někdy se stává i to, že "pulzuje" v tomto rozmezí jak kdybych auto túroval. Nicméně po vypnutí motoru a novém nastartování problém zmizí a většinou až na vyjímky se už v průběhu jízdy neobjeví, až zase po úplném vychladnutí.
Je to samozřejmě věštění z křišťálové koule, ale mně se přesně takhle projevovala vadná váha vzduchu.
MG-F

Odpovědět