MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pon zář 10, 2018 20:11

Tak nakonec to tedy nebyla taková katastrofa - prý cisterna a přečerpávací nádrž. Je fakt, že kdyby hořela ta velká nádrž, tak by to byl asi jiný hukot :-D Nicméně to, že je snad jen jeden zraněný, je docela velké štěstí. Na fotkách to nevypadá, ale malý ohýnek to nebyl.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od AnderN » úte zář 11, 2018 13:01

Viděl jsem fotky v nějakém článku ... slušný. Ale sirény v Brně potvrdit nemůžu, sorry ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv říj 04, 2018 12:12

Tak poslední dobou se při rozjezdu s podtočeným motorem, ale někdy už i při prudké akceleraci objevovalo zaškubávání celkem nepříjemně, tak jsem se konečně dokopal sundat kryt a ejhle - jedna faja byla vyskočená ze svíčky :-D Tak by mě zajímalo, jestli to hle byl už ten problém v Mejtě... nevím. No mám v plánu koupit Magnecor kabely, ale asi až na jaře.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » sob lis 10, 2018 19:15

Tož dnes jsem jsem zahájil přípravu na zimu.
Nejprve jsem vlezl pod auto a jal se zjistit co mi to klepe na pravé nápravě. V týdnu jsem kupoval stěrače kdesi na internetu, tak jsem k tomu přibalil kosti stabilizátoru, ale ty jsem chtěl vyměnit jen preventivně, než že bych si myslel, že je to zdroj klepání. No nakonec se ukázal být zdrojem pravý čep řízení. Žádné překvápko. Ty tu dostávají fest počoudit. Máte ověřený konkrétní typ, kde a jaké čepy koupit?
A tak jsem vyměnit ty kosti, sic to asi fakt nebylo potřeba. Očistil jsem mírně spodek od naflákaného oleje sáknoucího kolem gufera diferáku (budu muset převodovku někdy rozhodit a vytěsnit axiální vůli a vůbec vyměnit ložiska, která tam jsou původní s plastovou klecí..... A trošku jsem tam oškrábnul pár malých míst s korozí a přestříknul jakousi srajdou.... zřejmě něco jako Rezistin. Jo a překontroloval jsem, jestli někde dole nezůstal kus kočky, kterou jsem v týdnu nechtíc podrbal na hřbetě :-D
Následovalo impulzivní odhodlání konečně něco udělat s hodně škaredým mega-puchýřem koroze v levém rohu nad předním sklem. Už jsem to s ním koupil, hned jsem tehdy to prolil voskem ať do puklin v laku neteče voda a fakt, že to za ty dva roky nijak extra nenarostlo. Po odškrábnutí laku bylo vidět, že ta koroze nebyla extra živá, ale bylo to fakt hnusný. Jak kdyby nablito pod lakem :-D Takže přišla k slovu AKU fortunka z Lídlu. Supr věcička.... krásně jsem vybrousil korozi fuč. Byla to sice piplačka, ale šlo to nádherně. Jen jsem musel chvilku laborovat které násady použít. Po vybroušení jsem to několikrát natřel Loctidem, který se mi osvědčil. Zítra to přetřu plničem, pak barvou.
Následovalo vyčištění skel a nanesení NanoBala nano-stěračů. A když už jsem byl v tom zápalu a auto bylo po dlouhé době umyté, tak jsem ho přeletěl tekutým voskem. Jo, bez vyčištění laku, ale nemám víc času se s tím drbat. Třeba na jaře.
Namontoval jsem nové stěrače - Bosch Aerotwin
Pak jsem ošetřil gumová těsnění pomocí Gummifitem od Wurthu.
A nakonec jsem silikonem vytěsnil úchyty zámků zadních vyklápěcích okýnek. Už delší dobu tama zatékalo.
E18A54A4-0547-46F6-9D40-5D59E0E5F8E2.jpeg
0540A3ED-6386-42C7-B414-55CF753D433D.jpeg
B46E36A2-13CF-40A5-9795-B9BE7215C1A7.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » ned lis 11, 2018 0:11

Cepy rizeni trochu bacha.
ZR160 ma vetsi cepy nez standardni RFo. Ja kdyz sem menil tak prvne sem koupil normalni a ty jsou male.

Ja to pred tema 2ma lety kdy, sem je delal resil origo TRW cepama. Byly drahe (cca 750 kc /ks, coz je asi 3x tolik nez bezne kupuju na auta) ale nic moc jineho co by pasovalo sem tenkrat nenasel... a ono stejne geometrie vyjde pokud clovek nema zname na 6-9 stovek.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » ned lis 11, 2018 0:12

Kdybys moc chtel najdu krabicku kvuli kodu.
Ja mel vuli v levem. Druhy byl jeste ok.
Prip. Bych nekde myl.mit nejake jine pouzite...

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od lenham3 » ned lis 11, 2018 0:34

stilg píše:
ned lis 11, 2018 0:11
Cepy rizeni trochu bacha.
ZR160 ma vetsi cepy nez standardni RFo. Ja kdyz sem menil tak prvne sem koupil normalni a ty jsou male.

Ja to pred tema 2ma lety kdy, sem je delal resil origo TRW cepama. Byly drahe (cca 750 kc /ks, coz je asi 3x tolik nez bezne kupuju na auta) ale nic moc jineho co by pasovalo sem tenkrat nenasel... a ono stejne geometrie vyjde pokud clovek nema zname na 6-9 stovek.
vetsi cepy rizeni nema jen MG ZR 160 to tu placaš blbosti,ale vetsi cepy ma i R 25 a vsechny MG ZR ,to co jsi koupil minule byly cepy na R 200

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » ned lis 11, 2018 11:34

Tak jinak.
"Bacha Trundo, protoze katalogy casto nabizeji pro ZRo mensi cepy (m10x1.25 matka na cepu). Spravne afaik sou ty vetsi s m12x1.25."

Jinak ano napsal sem to nepresne. Byt ja nikde netvrdil, ze 25ka ma ty male. Nebo ze ZR 105 ma male.
Ja rekl ze 160ka ma velke (to si myslim plati) a ze standardni RF ma male... ok mel sem to napsat presneji, ale priznam se, nevedel sem presne kde ten predel byl. Kazdopadne 200ka je RFo. To puvodni RFo.

Ale kdyz sme u tech formalit - dle TRW je delicim VIN ...461772.
Ale 200ka se udajne vyrabela az do VIN 471564. Takze je mozne ze je taky par tisic 200vek z prelomu vyroby s vetsima cepama. Takze mozna nejsem sam co placa ;)
(Ale taky muze placat TRW... zrovna ty spatne cepy nabizi na ZR kde kdo.)

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od lenham3 » ned lis 11, 2018 11:53

Tady je jediny problem ze vetsina prodejcu dilu u nas ma v katalogu spatne udaje a neresi rozdily mezi R200/25/MG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned lis 11, 2018 13:25

Jj, tak jsem si myslel, že to bude. Tak děkuji mástře Lenhame za potvrzení ;-)
No, asi objednám ty TRW. Tudle jsem kolegovi montoval na Hnůjdaje tyčky stabilizátoru, kupovali jsme Japanspart a v několika ohledech to na mě nepůsobilo dobře. Prostě kvalita odpovídá ceně.

Jinak myslím, že není potřeba vůbec spekulovat které auto má menší a které větší čepy, protože jednoduše větší čepy má silnější těhlice, která se montovala cca od R25.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv lis 15, 2018 19:13

Čepy jsou doma. Podle tvaru to vypadá, že tam teď jsou taky TRW, tak by to mělo jít vyměnit bez nutnosti geometrie ;-)
323495D7-A5A0-4870-B511-4FB99E4523E2.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Pítrs » čtv lis 15, 2018 19:45

Na tuhle firmu jsem slyšel hodně nelichotivé reference (provoz), ale nu což, tak třebas...ehm...jo...
Ať to slouží!
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv lis 15, 2018 21:18

Myslím, že si nevybereš. Bavil jsem se o tom tu s pánem, který desetiletí dělá geometrii a říkal, že se nikdy nedá říct který z výrobců je ten nejlepší. Je to prostě loterie. Když mi při mém provozu vydrží dva roky, tak se zlobit nebudu. Ale měl jsem čepy, kde se manžety rozsypaly po půl roce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Pítrs » pát lis 16, 2018 7:55

Jistě. Však nelze hodnotit z jedné strany. Informací musí být dostatek.

Pak už zbývá jen originální součástka.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned lis 18, 2018 20:07

I ZRo jsem přezul. Plácnu jsem se přes kapsu a pořídil aktuální Micheliny Alpin 5. Ty šílené Vredesteiny jsem tam už dávat nechtěl. Kdyby někdo chtěl 16" zimní pneu na ZRo/ZSo s cca 5-6mm na dojetí v létě, tak celou sadu za 500,- za odvoz nechám.
Pneu jsem napatlal Regumem a jsem na ně zvědav. U mě Alpiny byly vždy znamení spokojenosti. Tohle je třetí, nebo snad čtvrtá generace, kterou budu jezdit. Trošičku jsem z toho nervózní, protože ty předchozí byly hodnocené lépe. Tak ale aby taky trošku nasněžilo, ať se užijí. Jsem zvědav jednak jak se budou chovat se samosvorem, s kterým to na těch Vredesteinech bylo dost mrzuté. Pak jsem také v očekávání toho, jak bude fungovat brzda+plyn v kontextu toho, že až letos se mi podařilo zapéct desky tak, že to konečně brzdí.
Mimochodem po dvou sezónách takhle krásně zajeté kotouče, to jsem ještě neměl :-) To bude tím, že jim dávám pěkně počoudit :-D

Tož a pak jsem vyměnil ten pravej čep řízení. Opravdu tam bylo TRW, takže jsem si to hezky přesně změřil jak byly vzdálenosti na starém čepu a tak jsem to nastavil i na novém. Pro jistotu jsem si to před tím změřil přes vodováhu i před autem na obou stranách. Tak by to mělo být ok. Jen si nejsem jistý, jestli jsem tam neměl rovnou hodit nový čep i na druhé straně. No, asi kdybych měl nakonec jet na geošku, tak ho tam dám.

No a pak jsem tak různě na podvozku prošel místa, která byla mírně rezatá, odřel je a foukl Rezistinem. Brzdy byly jinak čisté a nijak jsem je neřešil. Jo a musel jsem poladit nerezový kryt svodů, kterému upadl spodní úchyt. Na horním to drží, tak jsem ho jen trošku přihnul tak, aby to nedrnčelo.
815BD304-83F8-4278-9AAA-5B70CA0CC41C.jpeg
517D7F9C-974F-43BE-B70F-50E4C8137DCD.jpeg
0B0439C3-AD2F-4023-A13A-4D065891ED19.jpeg
CAD5AB25-6815-4917-A163-A1242833DA9C.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět