MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Hombre » stř čer 01, 2022 19:23

No ale to vykape jen pár kapek z hadice a pak už nic, což vůbec nevadi. Se pak nedivte, že to houby brzdí s rozmackanyma hadicema :-D
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 01, 2022 19:37

No jo, ale já to tak, jak doporučuješ, zkoušel teď při výměně a prostě teklo to fest... je pravda, že na pedálu stál synek a nějak se tam kroutil :-D
Ne..... ale jasné, rozumím, máš pravdu a diskuze končí tím, že pancéřované hadice už fakt mačkat nebudu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Hombre » stř čer 01, 2022 20:07

Nesmi na něm nikdo stat, protože když se pohne, tak bud to vytlačí kapalinu, nebo nasaje vzduch. Prostě jen zafixovat něčím nezivym v libovolné ale seslapnute poloze.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 01, 2022 20:17

Tož jasan..... synek prostě zklamal :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát čer 03, 2022 20:31

Tak jsem tam dnes nasadil jiné desky, s kterýma jsem kdysi auto koupil na větraných kotoučích. Zkontroloval hadice a vypadá to cajk.
A při zajíždění desek jsem nafotil toto (realně je tam minimálně o 50 tis. více :-))…


Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 29, 2022 21:58

Sem tam, čas od času mi při podtočených otáčkách motor škubl. Neřešil jsem, bo jsem to dával za vinu možná blbě přemapované jednotce.
Dneska jsem jel v tom vedru z práce a nějak jsem zaregistroval při hopu že poklesl výkon. A to už otáčky nebyly nízko. Nezdálo se mi to a tak jsem auto schválně trošku trápil a opravdu při otřesu byl výpadek a dokonce sem tam se prohoupla ručka otáčkoměru.
No ba! Doma diagnostika ukázala mrtě chyb a mezi nimi o problému s čidlem kliky a nějaký misfire.Tož sáhnu na konektor čidle kliky a ejhle, drátek upadl :-D … no ty kokos, dobře že jsem to šel hned zkoumat, protože to by mě zítra nechalo na cestě :-D a opravovalo by se to blbě, protože se ukroutil vy konektoru.
Takže pod hrozbou bouřky a šera jsem konektor ušmikl a napájel na nové drátky a tadá ;-)

Diagnostika ještě hlásila hodně chyb se solenoidem VVC… tak to zítra vymažu a uvidím, jestli tam nemám ještě další bug :-)

Obrázek
Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Keksin » pát črc 15, 2022 5:58

Mně ze dne na den zmizelo na R75 77 777km. Nic se s autem nedělalo, prostě omládlo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned črc 17, 2022 21:09

Skvělé.... tak jsou to věčná auta, s věkem zrajou jak víno, tak coby si neodečetly samy kilometry? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » úte črc 19, 2022 13:48

Lehce nechapu proc nedokaze Kcko jet bez senzoru kliky, jenom z vacky... (ale mam za to, ze fakt nedokaze).

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte črc 19, 2022 14:47

Protože třeba zrovna na VVC poloha vačky špatně řekne to, v jaké poloze jsou zrovna písty.
A na druhou stranu odpradávna se to vždy řídilo polohou kliky, je to ten nejjasnější údaj o poloze válců, tak proč to komplikovat jinak :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » pát črc 22, 2022 18:37

To (mozna) plati JENOM pro VVC. ktere ma CMPS na saci vacce. Normalni Kcko ma sensor na vyfukove (A navic nema VVC tak jako tak).

Proc to komplikovat? To je snad jasny ne? Redundance... a robustnost a spolehlivost takovyho reseni.

Bez vacky jenom s CKP to normalne nastartuje, grupne vstriky a jede... dobra vec, kdyz se vysere CMPS, ze v klidu dojedes.
Je dost nestastne, ze kdyz odejde CKP, ze to nevyblije chybu, klidne at to zdechne.... kdyz mu to vypadne pro behu ... ale pri startu, kdyz ECU vidi, ze ji nejde signal z CKP and jdou ji data z CMPS tak at nastartuje na vacku, a jenom vyhodi DTC ze je nema signal od kliky... ale AT DOJEDES. resp muzes jet.

Sou auta, napriklad starsi Opelacky benzinovy motory (Z14XE apod). ktere presne takhle funguji. Pokud JEDEN ze senzoru neni, je start dlouhy (chvili to toci, kdyz nejsou oba signaly a vyhodnoti to a jede z toho co je.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát říj 21, 2022 9:18

Huráááááá chlat:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od AnderN » pát říj 21, 2022 15:49

Další STK?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát říj 21, 2022 18:55

Jj .... letos hotovo :-) Příští rok jen Pacouš.

Jinak na ZRu jsem prošel na 1* .... Emise jak květinka. Takže přemapovaná ;-) jednotka katalyzátoru neublížila .... o tom někdy více 8)
Technicky všechno cajk. Žádné vůle, brzdy jak fík, jen světla mi seřídil. A tedy všiml si, že na pravé straně mám trošku děravý práh vzadu.... no letos na to prostě čas nebyl a tak to holt ještě jednu zimu bude muset vydržet.
Co mě trošku mrzí, že ať jsme to na drcadlech naklepávali až hrůza, tak jsem nepřišel na to zkama mi jde při přidání a ubrání plynu takové nepříjemné klepnutí. Moc doufám, že to není převodovka, nebo poloosa. Asi největší podezření mám na silentblok převodovky, který asi vyměním za Powerflex. Može být, že je fakt vyčváchanej a při škubnutí převodovka klepne od nápravnici, tak jako jsem to měl na Kupéčku.

Jako co je fakt pecka, tak já s tím autem jezdim celkem bomby po fakt vymordovaných cestách a opravdu to nešetřím. Na brzdy chodím prudce, navíc tam mám Pilot Sport 4, takže to do náprav dostává fakt čouda a ono to drží a drží. Strašně moc si nemůžu vynachválit ty měkčí zadní pružiny.... to moc pomohlo čitelnosti zadku a aby to nemělo na těch hnus cestách kvůli vlečné nápravě chuť uskočit pryč. Asi by se tam ale taky hodilo dát polyuretany.

Tak jako to letos byly ty opletené hadice, které jsem měl mít už dávno, tak na další rok bych asi upgradnul ty silentbloky a zkusil bych stvořit rozpěry mezi tlumiče jak vpředu, tak vzadu. Musím se také podívat jak je to dlouho, co jsme dělali rozvody a kouknu na ně.... přeci jen mi tam vačky slintají olej a kvůli stylu jízdy a lehkému setrvačníku bych možná rozvody preventivně vyměnil.
Jo.... a pokud by se někomu doma válela převodovka ze ZR160, tak asi beru. Ta moje je už trošku slabá na první synchron a tak vůbec má za sebou se samosvorem něco na Kupéčku. Taky z ní fest jde olej (a to jsou nová ložiska, dokonce axiálně vytěsněný, nová gufera, tak jestli jsou vymleté poloosy, nebo tisícihran v difu???). A nechce se mi brát převodovku z Kupéčka a prostě nebyla by od věci jedna do foroty, kterou bych si vymazlil a pak do ní jen přehodil diferák.


Obrázek



Prostě.... se ZRem už to táhneme 6 let. Tedy splnilo to, co mi za tu počáteční "manželskou" krizi muselo slíbit. Přes koronu toho moc nenajezdilo a i teď je tak v třetinovém zápřahu, nicméně funguje a má potenciál fungovat dál. Na údržbu brnkačka, hniloba žádná hrůza a na to dojíždění je to prostě radostné auto. A ani nevím, za co bych to vyměnil..... takže jedem dál ;-)

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět