MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte črc 23, 2019 20:02

Přesně tak... vždycky jsem pořízeni odkládal a když to bylo potřeba, tak hned. Kupodivu to ale z UK přijde dřív, než čerpadlo z CZ :-(
Udělal jsi to aspoň z hliníkového plechu? Pak by to nemělo vadu....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 637
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 20:20

Kde kupujes dily u nas, ze to tak trva?
Ja beru uz roky v motora.cz a nemuzu si je vynachvalit... levni, a jeden den obednam a druhej den to mam k vyzvednuti v brne na pobocce... takze ani postovny neplatim.
Ta meyle pumpa tam stoji nejak 602 czk.

To je pravda ze by bylo lepsi z silnyho hlinikovyho plechu, ale je to udelany z tech klasickejch nejbeznejsich spojovacich desticek... bylo to vyrobeny doslova z toho, co bylo v tu chvili po ruce. Ale ono je to takovy vcelku mekky pozink a jeste sem pilnikem vzal hrany aby to nemohlo udelat vryt do kola.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte črc 23, 2019 20:32

Autodilos.cz, kde tu pumpu měli asi o 100,- levněji a občas profidily.cz... ale u mě nehrozí to někde vyzvedavat (ne všichni bydlí v Brně :-D) a tím se to protahuje. Bohužel to trva tak 4 dny. Jako když potřebuju urgentně něco, tak mám kamaráda v Kelly a ten mi to doveze domů hned ten den, když to mají. Ale i s VIP slevou to mají neuveřitelně drahé.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 637
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 21:33

To tam mas nejakou slevu ci co? Me to na jejich webu pise 587.
https://autodilos.cz/autodily/mg/mg-zr/ ... tId=306496

dival sem se, pac mam motoru za, byt ne ve vsem nejlevnejsi, tak za levnou. 100 by byl docela rozdil.

Jinak jo, Kelly sou nechutni. Oni stavi na tom ze servisy u nich maji velky slevy ... ale i tak sou drazi.

Kelly sou dobry na 2 veci.
1) kdyz clovek neco nutne potrebuje o vikendu... jako ja tuhle vlozkovaci sadu na zavit v tehlici na Oplovi... kdyz sem zjistil v sobotu vecer, ze je strzenej cep od brzdice a v pondeli rano muselo auto jezdit.
2) k tomu, ze servisy skrze jejich verejne ceny legitimizuji svym zakaznikum to jake jim uctuji palky za ceny dilu. (pac proste je bezna praxe ze se realna cena prace do velke miry rozpusti v cene precenenych dilu, a oficialne se uvede cena prace vyrazne mensi ... pac jinak by ti lidi moc brblali)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte črc 23, 2019 22:35

No vidíš, můj odhad byl hodně hrubý, protože jsem si pamatoval jen řádově cenu... :-) Ono to plus mínus mají stejný, jen keloši hřeší na to, že mají nasmlouvané servisy. Ale jsou za blbečky... ty marže jsou humus. Pak ta kvalita servisů nemá být tak mizerná, když jsou motivovaní prodávat a nemakat....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 637
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 23:08

No ja sem vazne zvedavej jak dopadne to leceni toho Rovera ted.

Se ZRem bylo "porad neco". Byt ne vzdy, za to mohlo to auto jako takove. Vlastne spis kdyz nad tim zpetne premyslim skoro nikdy.

Ten motor co v nem byl kdyz sem ho koupil byl o ~5 let starsi nez to auto, a ten povolenej sroub na klice co se stalo 2x je proste spis fail toho kdo to delal prvne a pak podruhe (Dik DS).
To ze sem vzal obrubnik na ledu a ohl si npravu to se spolehlivosti auta taky nesouvysi. A ze se menily cepy rizeni a pak spodni kulovej cep (kdy sem dlouho hledal co to klepe), nebo ze uhnil vyfuk je po tech letech normalka. A to ze mi vletel pasik do kufru taky asi normalni :D
Takze vlastne krom toho konce kdy si to skocilo, plus ze to zralo vodu si nemuzu na spolehlivost moc stezovat... jo jeste teda hreben rizeni mel vuli, a menil se, ale tak, kdo vi co bylo za tim.

Vlastne jedinej problem co byla zavada auta takhle, byl SAAB ventil v chladicich hadicich, diky kterymu to prestalo topit. Mimochodem tu jeho cepicku kdyz se ten ventil rozpadne a casto jeho dily odpluji v chladicim okruhu ... sem nasel zaseklou v te tenci trubce u termostatu, kdyz sem ten spatnej motor kuchal.

A ostatne ty resis dost problemu v dusledku predchozich majitelu no.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř črc 24, 2019 7:44

Si piš.... po čtyřech letech jsem nepřekonal znechucení z toho, co jsem to koupil za trosku stále jsem sem nedal ten kilometrový seznam šíleností, co jsem na autě objevil. Nevím, jestli by to tu někdo četl :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř črc 24, 2019 7:50

Jo a málem bych zapomněl, přední blatníky jsou v katastrofálním stavu a hlavně levý už má za sebou nějakou nehodu předchozího majitele, který to vyřešil tunou kitu, který po inzultaci srnkou začal odpadávat. Nehledě že je okrajkován slušnými puchýři. Takže nedávno jsme s Ondrou udělali nějakou "menší" objednávku u Rimmerů a je přiobjednal oba blatníky i s úchyty, dokud jsou k sehnání. Doufám, že to budou originály, které sednou bez nutnosti to spasovávat, což u těch druhovýrobních je prý hodně velký vopruz. Proto jsem to taky neobjednával zde.... a kupovat z vraku nemá smysl, protože jsou hnilé na každém autě.

Mimochodem..... všimněte si, na to, jak to auto nemám rád, jak i přes to do něj investuju. Nesu já blbé? :-D

IMG_0402.jpg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od djmicho » sob črc 27, 2019 5:54

Blbý jsme tady "všichni" ;) ještě jsem se nedostal k tomu rozdělat ZT na díly... Jak z časových důvodů, tak mne vnitřně něco hlodá :lol:
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

michal.lom
Příspěvky: 1105
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od michal.lom » sob črc 27, 2019 7:17

djmicho píše:
sob črc 27, 2019 5:54
Blbý jsme tady "všichni" ;) ještě jsem se nedostal k tomu rozdělat ZT na díly... Jak z časových důvodů, tak mne vnitřně něco hlodá :lol:
Já sem si říkal, že to nebude tak žhavý... mir:
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od djmicho » sob črc 27, 2019 11:03

Ale bude, rozhodnuto je už od doby co jsem začal prachy vrážet do Toyoty :lol: :cry:
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte srp 06, 2019 7:51

Tak jsem se včera pustil do výměny té vodní pumpy.....
No, jsem tak na to chvilku koukal, jestli se mi do toho vůbec chce, protože ty šroubky pumpy jsou tedy hodně blbě přístupný a navíc já jsem nechtěl oddělávat dolní řemenice. Ale nakonec jsem se do toho pustil a skoro bych řekl, že výměna vodní pumpy bez rozdělání spodku rozvodů se dostala na vrchol "lakatoš" žebříčku :-D Hlavně ten spodní šroubek mezi pumpou a servočerpadlem je chuťka. Ve finále jsem na něm asi poprvé opravdu docenil kloubový nástavec na golu, protože bez něho tam prostě "očko nenasadíš".
Původní pumpa byla SKF. Ale při protočení je taková zadrhnutá a uvrzaná. Gumové těsnění v ní bylo dost slehlé, tak jestli to neproteklo třeba i přes něj... nevím. Nová Meyle pumpa měla sice v krabici dvoje nové těsnění, ale tedy musím říct, že ta celkem tenká gumička ve mě moc důvěry nevzbuzuje.
Každopádně jsem to poskládal, kupodivu vrátit tam šroubky bylo snazší, než to rozebrat. Bohužel se mi ale povedl jeden fail. Nemyslím si, že bych to nějak moc rval, ale ukroutil jsem ten spodní šroub sloužící jako distanční sloupek pro kryt rozvodů :-( .... člověku to nedá, ale on ten sloupek není z 8.8 oceli, jak ostatní šrouby, tak se musí dotáhnout asi fakt hodně zlehka. Asi se s ním ani tolik nepočítá v případě uchycení pumpy, protože čistě mechanicky tam moc velký význam nemá. Z toho důvodu nemám ani obavu, že ho tam prostě mít nebudu.
Rozvody jsem nastavil zpět tak, jak byly. Nalil asi tři litry kapaliny a vypadá to cajk. Jen se mi teď od rozvodů ozývá takový ne moc příjemný zvuk :roll:
No a když jsem to tak rozebíral a viděl ten rozvoďák, tak ano, jsem vůl, že jsem to rovnou nevyměnil i s rozvody ml: ...... když já na tu spodní řemenici nerad sahám....
Přílohy
IMG_0557.jpg
IMG_0556.jpg
IMG_0555.jpg
IMG_0554.jpg
IMG_0553.jpg
IMG_0551.jpg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv srp 08, 2019 8:57

:shock: :shock: :shock:

Jo..... pumpa pumpuje, zvuk zmizel (asi to vydával řemen potečený kapalinou), kapalina nemizí, tak supr trupr..... ale řemen a kladku pro jistotu letos ještě vyměním.

No, ale jsem šokován.... a svoji kariéru analytika můžu hodit do koše, protože měsíc jsem byl mimo, přitom ten zásadní prvek ovlivňující táhnutí auta doprava mi byl znám už od začátku, co se problém objevil. Bohužel jsem si to technicky nedokázal odůvodnit, tak jsem ho upozadil.... ale, tak aspoň mám vyměněné ložisko, rozhýbanou brzdu, vyměněný homokineťák, zrevidovanou převodovku, vyměněná ložiska a gufera na diferáku, vymezenou axiální vůli.... a přitom celý problém je v nějakém způsobu vadné pneumatice :puke:

Jelikož tu po tomto jsem za blbečka (sem tam se to hodí ;-)), tak se nechám podat a prosím o vysvětlení PROČ :?: :!:

Po závodech jsem přehodil přední za zadní kola a od té doby to táhlo doleva. Včera jsem přehodil přední levou za pravou a táhne to doprava. Tedy, nyní, to pravé kolo má nějaký problém.... Kolo nijak nevibruje. Je slyšet jakési hučení, ale neumím rozeznat z které strany. Mohlo by to být špatným vyvážením? Mám tam teď snížený podvozek, tedy i větší odklon a tedy na rovině pneu jede víc po hraně.... že by byla nějak špatná bočnice? Obě přední pneumatiky jsou sjeté stejně a ne nijak výrazně víc do vnitřní strany.... Pneumatiky mají obě 88W, DOT se liší o nějakých pár týdnů, nafoukané jsou stejně a nasazené jsou správně. Michelin Pilotsport 4
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1105
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od michal.lom » čtv srp 08, 2019 9:24

Jestli máš ty gumy malinko sjetý nerovnoměrně tak to na ní okem nepoznáš, ale na řízení to cejtit může bejt, tuplem na široký a nízký gumě.
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - bohužel už jen zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv srp 08, 2019 9:29

Tohle ale táhne jako prase. A měl jsem je na zadní nápravě a byly sjeté opravdu na milimetr stejně.... v podstatě spíš nesjeté, protože jsem je na zadní nápravě měl asi tři měsíce a na zadní nápravě na ZRu se pneumatiky nesjíždí skoro vůbec.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět