MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned pro 16, 2018 19:59

Nevypadá to dobře. Studený motor a hadice nafouklé. Expanzka poteklá. A pod chladičem opět loužička. Na večeři jsem konzultoval s Lenhamem a Hombrém a shodli jsme se na tom, že by se mohlo zkusit přetáhnout šrouby. Jo, tak jsem to chtěl zkusit.... oddělal jsem víko, našel jsem ořech, který seděl, ale.... kurnííííík - byl na malou golu. Takže samozřejmě nástavec lupnul. Fajn.... tak jsem to zase poskládal zpět a bud to muset nechat na profíkovi.
Štve mě to.... asi budu muset koupit test na spaliny, protože těsnění je tam dva a půl roku a to mi moc není po chuti ho opět měnit.

Co je ale fakt, že mírně poteklá expanzka bývala už od výměny těsnění. Sic poslední dobou je to víc. Tak jestli je spadená některá vložka? :roll:

Jinak problém s misfajrem jsem odhalil. Jedna z fajek má kontakt na svíčku nějaký špatný, takže na svíčce byla najiskřená bakule sazí. Zkusil jsem očistit i kontakt v fajfce, trošku ho zmáčknout a uvidím. Ale koupit budu muset nové. Jinak svíčky byly některé mokré, ale přišlo mi, že smrděly benzínem. Nevím co si o tom myslet. Každopádně i ty bych měl vyměnit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned pro 16, 2018 20:43

.... tak aby jsme tu planě nespekulovali, tak jsem objednal test na spaliny - https://www.uni-max.cz/tester-uniku-spa ... systemu/d/ .... samo že s kapalinou. Vánoce jsou tady.... stupo:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 655
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od djmicho » ned pro 16, 2018 21:40

Tak ať pod stromečkem najdeš negativní test, ať už ten na spaliny nebo jiný :lol:
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Pítrs
Příspěvky: 2014
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Pítrs » pon pro 17, 2018 8:25

Trunda píše:
ned pro 16, 2018 19:59
...protože těsnění je tam dva a půl roku a to mi moc není po chuti ho opět měnit.
Co je to za těsnění? Kolik kilometrů to za tu dobu najezdilo?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pon pro 17, 2018 12:39

Myslím, že to byla nějaká sada z eBay, ale nejsem si jistý, jestli to nebylo něco, co kupuje Lenham. Kilometrů... nevím, odhadem 40 tis.
Po cestě do práce jsem tak přemýšlel, jestli by se na destrukci nemohl podílet ten velký chladič. Tedy jednak a druhak to, že by tam chtělo mít PRT termostat. To by mohla být souvislost i s tím, že se to teď zhoršilo s mrazivým počasím, kdy to skrz ten velkej chladič dostává větší teplotní šok.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2014
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Pítrs » pon pro 17, 2018 13:19

S tím termostatem/chladičem by to neměl být zas takový problém.
Ebay komentovat nebudu, jen se přidám a popřeju, ať pod stromečkem ten test negativní najdeš, myslím na spaliny a co se týče něčeho jiného, tak, pokud vyloučíme chorobu, či drogy, tak je to asi jedno :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

stilg
Příspěvky: 469
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » pon pro 17, 2018 13:26

To bude karma za brojeni proti mls ;)

Tak ten tester je prekvapive levny. To jsem ani netusil... fajn vec, kor pro roveristy.

Co myslis tim ze nastavec lupnul?
Orech si pouzil nejaky vhodne velky 12ti hran, nebo spravny? Tj. E12.

Ja resil opacny problem. Tj. Ze spousta orechu treba ta e12. Nebo na svicky, sou pul palce a ja je potrebuju na 1/4 palcovej momentak (na nem mam uhlovou indikaci a hlavne s nim udelam nizke momenty 5-25 nm... ono je to az humorne. Svicka predepsanych 18 nm nebo 24 apod. A orech 1/2...
Takze holt neidealne skrze redukci 1/4 -> 3/8 do redukce 3/8 -> 1/2.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pon pro 17, 2018 13:40

Kluci díky za vánoční přání.... snad se vyplní ;-)

No je to vzpoura...
No jo, tester jsem koupil, protože sám už jsem to řešil X-krát a i tu na klubu je vidět, že než spekulovat a kde co zkoušet, tak tohle by mělo být ověření na jistotu. Navíc se tím dá vypozorovat na kterém válci je problém a po sundání těsnění se dá zaměřit konkrétně, než jen odhadovat který defekt na těsnění je ten zásadní.

Zkusím tento týden vypozorovat jak to po vychladnutí zůstane natlakované když pojedu do práce opravdu piánko a když to vezmu zostra.

Při té vzpouře vozů jsem ještě zjistil, že mi v zatáčce drhne na ZRu zadní kotouč o unašeč desek. Jednak je ten unašeč jakýsi křivý, takže kotouč ho líže těsně o půl milimetru, ale když jsem ho dal dolů, tak v ložisku už je cítit, že se kuličky hádají. Sic hlučné samo o sobě ještě není, tak vůle už v něm bude asi taková, že to způsobuje přílišné přiblížení kotouče k unašeči.
Takže opět... šťastné a veselé :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pon pro 17, 2018 14:35

No ne.... našel jsem v gole hvězdičkové nástavce, které celkem pasovaly na šroub. Ale byly to 1/4" a zkusil jsem to naivně přes malý prodlužovák a ten jsem prostě ukroutil :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 469
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » pon pro 17, 2018 14:47

No ty hnezdicky myslis jako neco jako totok:
https://www.mojadielna.sk/fotky20833/Sa ... 3546_1.jpg

Tj. 12ti hrane orechy?
Nejaky maly by mel jit pouzit, ale osobne to povazuju za takove z nouze reseni.... lepsi si koupit tu E12ku.

Ale je to asi jedno, pokud se do toho nebudes uz poustet.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pon pro 17, 2018 14:52

Ty, nevím co to je zač.... není to 12ti stranné, sedělo to na hlavu šroubu a ano, byla to nouzovka. Správný ořech doma nemám a chtěl jsem to přetáhnout dřív, než se těsnění provalí úplně. Ale budu si ho muset prostě sehnat, no...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 469
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » pon pro 17, 2018 16:05

Jo, mela by to byt E12, a maj ito vcelku bezne a stoji to par desetikorun.

Jenda
Příspěvky: 1283
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Jenda » pon pro 17, 2018 20:23

ty Trundo, myslím že ty moje ořechy na to jdou - ty obloučkové... a nebo jsem si kdysi nějakej kupoval na SDčko...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16599
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř pro 19, 2018 13:57

Je to tu. Ta testovací nádoba vypadá vtipně :-D
Přílohy
D7B7FF44-5AF5-4E9B-AB96-C619D9CAD991.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2014
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Pítrs » stř pro 19, 2018 14:34

Bažanta mi to nepřipomíná.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Odpovědět