MG ZR škubání motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17458
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » sob dub 15, 2017 12:24

Víc jak 25 tis. Za to nedávej.
Podobným peklem jsem si prošel se svým ZRem, ale měl jsem velkou část věcí skladem a většinu hrůz jsem si opravil sám.
Pro představu, očalounění stropnice mě stálo 1700,-
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mastemace
Příspěvky: 190
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od mastemace » sob dub 15, 2017 15:58

Nazor ohledne ceny je naprosto jednoduchy. Na sautu se prodava ZR 1.4 za 30tis a pokud by tam byly tebou zminene zavady, tak to je neprodejne. Svoje ZR ktere bylo 160 a v mnohem lepsim stavu jsem pred tremi roky prodal za 45. Kdyz si vezmes, ze s touto motorizaci nedostavas temer nic navic proti Roveru 25 a ten se prodava za nizsi cenu, osobne bych to prodejci s podekovanim vratil a ty penize strkal radsi do jineho ZR, ktere se uz od pohledu takto nerozpada.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » sob dub 15, 2017 16:27

Tak přidávám fotky aby jste věděli o jakém autě se tu vlastně bavíme.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Konektor lambdy za kat.
Obrázek
Obrázek
Konektor lambdy před kat. ( prasklý )
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Číslo motoru je ručně vyražené nikoliv strojně. Pokud je pravdou co se píše na netu, že poslední sedmičíslí VINka je číslo motoru, pak je motor skutečně jiný.
Nemělo by být označení 14K4F ? Já tam vidím 14K4MP. Tak jsem z toho nějakej stupo:


Obrázek

Co vy na to teď ?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » sob dub 15, 2017 16:41

mastemace píše:Nazor ohledne ceny je naprosto jednoduchy. Na sautu se prodava ZR 1.4 za 30tis a pokud by tam byly tebou zminene zavady, tak to je neprodejne. Svoje ZR ktere bylo 160 a v mnohem lepsim stavu jsem pred tremi roky prodal za 45. Kdyz si vezmes, ze s touto motorizaci nedostavas temer nic navic proti Roveru 25 a ten se prodava za nizsi cenu, osobne bych to prodejci s podekovanim vratil a ty penize strkal radsi do jineho ZR, ktere se uz od pohledu takto nerozpada.
Mě jde konkrétně u tohoto auta o karoserii která je skutečně bez koroze. Je to dovoz IT. Kdyby nebyla karoseria tak pěkná už by byl zpět.
O tom ZRku na SAutu vím. Má v pytli těsnění pod hlavou. Jinak vypadá obstojně. Já řešil otázku co koupit ze dne na den abych mohl jezdit do práce. Proto padla volba na tohle. a momentálně jsem ve finanční tísni. Takže asi tak.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

mastemace
Příspěvky: 190
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od mastemace » sob dub 15, 2017 17:01

Ma to elektricke ovladani zrcatek, ale ty jsou pritom manualni. Takze by se clovek zeptal, jestli tam je nova palubka, zbytecne tlacitko, byly urazeny zrcatka, nebo rovnou cele dvere? :D

Jinako prave to, ze bazar auto potrebuje pretesnit hlavu bych nebral jako nejaky problem. Proste se to udela rovnou a bude na dlouhou dobu klid. Nez resit tisic veci.. a pak pretesnit hlavu:)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

mastemace
Příspěvky: 190
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od mastemace » sob dub 15, 2017 17:10

A jeste jeden dotaz - mam za to, ze bez airbagu spolejezdce se delaly jen nejake starsi 200, ale ne ZR. A dle fotek to vypada, ze zde byl airbag spolujezdce nahrazen jen prihradkou. Pokud tomu tak je, pak je mi s podivem, ze nesviti kontrolka na palubce. Pak by bylo zajimave se podivat, jak to je s STK a chybejicim airbagem.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

lenham3
Příspěvky: 2244
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od lenham3 » sob dub 15, 2017 19:12

Prihradka je v poradku je i na ZR kach ,jinak cislo je primo na lambdach pred katem MHK100840, za katem MHK101086

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17458
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » sob dub 15, 2017 19:14

Ne, airbag spolujezdce byla volitelná výbava (tedy asi na některých trzích), takže to není nic divného.
Je to slepenec, to jo.... třeba světla jsou taky z R25 (mají chromované pozadí) a ty zrcátka, to je pech, no :-)
Ale sedačky jsou origo (barevné provedení interiéru bylo opět na zákazníkovi) a jejich stav bohužel odpovídá stáři a nedobře zvolenému materiálu. Navíc Itálie.
S klimou to mám úplně stejné. Buď někdo nechtěl kurvítko a nebo nevěděl jak vyřešit problém, či sehnat příslušné komponenty (chladič, ventilátor) a tak prostě vyraboval co šlo, nechal tam kompresor a šmitec. Jak říkám, mám to tak stejně, ale uvidím co v létě, jestli se budu snažit ji tam vrátit, nebo na to peču.

Koroze je u ZRa hodně velká choroba, takže zas pokud fakt nikde nejsou puchýřky, tak by to bylo fajn. Motor by potřeboval přetěsnit horní půlku, která dost slintá, ale to není nic dramatického.

Hele, já koupil moje ZR za nesmyslných 70 tis. a to si troufám tvrdit, že ve finále bylo v horším stavu, protože co jsem do něho musel ještě narvat peněz, to tě snad nečeká. Navíc to moje není zrovna bez koroze a ty díly, které jsem tam měl jako prémiové (nerez výfuk, odlehčený setrvák, lehčí kola), tak nic nepomůžou tomu, když je auto jinak v děsném stavu. Ale řešitelné to je. Za +- 25 tis. to nebude tak špatná koupě. Ano, počítej ještě s investicemi, ale taky bys to měl dát raději někomu z našich mechaniků, ať neutratíš majland za to, že se na tom někdo bude učit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 7:36

S čím větším odstupem se na to dívám, tím je to horší. Dle mého názoru je auto jeden velký podvod. Ale už je v garáži, takže se pokusím jednat o ceně 20 000.-
Nejvíce mě momentálně štve, že v tom je jiný motor, a nikdo neví kolik má ten motor vlastně najeto. Všechno co o motoru vím je, že jsou tam nové svíčky a olej. Zbytek je záhadou. Takže ne vyměnit 2 klepající hydroštosy na 4 válci na obou výfukových ventilech jak mi bylo řečeno, ale komplet všechny. Motor přetěsnit, a udělat rozvody. A doufat že motor nemá nalítáno 250 000 km.
K autu byl jen jeden klíč s DO a jeden klíč bez DO. Lze k auto druhé DO přidělat?

A kluci, znáte nějakého specialistu v okolí Plzně na Rovery ?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17458
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » ned dub 16, 2017 8:20

Jiný motor to vůbec neřeš. Navíc to je otázka, jestli je jiný. Kód cca odpovídá tomu, co by tam mělo být.
Hydroštely neřeš, dokud s tím něco nenajezdíš... respektive případně nalej nějakou čistící srajdu i do oleje a olej pak vyměň dřív. Mimochodem hydroštely jsou vyčistit, pokud nejsou vysloveně zadřené, což nebudou.
V první fázi vyřeš všechno, co generuje chyby do protokolu. Pak s tím něco najezdi a sleduj olej a chladící kapalinu. Jestli mizí a jestli se netlakují příliš hadice (po vychladnutí musí být ta horní hadice lehko zmáčknutelná). No a pak uvidíš co dál s motorem. Ale zatím je předčasné nad ním lámat hůl. To že je potečený taky může být třeba jen špatným těsněním pod víkem, což je otázka pár kaček. No a že by měl motor nalítáno víc kilometrů? No a co... to je stejně jedno. Důležitější je to, jestli mu byl pravidelně měněn olej.

DO a klíče lze nechat dodělat.

Servis koukni zde http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=12&t=8425 .... ale bohužel přímo v Plzni o ničem nevím. Kluci to myslím vozí k Zakarovi, případně panu Maredovi do Prahy.

Jo a dej sem VIN kód... dá se vypsat detailní výpis kdy bylo auto vyrobené.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 9:08

Trunda: Ty mě ještě nakonec skutečně přesvědčíš a já si auto nechám mir: msm:

Motor řeším jen v souvislosti slepení auta kdo ví z kolika, a opět, že to je věc o které nepadlo při koupi ani slovo. Jinak je to tak jak říkáš.

Potřeboval bych zda někdo kdo má ZRko by byl tak hodný a mohl kouknout , zda posledních sedm čísel VINka je skutečně shodné s číslem motoru.

S tím servisem v Praze to bude horší. Ale kdyby bylo nejhůř asi mi nic jiného nezbyde.

Dokázal by mi zde někdo sepsat co zhruba chybí dle fotek v klimatizaci? Myslím co se týká potrubí. Na autě je jen kompresor, chladič a jeden okruh trubek. druhý okruh zřejmě celý chybí. Potřeboval bych nějakou představu o ceně kdybych to chtěl dát do kupy.

VINko - SARRFXNBV3D709170
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17458
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » ned dub 16, 2017 9:36

vin RFXNBV3D709170
vin_sequence 709170
off_assembly_date Tuesday, 4th March 2003 @ 01:44:42
model ZR
variant 105
num_doors 3
paint_code JFV
brochure_model_desc TL M0 3 DOOR 1.4 HIGH (mg)
sales_model_derivative_desc MG ZR 105 3 Door 1.4 103ps
sequence_number 1
spec_code M18A
home_export EXPORT
cicode M3053
country ITALY
exterior_paint Trophy blue
interior_trim Ash/Blue/Yellow - Matrix
engine KSER 1400 103 Bhp
trimlevel M0
bodytype 3DR
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year MY 2002.
sold_date Unknown
General Information

This vehicle was the 35,018th ZR to run off the production line, out of 82,049
This vehicle was the 14,486th ZR 105 to be made out of 34,049
This vehicle was the 10,004th ZR in Trophy blue (code: JFV) to be made out of 16,775 Trophy blue ZRs


Sedačky jsou tedy původní. Výroba je skutečně 2003. A je to opravdu export do Itálie.

U klimy bych řekl, že bude kompresor zadřený, když je takto nechaný otevřený a bez oleje. Být tebou, tak na klimu asi peču. To si nech na jindy a řeš ostatní.... Seš si jistý, že tam chladič klimy s ventilátorem je?

Jinak sklápění sedačky jsem taky řešil. Mel jsem sklápěcí sedačky z R200 Vi a tak jsem tam překuchal lanovod, který bývá prasklý. Ten tedy nebyl stejný, ale když už jsem to měl rozebraný, tak jsem to musel dát do kupy. Na Rimmerech to mají, ale cca 1700,- ... ufuf ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 9:43

Tak alespon ty sedačky že jsou originál :DD
Máš pravdu Trundo, od páčky vede lanko, a dole je takový ocelový háček do kterého je lanko zalisované. Ten háček je utržený. vzek:

Včera jsem sundaval masku a koukal jsem. Chladiče jsou tam dva. Čili to vypadá že je fuč jen ten jeden okruh. Ale nemůžu to v dílech nikde najít a navíc nevím co vlastně hledat. :( Potřeboval bych komplet obrázek klimošky stejně jako je např. zobrazená soustava výfuku.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Hombre
Příspěvky: 2682
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Hombre » ned dub 16, 2017 10:00

Proc myslis, ze tam je jiny motor? VIN shodny s cislem motoru byla specialita Fordu, ale u MG bych se divil. A typ motoru odpovida.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Majkl
Příspěvky: 202
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 10:34

Hombre píše:Proc myslis, ze tam je jiny motor? VIN shodny s cislem motoru byla specialita Fordu, ale u MG bych se divil. A typ motoru odpovida.

Pravdu máš. Vin s číslem motoru se shodoval opravdu u Forda.U MG bude asi vše jinak.

Mě však zaráží že je číslo motoru vyklepaný ručně. Možná se mi to zdá, ale písmenka jsou křivý a gravírování je nestejnoměrné.

Jinak jsem navíc zjistil že nefunguje alarm vzek: :oops: :oops: :oops:

Teď jsem se byl ještě podívat a jsou orvané hlavy šroubu od na silentblokach uložení motoru.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Odpovědět