Povolena remenice

Re: Povolena remenice

Příspěvekod stilg » pon črc 24, 2017 10:59

Tak musim uznat, ze to co se mi zdalo jako nemozny je zjevne pravda a bude to ohoblovanim. Porad nedokazu pochopit tu "kvalitu", ze to prakticky dokonale zvetsilo tu diru, zadna siska, krasne ostra hrana, etc. A byval bych se hadal, ale uz to tak bude.

Takze DS dali spravnou remenici, v tomhle se Brit opravdu pletl, nicmene porad je mrzute ze se to po 35 tisicich povolilo, ale beru, ze zrovna u tohodle nejde rict, zda nekdo neco pochybil, nebo zda to slo udelat lip ( i kdyz treba to lepidlo na zavity mi tam chybelo)

To rozvodove kolo bylo radne ocesane taky.

Oboje vymeneno, sroub zalepeny loctitem 270 (vysokopevnostni lepidlo na zavity), az se bojim, ze sem tam toho dal mozna moc, a dorvany razovym utahovakem (ale bez blokace setrvaku, jen prez kvalt a brzdy). Trochu se bojim aby to slo urvat az budu delat hlavu / rozvody (coz mne ceka velice brzo :/ )


Takze fotky pro zajimavost.
Přílohy
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Povolena remenice

Příspěvekod Trunda » pon črc 24, 2017 12:19

8)

Co to rozvodové kolečko uvnitř? Bylo ožvejkané stejně jako konec kliky? Po výměně, že ti přestalo blbnout dobíjení?
... muselo se ti to tam protáčet pěkně dlouho a hlavně to muselo ke konci generovat šílený vibrace...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Povolena remenice

Příspěvekod stilg » pon črc 24, 2017 13:28

Ale ja problem s dobijenim nemel. Jako samozrejme, kdyz to spadlo, tak to dobijet prestalo, ale to je tak nejak pochopitelne. Dobijeni samozrejme fungovalo i pote co jsem jenom dotahl pu obrousenou remenici jako docasnou opravu abych s tim mohl odjet. (S tezkym srdcem, protoze ta remenice samozrejme hazela jak blazen, tak se mzvedav co na to loziska na klice), ale co se remenu tyce tak to vyrovnavala napinaci kladka a.

Protacet dlouho asi zalezi jak se to veme. Mozna se to povolilo a trochu podkluzovalo nejakou dobu a behem toho se to ubrousilo, nicmene pote co to "spadlo" (povolila se ta remenice uz moc), tj. zacalo se neco dit (vybrace, hluk, nefunkcnost veci hnanych drazkovanym remenem to najelo absolutne minimum (cca ~ 5 km, vic ne, a na lane se uz jelo bez kvaltu, takze motor stal)

Rozvodovy kolo melo obrousenou stranu k remenici, jak se spolu otrely. na klice drzelo normalne a ze by bylo neco ozvejkaneho tam si taky nemyslim. To kolo co jsem daval drzi uplne normalne takhle tohodle se moc nebojim ze by neco delalo.
Sroub a podlozka vypadali taky uplne normalne a sroub sel zasrouboval tak nejak primerene (tj. ne moc volny).


No uvidim, zatim je najeto nejakych 60 km. (menil sem o vikendu i spodni rameno, protoze spodni kulac uz mel dost vuli a navic mit na aute kombinaci powerflex a oem taky neni idealni).
Ale tak nejak najivne verim ze to bude drzet.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Povolena remenice

Příspěvekod Trunda » pon črc 24, 2017 13:53

Někde jsi tu psal, že jsi měl dlouhodobě problém s tím, že ti nějak blblo dobíjení... možná jsem to špatně pochopil.

Jasný, neříkám, že s touhle příhodou nutně znamená, že dojde i k ožvejkání uložení rozvodového kolečka. Ale mě se to bohužel dvakrát stalo. Proto jsem říkal, aby jsi si to pohlídal.

Těch pět kilometrů s tím jet je podle mě fatálně hodně. Já s tím ujel jen pár desítek metrů a bylo to vyžvejkaný. Vezmi si ty otáčky a síly, jaké tam jsou...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Povolena remenice

Příspěvekod stilg » pon črc 24, 2017 14:02

Trunda píše:Někde jsi tu psal, že jsi měl dlouhodobě problém s tím, že ti nějak blblo dobíjení... možná jsem to špatně pochopil.

Jasný, neříkám, že s touhle příhodou nutně znamená, že dojde i k ožvejkání uložení rozvodového kolečka. Ale mě se to bohužel dvakrát stalo. Proto jsem říkal, aby jsi si to pohlídal.

Těch pět kilometrů s tím jet je podle mě fatálně hodně. Já s tím ujel jen pár desítek metrů a bylo to vyžvejkaný. Vezmi si ty otáčky a síly, jaké tam jsou...


Ja? Nebyl to nekdo jiny? A nebo sme si nekde spatne rozumneli, ale s dobijenim obecne sem problemy nemel.

5 je nic :D Uplne nic...
Kdyz se to povolilo v polsku, tak sme s tim jeli od Wroclawi do Brna skoro 300 km (a jenom prohazovali autobaterky). To je u me fatalne hodne. (Samozrejme remenice, sroub, i kolecko byly KO)....

I kdyz samozrejme, je pravdepodobne, ze na vymenu je to tak jako tak, bez ohledu na to zda se s tim jede kilometr nebo 100. I kdyz ja mam podezreni, ze se to frezovalo postupneuz predtim nez to o sobe "dalo vedet", a i kdybych zustal stat na petniku, tak to stejne bylo na vymenu, protoze se to ojelo i pri tom castecnem "prokluzu".
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Povolena remenice

Příspěvekod Trunda » pon črc 24, 2017 14:43

Jasan.... je to zbytečná diskuze ;-)
Jo a prosím tě, co bylo za problém zaaretovat ten setrvák? Sundat ten kryt jde za minutu a pak jen najít vhodnou kulatinu. Jako mordovat to přes spojku rázovým utahovákem, tak to spojka a to všechno dostalo pěkně po čuni :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Povolena remenice

Příspěvekod stilg » pon črc 24, 2017 15:40

Trunda píše:Jasan.... je to zbytečná diskuze ;-)
Jo a prosím tě, co bylo za problém zaaretovat ten setrvák? Sundat ten kryt jde za minutu a pak jen najít vhodnou kulatinu. Jako mordovat to přes spojku rázovým utahovákem, tak to spojka a to všechno dostalo pěkně po čuni :-)


to nebude tak hrozne, tim razovym utahovakem jsem ten sroub sundal i bez blokovani kol. ty pulzy to utrhnou bez rozpohybovani kliky mi prijde.
Na prdel to dostalo (hlavne spojka hadam) kdyz sem to dotahoval momentakem jenom prez brzdy. to jo.


S tim krytem na boxu na zablokovani setrvaku me to bylo taky doporuceno, i sem si na to dones 8micku tycku, ale nejak sem z teho nebyl moudrej.
Ty kryty (pokud jsem to pochopil dobre), sou na prevodovce 2, jeden vepredu, druhej vzadu u starteru. Nebyl sem moc schopen se k temu dostat bez sundavani milionu veci, resp. mozna jen nevim kudy a kde.... Ale mel sem obavy, ze jak to sundam tak to bude boj to zas namontovat.
A demontovat starter se mi taky moc nechtelo pac to je airbox (nemam oem) ven, kastl ven....uuuu nope.

to uz bych to spis bloknul jako automat - svicku ven, provaz do valce, sice to pak drzi jedna ojnice....
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Povolena remenice

Příspěvekod Trunda » pon črc 24, 2017 16:01

Sundavá se ten kryt u svodů a jen ze strany od převodovky povolíš dvě velké matice a je to ... nic složitého a dostat se k tomu dá bez notnosti demontovat další věci. Snad jen tepelný kryt svodů.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Povolena remenice

Příspěvekod stilg » pon črc 24, 2017 16:06

Tak to bude ten problem, ja se zameril na ten zadni, lezl k nemu zespodu, na srouby / matky sem dosahl, ale byl to major pain in the ass.

Jak ten kryt drzi, na tech 2 sroubech vim, od jara, kdyz sem sundaval prevodovku u toho stribrneho ZR.

Tepelny stit je jeste na svym miste, v tomhle s tim autem patrne nikdo nikdy nic nedelal, ale ten stejne bude muset driv nebo pozdeji dolu, (ta hlava...) a pak mozna svody stejne omotam.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na MG ZR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků