So what.... now?

Odpovědět
stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pát zář 22, 2017 14:44

Trunda píše:No, na druhou stranu kdyby to auto bylo relativně ok, tak ta cena tomu, že budeš mít náklady za registraci, celkem odpovídá...

S jednotkou se beztak nikdo nedrbal. Neměl vlastně důvod ji měnit. Navíc.... máš tam pořád podtlakovou klapku na výfuku a jestli funguje, tak to bude díky správné jednotce.
Plus minus... ale porad tam sou bouchly dvere a blatnik. Jasne, taky par tisic, ale s lakem to mas treba 6-7 dat do poradku. A to uz je normalni cena za ZR bez te 10ky za prevoz a prihlaseni navic.
Takze ciste zalezi na stavu zda za to stoji. Proste jen nechapu ten pristup toho bazaru. Takovym komplikovanim si odhani zakazniky.


Ty znas nekoho komu ta klapka funguje? ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » pát zář 22, 2017 15:03

Ale já to zas chápu, že to tak prodávají... nemusí platit POV, zbytečně se to nepřepisuje atd. Jako fakticky se na ně nelze zlobit. Samozřejmě když se to promítá do ceny...

No krom tebe už nevím o nikom, kdo by měl ještě origo výfuk. Ty ho máš, tak bys asi měl vědět, jestli to šlape ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pát zář 22, 2017 15:58

Trunda píše:Ale já to zas chápu, že to tak prodávají... nemusí platit POV, zbytečně se to nepřepisuje atd. Jako fakticky se na ně nelze zlobit. Samozřejmě když se to promítá do ceny...

No krom tebe už nevím o nikom, kdo by měl ještě origo výfuk. Ty ho máš, tak bys asi měl vědět, jestli to šlape ;-)
Nevim prave ;) zapojene to mam, klapka je pohybliva, ale zda se opravdu zavira a otevira netusim ;)

Tak treba ten muj vyfuk bude na prodej no...


Ale sak to na nikoho neprepisuji. Udelaji dovozovou stk, ty dostanes papirovou zelenou prevozku a uz si to na tebe jen prihlasis.

Povinne ruceni si sjednas az ty jak s tim budes chtit odjet. To je na pockani.

Nemoznost s autem odjet je fail co odradi hodne lidi. Vcetne mne.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 14:40

Tak mozna ten muj chudak dostane jeste jednu dalsi sanci k zivotu..
Se mi nejspis podarilo za velice dobry peniz sehnat 160ti konovy VVC komplet motor. Ted se pro nej jeste otocit do Polska...

Plan je asi takovy:

Urcite udelam rozvody.
Urcite vymenim vodni pumpu.
Urcite vymenim termostat.
Urcite proplachnu chladici okruh, vymenim olej a olejovy filtr. A po par stech KM nejspis udelam dalsi vymenu oleje tentokrat uz za lepsi.

Jsem rozhodnut vymenit tesneni pod hlavou. Srouby. Tesneni saciho manifoldu a vyfukovych svodu.
Nejspis by bylo rozumne soucasne vymenit tesneni na vackach.

Prevodovku asi dam vlastni (i kdyz motor by mel byt vcetne prevodovky). A lozisko pri vyslapnute spojce uz trochu huci, takze zvazuju, ze by bylo rozumne vymenit spojku (lamelu) a lozisko.

Otazka je, zda pulit hlavu a pretesnovat ten spoj tmelem. Tect to nemusi, ale muze. Neni to zjevne tak neobvykle... nadruhou stranu, jenom tama unika trocha oleje, takze nic zivot / motor ohrozujiciho.

Jeste vaham vymenit u toho soucasne i olej v prevodovce, tj. obednat MTFko.


Napady, pripominky?


Druha vec je, ze ted zvazuju jaky bude nejlepsi postup. Aktualni situace je ta, ze je vymontovane sani, svody (4-2 dil. 2-1 trubka s katem je v aute), sundana hlava. Spodek s prevodovkou v aute.
Auto je v male garazi za vratama cumakem ven. Strma prijezdovka ke garazi.

Pujcit zirafu by asi slo, ale jeji pouziti by bylo ponekud komplikovane, hodne...
Soused ma nakladat s rukou, takze mit auto pred garazi, se sundanou kapotou, tak mi to tam urcite je schopen spustit, ale ten zjezd k silnici je naprd, tam pak delat zbytek a vytlacit auto zpet je hokna pro 4 chlapy...

V cem vaham, je, zda nechat prevodovku s poloosama v aute, a novy motor dat do auta bez demontaze prevodovky. A nebo zda vytahnout prevodovku, a oboje naraz.

Moc se mi nechce ted ztracet cas a mrcasit se stim demontovat prvni dil vyfuku, vytahovat poloosy (zacne tect olej z prevodovky) a vytahovat prevodovku. hlave proto, ze mista je proste malo.

A klonim se ktomu v garazi podlozit motor a prevodovku, oddelit je, odsroubovat pravy uchyt motoru, vytahnout ve 2 rukama spodek motoru (to bude nejaktch 55-60 kg? hadam).
Pak mimo auto udelat rozvody a tesneni na novym motoru (nebo by ste delali hlavu az v aute? hadam zbytecne...) zavesit motor na tramek, a s assistenci par chlapu ho tam dat v garazi, spojit sprevodovkou, prisroubovat pravy uchyt motoru a pak uz easy...

Nejake napady?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte zář 26, 2017 14:55

Počítej s tím, že hlava se bude muset brousit (leda že by byla fakt rovná, neměla vymačkané kroužky a žádné vady, což by byl spíš zázrak), takže se stejně bude muset rozpůlit, takže se budou vyndavat ventily, tedy pak nová gufera atd. Takže kup celou sadu těsnění i pro VVC domečky na eBay. A když už má tu svoji druhou hlavu, tak by třeba i stálo za to poskládat jednu sadu VVC mechanismu s co nejmenšími vůlemi na unašecích čepech.

Domácí výměnu bych viděl jako nejsnazší nechat motor s převodovkou dohromady, podložit, uvolnit a pak zvednout celý předek auta a komplet i s poloosami vytáhnout. Na druhém motoru bych vyměnil pumpu a rozvody a víc bych neřešil a celé i s převodovkou to tam dal zpět. A pak uvidíš.

Jednoduše pokud bude sáknout těsnění, tak to dovezeš Lenhamovi a on vše udělá. To stejné případně s převodovkou nebo spojkou. Případně, převodovky prohoď jak to budeš mít oboje venku, jestli tvoje nesákne a není s ní žádný problém.
Každopádně být tebou, tak sám provedu jen nejnutnější operace a zbytek přenechám zkušenějším. Nemáš na to vybavení, prostor, čas, kontakty a hlavně zkušenosti a znalosti. Nemá smysl to pokoušet, pokud s tím autem potřebuješ jezdit a nechceš něco zprasit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 15:46

Trunda píše:Počítej s tím, že hlava se bude muset brousit (leda že by byla fakt rovná, neměla vymačkané kroužky a žádné vady, což by byl spíš zázrak), takže se stejně bude muset rozpůlit, takže se budou vyndavat ventily, tedy pak nová gufera atd. Takže kup celou sadu těsnění i pro VVC domečky na eBay. A když už má tu svoji druhou hlavu, tak by třeba i stálo za to poskládat jednu sadu VVC mechanismu s co nejmenšími vůlemi na unašecích čepech.

Domácí výměnu bych viděl jako nejsnazší nechat motor s převodovkou dohromady, podložit, uvolnit a pak zvednout celý předek auta a komplet i s poloosami vytáhnout. Na druhém motoru bych vyměnil pumpu a rozvody a víc bych neřešil a celé i s převodovkou to tam dal zpět. A pak uvidíš.

Jednoduše pokud bude sáknout těsnění, tak to dovezeš Lenhamovi a on vše udělá. To stejné případně s převodovkou nebo spojkou. Případně, převodovky prohoď jak to budeš mít oboje venku, jestli tvoje nesákne a není s ní žádný problém.
Každopádně být tebou, tak sám provedu jen nejnutnější operace a zbytek přenechám zkušenějším. Nemáš na to vybavení, prostor, čas, kontakty a hlavně zkušenosti a znalosti. Nemá smysl to pokoušet, pokud s tím autem potřebuješ jezdit a nechceš něco zprasit ;-)
Proc bych proboha kvuli vymene spojkove lamely neco nekam vozil?

Informaci a kontaktu mam relativne dost. Zkusenosti a znalosti se samy neziskaji. Vybaveni... napada te neco konkretniho? A zatim mne nenapada nic co bych na tom aute zprasil. A to uz se menilo ledacos a jedno jsem rozebral do poslendiho sroubku. Zato par "half ass" jobu od profiku uz se udalo... Na predchozim i na tomhle aute.

To co navrhujes s Lenhamem mi moc casu (a penez uz vubec ne) neusetri.
Nebo snad dam auto lenhamovi, zajdu si na kafe a odjedu? A nebo spis v praxi dam auto Lenhamovi, odjedu vlakem, a za nejakou dobu si pro auto dojedu... Bez ohledu v duveru v Lenhamovi schopnosti a znalosti, neni to superman.
navic, vytahovat prevodovku bude mrcaseni se s olejem a poloosama, kterymu bych se radsi vyhnul.

Co se tyka prebrusu hlavy tak proste ne tak uplne souhlasim. Je pomerne dost lidi co tvrdi, ze skim neni uplne no brainer (kvuli odstraneni tvrzene spluky, ale to muze byt jen mit), ale je jeste vic tech co rikaji, ze pokud nedoslo k prehrati, v naproste vetsine pripadu neni prebrus potreba (a sou taci co tohle tvrzeni podlozi i desitkama hlav co udelali a jenom v par pripadech byla hlava na prebrus a tedy ji nechali prebrousit).
JInymy slovy, to tvrzeni ze sance, ze neni potreba skim je temer nulova je pravy opak toho co nekdo (se zkusenostma) rika. (ze ve vetsine pripadu neskimoval.)

Pokud bude potreba prebrus, udela se prebrus v tom problem nevidim. Ze to secko zdrzuje... jo, ale co se da delat. Ale to pujde poznat / zmerit. V tomhle neni K nijak specificke a zmerit rovnost hlavy neni rocket science.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte zář 26, 2017 16:07

Nepochopil jsi to....
Vytáhnout motor i s převodovkou a poloosami v ní. tzn. podložíš předek auta, povolíš ramena a stabík a vytáhneš poloosy z těhlic. Auto spustíš tak, aby převodovka a motor ležela třeba na paletě, uvolníš držáky a pak zas celé auto zvedneš. A převodovky pak můžeš prohodit pořád s olejem a poloosami pohromadě. Operace proveditelná bez nutnosti mít cokoli, co nenajdeš u baráku. Já takto zvládl prohodit motor za jeden den.

Všimni si, že se položil stejné podmínky pro posouzení nutnosti brousit hlavu, jako ty. Ale už jsem těch hlav taky něco viděl, po konzultacích s Lenhamem a spol. je obecná praxe taková, že pokud ta hlava nebyla broušená nedávno, tak ta nutnost bude vyšší. Protože málo kdy ten motor neprošel uvařením, kroužky jsou minimálně po prvním těsnění vymáčknuté stoprocentně a vracet tam hlavu s vymáčknutými kroužky je blbost. Ale zbytečné spekulovat obecně - uvidíš sám co tam bude.

Oukej... když si troufneš na centrování spojky bez přípravku, tak proč ne :-) Momenťáky snad máš. ... Já osobně se věci, u kterých se dá bez praxe opomenout maličkost a spáchat tím desetitisícové škody, si poprvé projdu v praxi s někým, kdo už to zná a po druhé už vím. Dost věcí se dá naštudovat, ale dost věcí se nikde nedočteš, jsou to maličkosti, ale můžou mít zásadní dopad na výsledek. Neodrazuji tě, ale jen tě nabádám k opatrnosti, ať nám tu pak neplačeš, že se to zase po...

Jo a prosím tě, dej si pohov od těch příšerných angličtinářských vsuvek. Pro někoho, kdo nezná takové slengové výrazy, je ten text nečitelný ;-) Jsme Češi a Moraváci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 16:41

To tu neni mozne takhle jak popisujes realizovat. A navic pokud bych uz demontoval spodni ramena, vytahl poloosy z tehlic, a 2-1 trubku, tak uz klidne vytahnu i ty poloosy a aspon vymenim i MTF.

To je ale uz neco jineho, nez jsi tvrdil.
Ja tvrdim, ze je i pocetny nazor, ze pokud nebyl motor uvarenej, ve velke casti / vetsine pripadu neni prebrus potreba. A ze povazuju za dost mozne ze to bude cajk.
Cos ty tvrdil je "prakticky urcite bude potreba, byl by zazrak kdyby nebyl".

Kdybys rekl neco jako "je dost mozne ze zjistis ze je potreba prebrus", tak ani nepipnu a souhlasim.
Oukej... když si troufneš na centrování spojky bez přípravku, tak proč ne :-) Momenťáky snad máš.
A ja nekdy neco takoveho rekl? Zkus argumentovat bez podsouvani veci, ktery s realitou nemaji nic spolecnyho.
U kitu spojek co znam kupoval ten plastovy kolik pro centrovani byl bezne soucasti.

A krom toho, to zase trochu demonizujes:
viz. http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f ... 2&#p136542

Jasne momentak.... vezmu racnu, zarvu to na krev a rikam "klik" ... AvE stylem... (Pochopitelne si delam srandu. Takze ano, mam mizernej 1/2 momentak, a solidni 1/4. Na delani hlavy bych si pucil kvalitni 1/2 momentak od souseda mechanika.)
Jo a prosím tě, dej si pohov od těch příšerných angličtinářských vsuvek. Pro někoho, kdo nezná takové slengové výrazy, je ten text nečitelný
Holt velkou cast terminologie znam spise v Anglictine, takze to tak i pouzivam.
ať nám tu pak neplačeš, že se to zase po...
S tim plakanim a nechanim veci na lidech se zkusenostma.... Tak hlavne ze jsi tu nebrecel, kdyz se ti porad povoloval sroub na klice. ;)

Me se pravda povolil 2x :? , ale ani jednou sem s tim nemel nic spolecneho :wink: , jednou nejaky svicarsky profik, prodruhe brnensky profik. Hadam oba se zkusenostma. Uvidime zda se povoli 3x, tentokrat by to uz byl treba muj fail.
Mozna kdybych tenkrat po tom poprve misto toho, abych to sveril lidem se zkusenostma, si to nastudoval, tu remenici a rozvody vymenil sam, a dal to na lepidlo, tak jak jsem to udelal ted, tak se to nepovolilo podruhe a stalo mne to do 5ti tisic a ne 12.5 + vlastne jeste pak naklady na tu dalsi opravu.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte zář 26, 2017 17:58

To rozhození předku jsem takto dělal už Xkrát a jelikož na tvým autě už by tě neměl čekat žádný zarezlý šroub na už rozdělávaném podvozku, tak je to operace na půl hodiny. Nic složitého. U ZRa vidím jako potencionální riziko těch 6 šteftů za svody, které bývají dost zahnilé, pokud je před tebou někdo nepovoloval.
Navíc ať to budeš páchat jakkoli, tak ty poloosy musí buď z těhlice, nebo převodovky ven. Takže i kdybys to tahal žirafou, tak si v tomhle nepomůžeš.

V pohodě.... moje dva povolené šrouby byly vždy důsledkem práce diletantů. Ne mé a ne nikoho ze zde doporučovaných servisů ;-) To další laborování už bylo jen o pokusech jak s tím naložit s co nejmenšími náklady a z toho vznikla zkušenost, kterou jsem nakonec předal i tobě.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 18:13

Ale ja nepochybuju ze to tak jde a muze byt vyhodne. Ale prostorova omezeni takovou manipulaci v tehle garazi... prakticky si to tu nedovedu predstavit.

Z toho duvodu ten doraz, zda je technicky mozne motor swapnout s prevodovkou v aute na levym uchytu a heveru a max jeste teda pravou poloosou z tehlice aby ji slo naklonit.
Tak, ze se odmontuje pravy uchyt motoru, a cele lehce nakloni pravou stranou nahoru a rozpoji... pokud vpravo od motoru misto nestaci k vysunuti osy prevodovky tak holt pujde ven no.

Kdyby to takhle mozne bylo tak mi to mozna neco usnadni.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: So what.... now?

Příspěvek od Hombre » úte zář 26, 2017 19:32

Ja menil motor v obycejne male garazi s zirafou - vytahl jsem poloosy, zirafou jsem spustil motor s prevodovkou na zem, pak jsem zirafou zvedl predek auta a motor vytahl po zemi levym podbehem. Nemusel jsem rozpojovat klimu ani servo.

Co je na centrovani (myslim, ze to je dost prehnany termin) spojky? Jde jen o to, aby tam sla zasunout pri montazi prevodovky ta hridel, a samozrejme nedat lamelu opacne :) Vetsinu to stci udelat od oka nebo pomoci cehokoliv kuateho, co pasuje do te diry v klice
Co se tyce hkavy, jsem pro nebrousit, pokud to neni nutne z duvodu nerovnosti. A pretesnit delici rovinu vacek muzes i pokud to potece na motoru, ale vymena gufer uz se pozdeji na morou dela hure, i kdyz to taky jde, tak to byt tebou udelam na sundane hlave.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 21:17

Diky predsedo. :)

Jinak vidis. Klima kompresor a pumpa posilovace. Na ty sem uplne zapomnel. Sundat a polozit bokem v motoraku bez odpojovani tedy neni velky problem?

Jak to tak zvazuju tak asi teda prevodovka ven bude muset ven. Z toho vubec radost nemam. Ale zase kdyz uz to bude venku, budu moct auto tlacit coz s prevodovkou na heveru by moc neslo. A ta vymena MTF po 12ti letech neni od veci.


Ale kdyby bylo rozumne mozne to udelat jak sem popisoval...
Pokud ne, vidim dve moznosti.
Poloosy ven. Auto pred garaz, spustit na najezdy a motor prehodit rukou z nakladaku vrchem.
Nebo auto zduchnout v garazi dozadu k ponku, pujcit zirafu. Poloosy ven a vrchem. Nebo tak jak uz zaznelo spodem. Ale oboji je dost tezko rict kvuli mistu. To druhe tim spis.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte zář 26, 2017 21:48

Vrchem bez žirafy ani omylem. Shodit řemeny, altík lepší ven. Čerpadlo jsem odpojil a vypustil. Jde většinou mizerně ven z držáku a hlavně nevím jak moc má na hadicích vůli pro to ho nějak upevnit bokem. Ale to jsou věci řešitelné operativně. Nicméně horem budeš musel buď oddělit převodovku, nebo vyndat poloosy. A žirafu. Spodem je lepší odmontovat přední nápravnici a to pak s odmontovaným kompresorem a altíkem myslím vytáhneš svody i s prvním dílem. Ale nejsem si jistý.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 22:46

Asi si zase nejak nerozumime.
Remeny jsou samozrejme dole. svody (4-2 dil) je pryc, akternator samozrejme pujde pryc taky. Tyhle veci neresim.


To, ze pokud to budu tahat vrchem, motor i s prevodovkou, tak ze musi poloosy ven je mi taky jasny.

To co jsme popisoval, je o tom, ze bud zduchnu auto dozadu garaze, aby pred nim u vrat bylo aspon trochu mista a SNAD se tam dalo vmanevrovat s zirafou... a nebo auto naopak vytahnu ven pred garaz na najezdy, vedle silnice, a misto zirafy to necham vytahnout hydraulickou rukou z nakladaku.


Pokud tedy neni realne nechat podlozenou prevodovku v aute, s poloosama, a motor vytahnout zirafou ven. Coz v podstate byl merit puvodniho dotazu. Zda se da vymanipulovat motor ven tak, ze ho odsroubuju z praveho uchyceni, prizvednu, odtahnu dorpava od prevodovky.

- tak to pry mozne je, ale je treba hybnout i prevodovkou doleva, protoze motor nema doprava dost mista aby clovek vytahl vstupni hridel prevodovky z motoru / spojky.

Takze docela pain ... otazka co je snazssi. Ale asi bude snazssi to vytahnotu oboje.
Akorat to znamena zas omrd s tim roll pinem (pardon Trundo, pruznym kolikem ;) ) cp drzi tahlo razeni na tycce prevodovky ... QQ :/

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte zář 26, 2017 23:30

Jinak, uprimne by me zajimalo, kolik by swap motoru a udalani vseho kolem (rozvody, vodni pumpa, termostat, tesneni pod hlavou a secka dalsi potrebna, spojka, olej, filtr, chladivo, prevodovkovy olej) stalo, kdyby se toho nekdo jako Lenham ujal. Samozrejme nepocitaje material, ale ten clovek zaplati tak jako tak.
Muj odhad je tak 15-20. Za min by to asi delal jenom blazen.

Kdyz pripoctes matros (rekneme 10), a motor (budeme hodni 15). Tak to je 40-45 tisic.

Coz bych u tohodle auta oznacil za nerentabilni, rozprodal na dily, (cca 25K tisic v dilech by asi bylo) a koupil nakyho civica.

Smysl mi to dava jenom proto, ze se mi snad podarilo sehnat motor po odecteni plusu a minusu za 7K, a je sance to udelat s pomoci okoli za material (10).

Vic jak 20 (ok, s primhourenyma ocima 25) do toho sypat mi proste nedava smysl.

Odpovědět