So what.... now?

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: So what.... now?

Příspěvek od Hombre » úte říj 09, 2018 5:32

stilg píše:
pon říj 08, 2018 0:44
Jo akorat sem narazil pri nasazovani klinaku...

Na aute sem mel Contitech 1165 (A/C a altik) a Dayco 755.
Meyle co sem koupil sou kratsi, 1145 a 750.

Tech 750 by nejspis slo, ale ten 1145 bez sance, i pri maximalne povolenem napinaku to ani clovek nenasadi a navic by byl napinak na max...

Co sem koukal, tak sou ty delky lehce ruzne, A asi je kratsi adelsi verze (nasel sem i jineho vyrobce s hodnotou kolem 1145.

Gates dela 1162 a 753, coz vypada rozumne.

Zatim jsem tam dal ty 4.5 roky stary puvodni ze staryho motoru (ono jim v principu nic neni a mohly by tam zustat o nic nejde...)

Jenom mne zajima zda nekdo nenareazil na ty kratsi remeny pro A/C a altgernator a co to ma byt... 2 cm sou rpecijenom dost.
Já to mám zase na R45 opačně, koupil jsem Gates 5PK1200 a mám ho dlouhý. Asi tam patří ten 1145.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte říj 09, 2018 9:49

lenham3 píše:
pon říj 08, 2018 23:06
Pokud tam mas origo lanko tak je se samostavem ,kdyz vymenis spojku tak ho musis nastavit do zakladni polohy
a pri seslapnuti sedne jak ma
Jo to vim.
Jasne je tam origo lanko s automatickym bazmekem... ale ono to takhle u podlahy bralo dycky, uz kdyz sem to kupoval.

Nekdy pred 2ma lety mi prestala vypinat spojka, tak sem tam dal origo lanko z predfacelistoveho ZR160 (Z toho stribrneho co sem rozebral) a spojka brala klasicky ve 2/3.
Jenze po 2 mesicich to panko prasklo....

Takze sem vzal zase origo puvodni z toho auta (facelift), dle instrukci vytocil tan valecek s autonastavovacem delky a dal to do auta a proste bere nizko...
Co jsem konzultoval, tak nejsem sam. Osobne to povazuju spis za vlastnost tohodle lanka / samostavu, ze se proste nastavuje takhle. Je to o zvyku takze tohle mne vubec netrapi.
Ale zkusim ho vyresetovat este jednou jak rikas.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte říj 09, 2018 19:39

Takze aktualne resim doladeni te drobnosti s volnobehem.

Drbnuti do plynu, otacky vybehnou a padaji ... ale u ¬ 1500 se zastavy zhoupnou a pak teprve spadnou na 880.

Stejne tak obcas chvili drzi kolem 1700-1900 a az po chvili jdou dolu.

Lanko je volne dost, takze zdase ze klapka zavira ok.
TPS jsem resetoval a kontroloval funkci, na zavrene klapce hlaci 3.9% TPS, coz by melo byt zcela v poradku.

kdyz zacpu prstem diru v sani pro obtokovy ventil volnobehu, tak se lehce zmeni zvuk, ale motor nejak nema problem drzet ¬ 800 rpm. Kdyz zacpu dlani cely vstup do sani, zacne se motor trapit, ale uplne chcipnout se mi nechtelo.... pri asi tretim pokusu ale zase pro zmenu chcipl.

Jedine co mne napada zkusit je vymenit tesneni mezi pulkama sani, to jsem pouzil puvodni, protoze jsem ho nemel (obednaval jsem ale prislo spatne, takze musim nekde najit a obednat spravne) a prip. zkontrolovat a vycistit iacv.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: So what.... now?

Příspěvek od Hombre » úte říj 09, 2018 20:30

Tak to vypadá na netesnou klapku. Všechen vzduch při volnobehu by mel jit tou dirkou. Nebo klapky plus nějaká jiná netesnost, hadicka nebo tak neco
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 10:11

Tak logiku to samozrejme ma a sam sem to cekal,... takze to zkusim lepe vycitstit a jeste prekontrolovat a pro jistotu obednam i to tesneni mezi pulky manifoldu.

Strikat startovaci sprej kolem vstupu do tela sani (od posilovace brzd, podtlak pro palivovy regulator, podtlak do nadobky pro ovladani klapky ve vyfuku, odvetravani vyka apod) i kolem samotneho sani jsem zkousel a nic nenasel :/

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 12:57

A jeste jedna otazka... Vas nazor na vyhledovou cenu prodeje o ktere ma smysl uvazovat?

S tim ze vim ,ze informace zatim nejsou kompletni, kazdopadne RV 2005+, na budiku 91K, motor 138K, interier fakt skvelej stav. Z venku uz to takova hitparada neni, ale co bylo udelano je jasne + pred rokem a pul obe spodni ramena, spodni cepy, kosti stabilizatoru, repy rizeni origo TRW (160ka ma vetsi nez bezna 25ka, takze jenom ty cepy vyjdou na 1500 :/)
+ jsou na aute nejake blbustky, co stali dost penez, ale daji se sundat (a nechat nebo prodat zvlast), karbonovy airbox (origo mam), na A sloupku budik teploty oleje, dodelana krabice na ovladani aux pristroju v aute s voltmetrem, zasterky za vsemy koly MG, parkovaci senzory s bezdratovym budikem, podsviceni pod nohama vepredu a v masce s volitelnou barvou (moznost zapnout / vypnout individualne, ta svitici maska by jinak asi drazdila skudce)
Ted jeste dam nove klinaky a novy sterac dozadu, at je secko jak ma byt.

A jeste teda by k autu bylo dost nahradnich dilu co mi zustalo... pravy tlumic, hreben rizeni, palivove cerpadlo, a vetsi mnostvi blbustek (spinace apod).

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » stř říj 10, 2018 15:42

Já osobně bych dnes při ocenění hleděl hlavně na stav karoserie. Protože vše ostatní pořád poléčit lze, ale prohnilé pevné části karoserie jsou na řešení peklo. Tedy pro mě by mělo velkou hodnotu auto, které by nemělo načaté lemy a prahy korozí tak, aby se to vše dalo prolejt olejem a ošetřit známá kritická místa dřív, než se rozjede koroze.
Mluvím za sebe a z vlastní zkušenosti a ta je aktuálně taková, že já na tom svém autě poléčil vše, ale různě ohnilá místa na karoserii autu jasně určují již ne moc dlouhou životnost. Protože ne každý chce u auta na denní ježdění každý rok něco vyvařovat a lakovat, že? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 22:09

Tak treba karoserie, stranou kosmetiky, ktera proste ma do dokonalosti daleko je ve velice slusnem stavu.
Tvrzeni absolutne bez koroze je samozrjeme u takoveho auta bazarnicky nesmysl, ale pokud nekde je, tak je to ciste povrchovka jako na te predni napravnici, kterou clovek veme kartacem, inhibitorem koroze a barvou.

prahy sou bez koroze, zadni lemy taky, ani pupinek.

Narozdil od mnoha ZR co jsem uz i pred lety videl, co meli zdureinky na laku od koroze na prednich blatnicich, na lemech, na dverich apod, tak diky bohu na mojim nic. Jedine co, tak na viku kufru, vylezly 4 tecky (symetricky) na kazde strane 2 vprostred... coz jsem zjistil je misto kde je zevnitr nabodovana nejaka vyztuha. Takze jsem to nekdy pred rokem a pul natrel inhibitorem koroze a pretrel barvou na opravu laku co mam namichanou a od te doby uz to nevylezlo, ale to je fakt kosmeticka prkotina.

Jedine co je s podivem, ze nadrz chytla povrchovou lisku, to by v idelanich podminkach chtelo preliznout odrezovacem a prestrikat, ale jinak zespodu v pohode. To auto jeste stranou koroze hodne let vydrzi.


Anyway, dneska doresen ten volnobeh... vycistil sem sani jeste jednou a IACV... problem pretrvaval... overil sem ze zacpani iacv nema dost vliv... zacpani celeho vstupu do sani ale motor zdechne... v sani ale je citit podtlak ktery nemizi... takze netesnost na prirube nebo tesneni nebo hadicky to neni, pac to by podtlak v sani po chcipnuti motoru nedrzel...
Takze logicky musi propoustet klapka... a taky ze jo! :D
Ve vysledk ustacilo kousek povolit sroubek na vrchu u kapky co koriguje jeji doraz... proste nedovirala uplne :D takze trochu propoustela... coz vysvetluje to padani otacek, i to, ze neslo naslapnout treba 1500 rpm, protoze pri sebemensim nasplanuti plynu to slo na 2K...
Ted uz je vse zcela v normalu. Sice nechapu, protoze ti msroubkem sem netocil, ale tak rok to bylo sundane, kdo vi...

Auto jsem projel az za tmy jenom par kilacku, ale uz se zacinaji probouzet po zimnim spanku i ty brzdy, jak se to obrusuje a zacina to i brzdit....

Takze tohle je z me strany k cele tehle eskapade ktera zacala pred vic jak rokem jednim nestastnym zacvakanim pri startu a potkanim motoru vse. Tem co to treba docetli az sem dekuju a case closed. auto je zase v kupe :D
S novou spojkou, rozvodama, a znejici a jezdici lip jak predtim :D (at uz tam byla nebyla plnokrevna 160ka, tak ted uz kazdopadne je)

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 22:27

A ja si cele to vlakno prijel od zacatku do konce a je to docela zajimava zkusenost ;)

Trochu sem se zase urazil nad Trundovym obvinenim, ze sem spatne napnul remen, coz je nesmysl (a taky nechapu co to tenkrat rikal o "obycejnem" napinaku a indikacni pruzine.... kdyz VVC proste ma co vim jenom a pouze manualni napinak, dycky melo), ale to uz jsou proste takove zabomysi valky.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: So what.... now?

Příspěvek od AnderN » stř říj 10, 2018 22:35

Upřímně gratuluju k tomu, žes to v domácích podmínkách nakonec úspěšně poskládal tak, jak jsi zamýšlel, a dořešil i následné bolístky s klapkou apod. Osobně bych to auto asi po tom všem prodat nechtěl, zvlášť jestli i karoserie má ještě slušnou perspektivu. Zapracoval bych na odstranění cirkusu (mluvím o svítící masce a podobných drobnostech, ale to je věc gusta každého soudruha) a auto si nechal na srazy a okruhy.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 22:56

Nevim jak si to predstavujes, ale imho je oznaceni cirkus prehnane, cirkus jsou u me neony pod autem a tuzing doplnky... doslova 98% casu je to vyple, a kdyz je to zaple, tak je to ... pockat nekde mam fotku.

Obrázek

Jasne ze to muze nekomu prijit kycovite, ale sou to 2 prouzky RGB ledek prilepene na vnitrni stranu vyzthy narazniku (ten polymerovy cerny sloupek pod prednim naraznikem).

Jinak to, ze jsou kola striknuta v bilem komaxitu, nebo zasterky za koly s logem MG apod tuning... mi prijde pomerne decentni a hezke. Nebavime se o nejakych falesnych nadechach na kapote a tesco doplncich :D

Nebo to, ze jsou brzdice nalakovany na cerveno
Obrázek

... saaaaakra, ty brzdy (myslim kotouce) byvaly krasny :D ...


Jinak nejaka data, takhle vypadalo padani otacek s tou nedovirajici klapkou.
Obrázek

Takze to chodi spravne
Obrázek


A este k tomu spodku.. fotka odzadu spodku pri vymeme vyfuku (za origo v lepsim stavu, po lecbe odrezovacem a nastrikem zinkovym sprejem)
Obrázek

Ta nadrz mrcha sviti, ale to neni takova hruza, navic je to vyenitelny dil, kriticky sou dycky casti karoserie co se nedaji vymenit ale musi varit, v tomhle ma Trunda pravdu.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » stř říj 10, 2018 23:31

A s tim prodejem... samozrjeme, ze to nebudu prodavat za kazdou cenu a spechat na to... pac neni duvod, to auto takhle na cene ztracet nebude atim ze je funkcni tak neni kam spechat. A nemuzu rict, ze by se mi vylozene chtelo... To auto mam setrakra rad, znam ho, dost se toho na nem udelalo (nejen ted, ale i v prubehu tech 5ti let) a byt uz to neni takova krasavica jako pred lety, kdyz sem si se vsim mnohem vic vyhral (nostalgie jak svin kdyz ted projizdim stary fotky... za ty roky je toho hodne ;) ) ... ty prace treba jenom s tema zadnima svetlama.... no to je tema asi na dyl, tak jindy :p

Jenze nechat si ho jen jako fun car nema moc smysl, jako track car je to jako 5ti dver proste nelogicky, to spis ma smysl 3dver a jak se mrikal, jako auto ciste na zabavu a hrani si je proste CRXo zajimavejsi (ZR ma vyhodu, ze je to prakticke a soucasne zabavne auto) a taky neni takovej otloukanek jako tohle co proste holt slouzilo celej zivot jako daily *).

Mit 2 auta na zabavu je nesmysl, kdyz nemam dost casu ani na jedno. To je ten problem.

a jako daily je aktualne civic o neco rozumnejsi, byt vubec ne tak zabavny. (A ano, trunda ma pravdu, ze 7mickovej civic ma lepsi zadni napravu, a jeste jedna vec je lepsi, mam v nem sedacky ze sporta, takze sedi se mnohem niz nez v ZRu, ale to je asi tak vse... jo a volant z Type Ra je taky fajn.... no jo i na civicovy se ledacos uz udelalo za ten rok)

A ZRo je proste nadbytecne :/

Takze prodej asi zkusim, ale bylo by fajn kdyby se nasel nekdo, kdo o to auto bude mit zajem, oceni ho, a postara se o nej...
Prodat ho nekomu kdo ho vylita a za 2 roky totalne vyridi, to bych ho patrne neprodal, nehlede na penize.

Kdyz se nenajde vhodny zajemce, tak holt si ho necham, jako zabavne auto, ale je to naprd, resit 3 auta... fakt v tohmle je to blby, secky 3 auta maji svoje no, a ted kterymu se venovat, kdyz cas neni ani poradne na jedno :/

*)
Slouzilo me i predeslemu majiteli jako daily, ale v souctu toho najezdilo za poslednich 10- 11 let co jsem to mel ja, a predemnou jeden prazak, jenom 85 tisic KM coz je fakt malo a i diky tomu je interier a tak fakt zachovalej.
coz je docela zajimave info jinak. Auto je 2005. ja ho koupil 2013, a najezdil s nim pokud se nepletu 40 - 45 tisic km, (za to dam ruku do ohne ze ne nejak vyraznevic, presne cislo najdu az najdu kupni smlouvu) No a ten Prazak, moc (jako ze vubec) neverim ze by to on stacel, najel za tech ¬ 5 let co to mel stejne tak nejakych 40. Priemz auto koupil jako 3 lete. Kolik melo tenkrat, tezko rict, ale moc dle informaci nebylo a ani byt nemohlo, pac to bylo ze svycarska dotazene, a opravene po nehode na LP roh *vystreleny airbag a predepinac ridice, spolujezdec ne) Z popisu prazaka to on kupoval ve stavu (interierove) zaovniho vozu s doslova par tisicema na budikach. ... coz je uplne realne, kdzy to nekdo behem prvnich 2 let ve svycarsku naboril, ze.

Znama historie a toho co se s autem delo je docela u tohodle kusu vyhoda.
Ja ho koupil kdzy to tak vemu v absolutni serii a stranou nepodstatnych veci jako prelepky vysisovanych log, parkovacich senzoru apod kosmetickych veci je jedinym skutecnym zasahem ten airbox (ktery samo origo mam. Trundovi jsem do toho jeho ZRa jeden origo komplet daroval, ale ten byl z toho stribrneho)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: So what.... now?

Příspěvek od AnderN » čtv říj 11, 2018 10:23

Výřečnost ti nechybí... nemám na to čas, ale věřím, že sis všechno zdůvodnil. Jen jsem vyjádřil uznání nad úspěšnou operací a napsal jsem jen svůj subjektivní názor, snad abys neměl pocit, že to tady nežije. Není nutné mě přesvědčovat o opaku. Pokud se ti to líbí, good for you ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » čtv říj 11, 2018 11:59

A tak to nebylo mysleno jako nejake presvedcovani o me pravde. Tisic lidi tisic chuti. A ja nemam problem s tim, ze nekdo rekne ze se mu neco nelibi apod. Neurazi mne to, proste kazdy ma jiny vkus a tys jen rekl svuj.
Jenom sem chtel, byt uznavam trochu obsirne, popsat muj pohled a zduraznit ze to jsou prkotiny, ktere odstrojit neni problem a ani nejsou nejak extra kriklave.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon říj 15, 2018 10:07

Hruby soupis toho co se kdy delalo, neni tam vse, pridavam postupne jak si vzpomenu / najdu fotku.

https://docs.google.com/document/d/1OlY ... sp=sharing

Odpovědět