So what.... now?

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » čtv zář 21, 2017 10:32

Ano i kdyby to byla 145ka tak jednotka s tim problem mi nebude.
Ojnice uz jsem fakt neresil, protoze jak rikam, menit vlozky nebudu a tim nema cenu ten spodek ted nejak dal resit.

Jednotku z TF 135 na 120ku proc? Bez tech ostrejsich vacek by tam mapa nejspis moc nesedela a nemelo by to imho moc smysl.
Ono dat tam 1.8 120 je moznost, ale asi to taky nedava moc smysl, protoze rpace by s tim bylo stejne, respektive vic, kvuli predelavani kabelaze, jednotky a SCU.... (nebo parovani).

A to zda je auto jinak ok....
To tezko rict. Jak rikam, ze svycar k nam dopuovalo po bouracce ne level predni kolo. Vystreleny airbag a pas u ridice. Pak nejaky tukanec na prave zadni svetlo v Praze. Pak uz me naparkoval do kufru pasat. Pak jsem to vzla ja v zime o obrubnik urval to leve predni kolo a ohl zadni napravu. K tomu dost kosmetiky kolem.

na druhou stranu koroze neni nijak spatna. spis minimalni. Pred rokem jsem udelal cepy rizeni, byl menenej i hreben (byla tam vule na puvodnim, mozna nasledek toho svycarska ... bylo to jeste pred tim obrubnikem). Brzdy sem delal pred 3ma lety, sice uz sou sjety, ale porad brzdama cajk. Pred 2ma mesicema novy spodni ramena a kosti stabiku. Tlumice pruziny sou cajk. Podvozek proste uplne paradni, byt zadek je trochu rozhozena geometrie od opravy v DS. (ale ta zadni naprava je tak "pitoma", ze to je fuk).

A interier porad krasnej.

Takze i kdyz sem ted koukal po jinych autech (Roverech i jinych) tak najit neco co by splnovalo moje pozadavky je taky fest problem.

Nicmene je to proste uz otloukanej (nasledky te prvni nehody na predek jsou ze spodu videt, dokonce v podbehu je tu a tam trhlina. Kufr byl zmackany a vyatzeny po tom passatu a tak proste.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod Trunda » čtv zář 21, 2017 11:24

Přehodit kabeláž není žádný problém... to je otázka pár minut a napojení na zbytek je konektorem, který je stejný.
135 jsem říkal proto, že nevím, jestli jde tvoje jednotka přehrát na jiný motor (bude vědět Lenham) no a jako MEMS3 mapovaná na 120 je pomalu vzácnější, jako VVC. TFa se myslím jako 120 už nedělali. Ale to je celkem fuk... je to o tom, co budeš mít k dispozici.

Osobně bych to udělal následovně...
Koupit motor s kabeláží 1.8, hodit ho do auta, přehodit případně spojku. Zapojit to na stávající jednotku s kterou to v nějakém omezeném režimu pojede. Dojet s tím k Lenhamovi a tam pořešit buď přehrání jednotky, nebo napárování příslušné jednotky k motoru.

I kdyby tě akce stála dvacku, tak pokud auto nemá jiné zásadní vady, tak se to vyplatí. Koupí jiného auta na tom nebudeš líp, pokud nekoupíš auto s cenou nad 100 tis. kdy už se dá pořídit auto, které by mělo nějaký rok jezdit bez dalších větších investic.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvekod Majkl » čtv zář 21, 2017 11:48

No když to tu tak pročítám, tak na Tvém místě bych zvážil prodej zbytku auta a koupil bych jiný.
Poté co jsem koupil tu svojí plečku, tak se objevil tenle inzerát. https://auta.yauto.cz/mg-zr-160-160-ps-klima-2753338.html Kdybych nekoupil svou 105 tak tohle bych hodně zvažoval.
Ať se rozhodneš jakkoliv držím palce ať se to podaří.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Majkl
 
Příspěvky: 188
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: So what.... now?

Příspěvekod Trunda » čtv zář 21, 2017 12:01

Nebuď naivní.... na fotkách to vypadá nádherně, ale realita bude krušná. Je to 15 let staré auto!
Budou tam prohnilé prahy a prohnilé do kufru za nárazníkem. Motor bude mít vyrachtané VVC a bude z něj téct olej kolem vaček, vyrabovanej kat, špatné lambdy. Servo zámky budou blbnout. Brzdy budou blbě servisované, takže zadírající se písty a čepy, kardan na řadičce vylágrovaný atd. atd.... všechno věci, které takto na první pohled nejsou znát, ale ve finále se s jejich řešením budeš drbat věky. Realita koupě takového exotického auta od neznámého majitele.
Tzn. než toto, tak raději zachránit auto, které už přeci jen znáš.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » čtv zář 21, 2017 12:53

Trunda píše:Nebuď naivní.... na fotkách to vypadá nádherně, ale realita bude krušná. Je to 15 let staré auto!
Budou tam prohnilé prahy a prohnilé do kufru za nárazníkem. Motor bude mít vyrachtané VVC a bude z něj téct olej kolem vaček, vyrabovanej kat, špatné lambdy. Servo zámky budou blbnout. Brzdy budou blbě servisované, takže zadírající se písty a čepy, kardan na řadičce vylágrovaný atd. atd.... všechno věci, které takto na první pohled nejsou znát, ale ve finále se s jejich řešením budeš drbat věky. Realita koupě takového exotického auta od neznámého majitele.
Tzn. než toto, tak raději zachránit auto, které už přeci jen znáš.



No, ty to zas vidis moc cerne. Ses ovlivnenej svoji spatnou zkusenosti ;)

Samozrjeme pravdu mas v tom, ze to ze to vypada skvele, je jen iluze.
Ze by mely byt prohnile prahy a zadni celo ... to bych nerikal, to je strasne individualni vec. Muze a vubec nemusi. Vyrachtane VVC je to co mne moc netrapi, mam nahradni :D
Test olej kolem vacek... taky neni velkej problem , Vyrabovanej kat byt vubec nemusi a hlavne... mam nahradni :D Brzdy taky.

Z meho pohledu je zasadni, zda ma to auto "zdravy" zaklad. A pokud jo, tak samozrjeme clovek ztravi naky cas a peniz poresenim klasickych veci jako rzovdu, cepu, nejake to tesneni sani nebo gufera, klidne i ten katik nebo brzdy.... proste bych na to prehazel za par vikendu veci z myho.

Problem je jinde... ja o tomhle ZRu samozrejme vim. (Posledni tyden nedelam nic nez ze hledam vse mozne). Problem je, ze to auto je vedeno jako havarovane (je tam vcelku minimalni poskozeni pravych dveri a blatniku, aspon odhadem. Trochu skoda ze ty nezrezle dvere ze stribrne 160ky skoncili na vrakovisti, ale sehnat dobry RFovy dvere neni problem stejne tak blatnik)
Ale ... na zadost o detajlni fotky me poslali nd <|>, ze fotky maj na webu.
Na zadost o ifno o servisni historii, zda maji nejake info o tom kdy byly delany naposledy rozvody, zda / kdy hlava apod... me bylo receno jen ze vuz ma servisni knizku ci co...
A na dotaz, jak je to s prihlasenim, zda to ma dovozovou STK mi bylo receno, ze auto si clovek musi odvezt na plataku, a zajistit veci sam...

Takze vztycenej prostrednik, asi to prodat nechteji.


Stejne tak tristni (druha) zkusenost s Brnenskym EU Italia Car co jim tam dle webu pul roku hnije ZR 115ka... o zakaznika na place hledajici auto absolutne nezajem, na mail neodpovidaji.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod lenham3 » čtv zář 21, 2017 19:26

poradne ocisti vrch jednoho pistu pokud je to 160 spodek tak na pistech je vyrazene 160 jak jsem uz jednou psal
lenham3
 
Příspěvky: 1812
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » čtv zář 21, 2017 20:09

lenham3 píše:poradne ocisti vrch jednoho pistu pokud je to 160 spodek tak na pistech je vyrazene 160 jak jsem uz jednou psal


To jsem zkousel, ale nic moc jsem nenasel. Ale mozna jen nevim kde hledat... zkus men prosim nasmerovat... jedine co na pistu z vrchu vidim je vybodovane Ar nebo neco takoveho.
asi nejlepsi fotka viz priloha. Ale kdzy si ju clovek zvetsi tak jso utam videt i soustredne kruhy tak snad by vyrazeni videt bylo...

Ja jsem zase doma, byl jsem tam zkouknout ten spodek vcera a venoval tomu chvili jenom na ty vlozky, takze ted to bohuzel vic zkoumat zase nemuzu. Jinak bych sem hodil i fotky tech kanalu v hlave.
Přílohy
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » čtv zář 21, 2017 20:18

Tak uz jsem to vygooglil jak by mel vypadat ten 160kovy, hadam ze tohle je on:
http://www.lymmengineparts.co.uk/image/ ... x960_0.JPG

Takze ta 160ka je stejnou technologii jako to Ar, a na miste viz ten obrazek...

No tak to bych rekl, ze tam temer urcite neni. Kdyz si to clovek priblizi, tak by to tam imho musel videt i na te me fotce.


Zvlastni je, ze ventil dekl je a sani je z 160 verze, pac co vim 145ky maji takove to starsi, a typicky to fancy sani... ale tp samozrejme neni urcijici pac tohle prohodit je nic, kor pokud tam vrazis jinej motor.

Takze bych i veril, ze do republiky to auto doputovalo s nejakou 145kou, pac puvodni 160ce se buhvi co a proc stalo...

Je to samozrjeme jendo, ale zajimave none the less. ;)
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod lenham3 » čtv zář 21, 2017 20:36

Musi se to poradne ocistit
Přílohy
pist 160.jpg
pist 160.jpg (3.98 KiB) Zobrazeno 124 krát
lenham3
 
Příspěvky: 1812
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » čtv zář 21, 2017 21:17

lenham3 píše:Musi se to poradne ocistit

Ok, vemu na to trochu acetonu nebo tak neceho, ale tohle uz je ciste jen otazka zvedavosti, jinak to na nic nema vliv. Ten spodek treba nejake vyuziti bude mit, a nekdo s iho za nejakou zbytkovou cenu veme, ale ja ho do kupy davat nebudu.... to stejne ta hlava.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod Majkl » pát zář 22, 2017 6:10

Trunda píše:Nebuď naivní.... na fotkách to vypadá nádherně, ale realita bude krušná. Je to 15 let staré auto!
Budou tam prohnilé prahy a prohnilé do kufru za nárazníkem. Motor bude mít vyrachtané VVC a bude z něj téct olej kolem vaček, vyrabovanej kat, špatné lambdy. Servo zámky budou blbnout. Brzdy budou blbě servisované, takže zadírající se písty a čepy, kardan na řadičce vylágrovaný atd. atd.... všechno věci, které takto na první pohled nejsou znát, ale ve finále se s jejich řešením budeš drbat věky. Realita koupě takového exotického auta od neznámého majitele.
Tzn. než toto, tak raději zachránit auto, které už přeci jen znáš.


Raději to co píšeš, než případ můj či Stilga, kdy něco opravuješ a pak zjistíš že auto je slátanina z několika jiných. A za druhé, určitě to nebude tak hrozný jak popisuješ.
Stilgu, není nic jednodušího než si tam osobně zajet a auto prohlédnout. Věřím že osobní návštěva bude o něčem jiném. Já byl u pana Maredy, po telefonu a při příjezdu jsem měl chuť odjet, a nakonec z toho byl fajn pokec a spokojenost. Ber to tak že ne vždy jsou lidi v telefonu vstřícní a ochotní si pokecat. Víš kolik lidí s debilníma otázkama jim denně musí volat? Koukni na to z téhle stránky. ;)
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Majkl
 
Příspěvky: 188
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: So what.... now?

Příspěvekod Trunda » pát zář 22, 2017 7:39

145 VVC se dávalo i s EU3 do R25.

Kucí, je to o osobních měřítkách samozřejmě. Ale mě třeba osobně dost štve, když na autě nefunguje cokoli menšího. I pitomá prasklá žárovečka v palubce mě vytáčí. Takže proto jsem to schválně tak zveličil.
Ale už jsem za život viděl takových aut desítky, vždy napadené kutily a nějak poznamenané, navíc ZRům hnily plechy už před 10ti lety a to jednoduše proto, že to auto má několik špatně vyřešených míst na karoserii, které tu korozi způsobí a které drtivá většina lidí preventivně neošetří. Ani tím hloupým voskem do dutin ne, kdy je to otázka jednoho dne jednou za dva roky a pár kaček za materiál.
U VVC verze je zase problém natrefit na nezprasený motor, protože v průběhu života auta se to auto dostalo do rukou "sociála", který auto nechal servisovat vedle ve stodole u Pepika a ten na VVC čučel jak péro a než by na internetu objednal těsnění z Anglie, tak všude napral silikon a tím ten motor odepsal. A nejlépe, když došlo na nějakou nehodu, tak to poslepovali z R25 a neřešili, že ty díly nejsou shodné.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » pát zář 22, 2017 14:13

Majkl píše:
Raději to co píšeš, než případ můj či Stilga, kdy něco opravuješ a pak zjistíš že auto je slátanina z několika jiných. A za druhé, určitě to nebude tak hrozný jak popisuješ.
Stilgu, není nic jednodušího než si tam osobně zajet a auto prohlédnout. Věřím že osobní návštěva bude o něčem jiném. Já byl u pana Maredy, po telefonu a při příjezdu jsem měl chuť odjet, a nakonec z toho byl fajn pokec a spokojenost. Ber to tak že ne vždy jsou lidi v telefonu vstřícní a ochotní si pokecat. Víš kolik lidí s debilníma otázkama jim denně musí volat? Koukni na to z téhle stránky. ;)


Ale jet do prahy se podivat se da, ale resit odvoz z prahy na podvale nakup strase komplikuje a prodrazuje.
Kdo to bude u takhle levnyho auta resit a da 10% kupni ceny za odtah...
To ze se s tim neda odjet na prevozkach je fail a tomu bazaru se divim.
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod stilg » pát zář 22, 2017 14:17

Trunda píše:145 VVC se dávalo i s EU3 do R25.

Kucí, je to o osobních měřítkách samozřejmě. Ale mě třeba osobně dost štve, když na autě nefunguje cokoli menšího. I pitomá prasklá žárovečka v palubce mě vytáčí. Takže proto jsem to schválně tak zveličil.
Ale už jsem za život viděl takových aut desítky, vždy napadené kutily a nějak poznamenané, navíc ZRům hnily plechy už před 10ti lety a to jednoduše proto, že to auto má několik špatně vyřešených míst na karoserii, které tu korozi způsobí a které drtivá většina lidí preventivně neošetří. Ani tím hloupým voskem do dutin ne, kdy je to otázka jednoho dne jednou za dva roky a pár kaček za materiál.
U VVC verze je zase problém natrefit na nezprasený motor, protože v průběhu života auta se to auto dostalo do rukou "sociála", který auto nechal servisovat vedle ve stodole u Pepika a ten na VVC čučel jak péro a než by na internetu objednal těsnění z Anglie, tak všude napral silikon a tím ten motor odepsal. A nejlépe, když došlo na nějakou nehodu, tak to poslepovali z R25 a neřešili, že ty díly nejsou shodné.


Jo do 25 GTi ale to je jedno. Nebo myslis ze by i jednotka mohla byt nepuvodni? Netusim jak funguje kompatibilita pektron x lucas v tomhle, ale to by pripadne nekdo uz byl schopen snad zjistit co je v ecu...
stilg
 
Příspěvky: 291
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvekod Trunda » pát zář 22, 2017 14:19

No, na druhou stranu kdyby to auto bylo relativně ok, tak ta cena tomu, že budeš mít náklady za registraci, celkem odpovídá...

S jednotkou se beztak nikdo nedrbal. Neměl vlastně důvod ji měnit. Navíc.... máš tam pořád podtlakovou klapku na výfuku a jestli funguje, tak to bude díky správné jednotce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15244
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

PředchozíDalší

Zpět na MG ZR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník