So what.... now?

Odpovědět
stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte říj 16, 2018 9:49

Tak inzerat je up.

https://auto.bazos.cz/inzerat/95645902/ ... ervise.php

Cena je jen nastrel, zalezi na konfiguraci a co k autu.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » sob lis 03, 2018 23:44

Menil sem este tesneni pod vikem a narazil na to, ze na vnitrni strane ventil deklu je oznaceno datum vyroby.

Ventil dekl se samozrejme da prohodit, ale je slusna sance, ze ten co na motoru je k nemu patri.

Zatim to byla pro mne porad lehce zahada...
Vzhledove se ten puvodni motor v tom ZR tvari jako 143ka, na pistech NENI 160, kolem ventilu nei ten dodatecny vybrus... nadruhou stranu, vymenit ten motor by museli nekdy behem prvnich 2 - 3 let zivota toho auta, coz se mi zdalo malo pravdepodobny.
Navic treba pruzny kolik zajistujici tahla razeni v prevodovce apod nejevil zadne znaky toho ze by ho nekdy nekdo vyrazel apod.
A dekl "malyho" rozvodovyho remenu na zadni strane motoru mel vyrobu 12/2004...
Kod motoru 18K4KM19 se mi nikdy nepodarilo poradne dopatrat co presne ma byt...

Kazdopadne ten plastovy dekl rozvodu je tedy asi z toho spravneho puvodniho 160koveho motoru, ale motor tam byl 143ka asi na tuty.
Zpatky k tomu ventil deklu. Na nem je vyznaceno duben 2000. Coz je jeste 160ka nedelala, a uz vubec by asi takova vec nebyla montovana do auta v roce 2005.

No ten novy motor je 160ka, ventil dekl ma znaceno zari 2002.

Jestli to jede lip... to asi nedokazu rict.

Kazdopadne sem ted odvezl auto od nasich... a kruci to je dravec :D uprimne po tom roce v tom linym ropakovy v tom ted mam misty regulerne strach, kor na tech mizernejch zimacich :D
Přílohy
20181103_133122.jpg
ventil dekl z puvodniho motoru.
20181103_132530.jpg
Uvnitr to vypada docela v pohode.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » ned lis 04, 2018 16:03

Chvilku jsem hledal a procházel stránky, kde jsem kdysi odhalil původ svého motoru. Tehdy jsem ale kód našel, sic jsem pořád hledal něco kolem VVC a nakonec se z toho stal kód bloku z MGTF 135. Nicméně teď jsem nenašel nic. Kromě tohohle a to by asi mohlo stačit jako definitivní důkaz:
screen_2018-11-04_15-40_001.png
https://archiwum.allegro.pl/oferta/siln ... 65802.html

Tedy jde opravdu o motor z Rover 25 GTi, tedy 145koňová verze motoru.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » ned lis 04, 2018 18:04

Jo jo.

Tak aspon neco pozitivniho na tom vsem ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » ned lis 04, 2018 18:14

Ona to ale nebyla žádná tragoška. Rozdíl ve výkonnosti fakticky musel být neznatelný, protože i zkušení tvrdí, že se 145koňovou variantou na 160 jednotce se těch 160 koní dosahovalo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » ned lis 04, 2018 19:33

To urcite ano.

Ten rozdil, v praxi je asi jenom ten vybrus kolem ventilu.
Lepsi pisty je spis otazka odolnosti a s vykonem nic neudela. A jednotka je stejna.

Ten rozdil, bude uplne drobny a poznat nejde, rozhodne ne po rocni pauze.
Je to spis psychologicky prijemne vedet, ze tedy ted je tam ta 160ka... auto jezdi stejne.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon lis 05, 2018 13:26

Jinak este zajimave zjisteni ohledne tech venti deklu na Kckach.

Starsi verze VVCcek mely stejny dekl jako ostatni Kcka, kod koncici 430 a 431 tusim.
S tim, ze dira na senzor polohy vacek, ktery je normalne na vyfukove vacce, je zaslepena plastovou krytkou a o krouzkem a drzena sroubkem.
VVCcko ma senzor vacek na saci vacce, a dira pro nej neni v hornim viku, ale v hlave, resp v cam carrieru.

Tim padem dekl byl kompatibilni.

Nicmene pozdni VVCcka (odhadem 03+) dostaly vlastni dekl, s cislem xxx... 440, ktery ma tabulku data vyroby trochu jinou a otocenou o 90 stupnu, vevnitr je napis VVC a rozdil je v tom, ze puvodni dira na senzor vacky je pevne zaslepena / neni vyvrtana ... proste je tam hlinik. Byt obrys toho mista tam zustal.

A tedy tento dekl na NON VVC motor pouzit nejde, protoze neni kam dat senzor.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pát lis 16, 2018 19:10

Tak ZRo je zamluveny. Nezbyva nez doufat, ze to novej majitel hned nekde nerozstreli.

Dily co mam navic mi zustavaj. Tak az bude cas to sepisu a za levno nabidnu.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon lis 19, 2018 16:54

Tak prodano.

Dobra zprava je, ze ZRo zustava na jihu Moravy. V Brne... a vlastne se prestehovalo asi o 2.5 km.

A asi mnohe i potesi, ze vlastne do znacne miry dojde na to co zde zminovali... Autu jsem vratil puvodni sani, airbox, rezonator a novej filtr.... takze ted je zase zcela v serii (seriovy motor, sani, komplet original vyfuk, kat). Novy majitel bude na auto kupovat origo 17ky Straighty, da dolu folii z kapoty a asi i da obycejne zadny svetla.
Tak nezbyva nez doufat, ze to fakt hned nekde nerozmlati.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » pon lis 19, 2018 17:15

Jestli to není nějaký potrhlý puberťák, tak by to rozsekat nemusel :-) Ale vzhledem k tomu, že chtěl originální filtr box, tak by to mohl být nějaký konzervativnější uživatel :-)

Děj pak seznam věcí co ti zbyly. O tom čerpadle pořád uvažuji, že ho asi na jaře konečně vyměním.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte lis 20, 2018 13:58

No mladoch s mokrym ridicakem to je... ale tak jak rikas.

Dily co mam jeste ve sklepe sepisu az tam nekdy pujdu neco hledat.

Jinak tu mam krasnou origo ZR mk1 uzivatelskou prirucku / servisku od ZRa z nemecka v plastovem obalu tak jak byla k novemu autu. Kdyuby nekdo po tom touzil ze sberatelskych duvodu aby mel ZR kompletni s dokumentaci.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte lis 20, 2018 14:16

A jéje .... varoval jsi ho, že je to pohřebák čerstvejch papíru? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte lis 26, 2019 14:11

Jeli sme s pritelkyni na pizzu do Vankovky, zaparkuju v garazi, ... a kdyz se za hodinu vracime k autu, koukam ze kousek od civky (vpravo) parkuje moje byvala...
Rikam "hele moje auto!"
Ona: "hmmm"
ja: "No ne, jako MOJE auto" a ukazuju na modry ZR...
Ona: Ajo... ale.... to je jako primo to tvoje.
Ja: No dyt...

Tak hezky videt, ze si to porad svisti. Mel to prezuty na zimaky. Brzdy pokud sem koukal sou vepredu porad jeste ty moje MTECy, tak treba jeste nebyly tak hrozny. Zadni naradnik trosicku odrenej na strane, ale tak ... to bylo lakovane v domacich podminkach tenkrat.
Přílohy
IMG_20191124_185114576.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » úte lis 26, 2019 14:14

Tak to je šikula, že se v tom ještě nezabil :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » úte lis 26, 2019 14:36

Tak on to uz taky muze vlastnit nekdo jinej, ze.
Ale dobry vedet, ze ten mnou meneny motor vali, a ze sem treba novy MTFk94 do prevodovky nelil zbytecne.

Odpovědět