So what.... now?

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » čtv říj 04, 2018 12:05

Takže nakonec jsi motor dával spodem? Hlavně je mnohem pohodlnější motor a převodovku spojit dohromady mimo auto. A s obojím to šašit do auta shora, na to je taky potřeba pořádná žirafa.
Na servo čerpadle jsi přetáhnul šrouby?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » čtv říj 04, 2018 12:52

viz fotky oblehaciho stroje.
Ano, motor jsem spustil na paletu pod auto, paletu z kopce stahl pred auto, ocesal motor, prevodovku nechal na palete.
Nastrojil a udelal novy motor. prenesl na paletu, spojil s prevodovkou, hupcukem chycenym do podlahy za autem, lanek pod autem vytahl paletu zas pod auto, a motor s prevodovkou vytahl nahoru, secko sedlo az prekvapive dobre (vyvazeni motoru a prevodovky aby se mi to nenaklanelo, a hlavne ze sem trefil misto s tou hrazdou ze to sedelo podelne atd.

A/C kompresor a PAS pumpa zustaly v aute zapojene, srouby na PAS pumpe sem nepretahoval, protoze nebyl duvod, nikdy netekla, nebzucela, je uplne krasna cista.... ono auto ma na budiku 91 tisic a v tomhle vzhledem ke stavu interieru, sedacek, origo volantu, radici paky, a prave veci jako je chladic nebo PAS pumpa veril.
A taky je to uplny konec produkce 2005, dokonce tusim nejake 132. posledni ZR 160 vyrobene (nebo neco takoveho). Coz je proste par let k dobru proti beznym 2002-2003kam.

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » čtv říj 04, 2018 13:00

Obrázek Obrázek Obrázek

A ta neodlepujici se stropnice a origo vyfuk... no jak rikam, bude to s tezkym srdcem ted prodavat.

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » čtv říj 04, 2018 14:26

A ve vysledku jsem docela rad, ze se pred til pul rokem auto neprodalo pod cenou jak bylo.

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: So what.... now?

Příspěvek od djmicho » čtv říj 04, 2018 15:50

jsem rád, že se zadařilo :) a nestraš s prodejem a užívej si ho ;)
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Jenda
Příspěvky: 1302
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: So what.... now?

Příspěvek od Jenda » čtv říj 04, 2018 20:04

srdce má pro Hondu :-)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » čtv říj 04, 2018 23:55

Ono spis jde o to, ze mam ted 3 auta, coz je uz trochu moc, 3x rocne menit olej, 3x povinne ruceni ... a hlavne, jedno je auto vylozene pro zabavu, dvoumistne, s ostrejsim motorem. Druhe je zase ciste praktickej naftak.... a ZRo je kockopes mezitim. Ostrejsi motor jako to prvni, a skoro stejne prakticke jako to druhe, nicmene v obou tech aspektech je horsi.
A mit proste 2 5dverovy hatchbacky znamena, ze stejne budu jezdit jenom jednim a druhej bude stat. Az uz ten nebo onen.

Jako jeste uvidim, zatim to davam do kupy.

Uuuuplne sem zapomnel jak je ten kryt v barve vozu co sem si delal hezkej
Obrázek

manzety jsou v posledni vrasce uz trochu popraskany, takze jsem to umyl a pro jistotu obmazl polyurethanem. Po vytvrzeni je z toho slusna guma.
Obrázek
Obrázek

A poleceni nejake povrchove koroze na predni napravnici. Pres noc necham pusobit odrezovac a zitra to pretru / striknu a sup s tim na auto.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

To stejny spodek trubicky na hrebenu rizeni. Zatim jenom povrchovka, takze kartacem preliznuty a odresovac, zitra zinkovej sprej.

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pát říj 05, 2018 12:16

Nejaka dalsi dokumentace (pouziju to pak v ramci inzeratu na prodej...).

Vodni pumpa Meyle (Germany)
Obrázek

Aretacni pripravek zn. Udelejsisam
Obrázek

Rozvodove remeny a napinak Gates, (UK)
Obrázek
Obrázek

Termostat Gates
Obrázek

ocista a lozisko (SKF)
Obrázek

Spojka / pritlacak Sachs
Obrázek

Motrova ocista
Obrázek

Tesneni pod svody VR
Obrázek
Obrázek

Tesneni pod sani VR
Obrázek

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon říj 08, 2018 0:35

Takze doplneno chladivo, byt v lehcim mixu, pred zimou to jeste poladim a doplnim vic koncentratu.
Prodevedena druha vymena oleje po 3tim zahrati motoru ten starej novej olej vypustenej a danej novej olej a filtr.
Vymeneno MTF94 v prevodovce (mimochodem hezky voni, lehce jako balistol mi prijde, sice vic umele, ale i tak)

Nasazeny plasty a blbustky, Smontovay zaveseni kol a vracena predni napravnice. obuto a vraceno na kola. (pak teda trochu adrenalinu, kdyz se jeden z najezdu rozhodl cestovat... ale cajk je to na zemi a jezdi to (teda popojizdi to, projet to pudu rano)

Akorat kurva, ta spojka bere nizko :D. jako dycky to tak delalo, i predtim. Je to tim lankem,... ale ten citlivej plyn a kousava spojka... popojizdet pomalu si budu muset chvili zvykat ted poroce v ropaku.

Nejake resty a tuna kosmetiky k poladeni zustavaji, ale auto by melo byt v kupe.

Jinak motor se zda byt ve velice slusne kondici, ale to uvidim jeste az zitra.
Zvukove je na tom hodne podobne jako muj stary, tj dobre. Mozna i o trosicku lepsi. Na studeno klasicky lehce tapity tapity "šití", ale zadnej ramus, proste klasicke 1.8 vvc cvakani.
Po zahrati se to zlepsilo.
Na volnobeh a 2.5K rpm mi zatim nikde nic netece (termostat a pripadne koleno vepredu nebo pumpa. kde sem davaltrochu RTV protoze predemnou to delalo nejaky prase) a do hadic to netlakuje... nezbyva nez doufat ze tesneni pod hlavou tesni.. coz by byla bomba (je tam MLS)

Trvalo to rok.

teda ne ze by to trvalo rok, ale rok to stalo.
Přílohy
20181006_165537.jpg
Strikl sem zespodu hreben a trubicky zinkem
20181006_171919.jpg
Pruzny kolik drzici tahlo razeni nahrazen vhodnym sroubem (ma stopku, nema zavit po cele delce) a matkou.... tak nejak je mi proti srsti ten cep vymlacet kladivem...
20181007_143446.jpg
stary MTFko vypadalo v pohode... (ono taky v prevodovce neni kontaminovane jako v motoru, ze... ale rpecijenom p ovic jak 13tiu letech stejne lepsi uz vymenit.

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon říj 08, 2018 0:44

Jo akorat sem narazil pri nasazovani klinaku...

Na aute sem mel Contitech 1165 (A/C a altik) a Dayco 755.
Meyle co sem koupil sou kratsi, 1145 a 750.

Tech 750 by nejspis slo, ale ten 1145 bez sance, i pri maximalne povolenem napinaku to ani clovek nenasadi a navic by byl napinak na max...

Co sem koukal, tak sou ty delky lehce ruzne, A asi je kratsi adelsi verze (nasel sem i jineho vyrobce s hodnotou kolem 1145.

Gates dela 1162 a 753, coz vypada rozumne.

Zatim jsem tam dal ty 4.5 roky stary puvodni ze staryho motoru (ono jim v principu nic neni a mohly by tam zustat o nic nejde...)

Jenom mne zajima zda nekdo nenareazil na ty kratsi remeny pro A/C a altgernator a co to ma byt... 2 cm sou rpecijenom dost.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » pon říj 08, 2018 5:50

Narazil.... na jaře jsem ten krátký vracel a bral delší, protože to tam prostě nevešlo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon říj 08, 2018 7:17

Dycky dobre slyset, ze v tom clovek neni sam :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: So what.... now?

Příspěvek od Trunda » pon říj 08, 2018 7:37

V katalozích mají dva rozměry a dle rady zkušených jsem vzal ten kratší, ale k překvapení všech tam fakt nešel. Nekoumal jsem, jestli na 160 VVC je něco jinak, než na ostatních...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: So what.... now?

Příspěvek od stilg » pon říj 08, 2018 20:16

Tak dneska po praci sem to zvenku umyl a vymenil vepredu sterace (ty co jsem daval pred 5ti lety, uz se upne rozpadaly) a jel to projet.

Brzdy uz se hezky ojizdi rez, ale porad mi prijdou docela dost cajove... tezko rict, zda je to o zvyku jak moc dupat na pedal, ale poste prijde mi ze to neni vubec ono. Pockam az se to obrousi poradneji, ale bud je to trochu zavdusnene, nebo by to chtelo ty brzdy pak udelat.

Mam trochu problemy s padanim volnobehu, to budu muset poladit, ale to je detska bolistka.

Jinak po dukladnem zahrati sem tomu trochu nalozil... jeste teda ne k omezovaci (vzhledem k brzdam sem se uplne necitil), ale 6K RPM tam bylo a ... jede to jak pichla svine :D Zvuk paradni, motor si vali uplne super. Prevodovka radi krasne hladce (i ve vyssich otackach tak kopnout z 3ky 2ku (pac omezovac na trojku je 140+, ze ;) ) krasne.

Po dojezdu z projizdky to vypada ze secko tesni (coz je dobre, ze netece ten domecek termostatu nebo to koleno co jsem daval ze sve hlavy pac to na tomhle motoru bylo fujky fujky. a co je lepsi, byt je to jeste brzo soudit, do chladiciho okruhu to netlakuje. Takze treba to MLS fakt funguje jak ma :D

Po puvodnim dojmu ze je rozhozena geometrie to asi byl jenom dojem.

Ted este poladit ty drobnosti a lehce nejakou kosmetiku a muzu zacit sepisovat inzerat.
Přílohy
20181008_180747.jpg
20181008_180737(0).jpg
20181008_180632.jpg

lenham3
Příspěvky: 2119
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: So what.... now?

Příspěvek od lenham3 » pon říj 08, 2018 23:06

stilg píše:
pon říj 08, 2018 0:35
Takze doplneno chladivo, byt v lehcim mixu, pred zimou to jeste poladim a doplnim vic koncentratu.
Prodevedena druha vymena oleje po 3tim zahrati motoru ten starej novej olej vypustenej a danej novej olej a filtr.
Vymeneno MTF94 v prevodovce (mimochodem hezky voni, lehce jako balistol mi prijde, sice vic umele, ale i tak)

Nasazeny plasty a blbustky, Smontovay zaveseni kol a vracena predni napravnice. obuto a vraceno na kola. (pak teda trochu adrenalinu, kdyz se jeden z najezdu rozhodl cestovat... ale cajk je to na zemi a jezdi to (teda popojizdi to, projet to pudu rano)

Akorat kurva, ta spojka bere nizko :D. jako dycky to tak delalo, i predtim. Je to tim lankem,... ale ten citlivej plyn a kousava spojka... popojizdet pomalu si budu muset chvili zvykat ted poroce v ropaku.

Nejake resty a tuna kosmetiky k poladeni zustavaji, ale auto by melo byt v kupe.

Jinak motor se zda byt ve velice slusne kondici, ale to uvidim jeste az zitra.
Zvukove je na tom hodne podobne jako muj stary, tj dobre. Mozna i o trosicku lepsi. Na studeno klasicky lehce tapity tapity "šití", ale zadnej ramus, proste klasicke 1.8 vvc cvakani.
Po zahrati se to zlepsilo.
Na volnobeh a 2.5K rpm mi zatim nikde nic netece (termostat a pripadne koleno vepredu nebo pumpa. kde sem davaltrochu RTV protoze predemnou to delalo nejaky prase) a do hadic to netlakuje... nezbyva nez doufat ze tesneni pod hlavou tesni.. coz by byla bomba (je tam MLS)

Trvalo to rok.

teda ne ze by to trvalo rok, ale rok to stalo.
Pokud tam mas origo lanko tak je se samostavem ,kdyz vymenis spojku tak ho musis nastavit do zakladni polohy
a pri seslapnuti sedne jak ma

Odpovědět