Nováček s ZRkem

VoFi666
Příspěvky: 16
Registrován: sob říj 12, 2019 15:52

Re: Nováček s ZRkem

Příspěvek od VoFi666 » čtv črc 16, 2020 1:32

Co se podvozku týče.. Mě se na Roveru 200 osvědčila kombinace ZR tlumičů, Rover pružiny vzadu a ZR vepředu 8)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nováček s ZRkem

Příspěvek od Trunda » čtv črc 16, 2020 9:25

Ty, to jsem taky zkoušel tam dozadu dát jednotky z 200 Vi, které by dokonce proti obyč dvoustovce měly být tvrdší a na mě to bylo už zase moc uhoupané a v zatáčce už se to moc naklánělo. Navíc proti předku to bylo výrazně výš a vypadalo to fakt divně :-)
No, každopádně, historie a praxe ukazuje, že se hodí minimálně zadní pružiny řešit. Originály jsou fakt nesmyslně tvrdé. Předek mi přijde v poho, ale to bud tím, že tam přeci jen to zatížení nekolísá, takže to naladili přesně. Kdežto vzadu to chtěli mít tvrdší i když tam naložíš tři lidi a kufr, jenže pak je to na zabití, když jedeš sám....
Osobně jsem na ZRo přecházel po desetiletém zvyku na víceprvkové nápravy a byl jsem ZRem fakt hodně zklamaný. Ale jak jsem to poladil jinými pružinami, tak už jsem zklamaný jen polovičně :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět