typy motorů 1.8

Odpovědět
hanzi
Příspěvky: 42
Registrován: stř srp 20, 2008 7:24

typy motorů 1.8

Příspěvek od hanzi » ned led 23, 2011 9:34

Ahoj, jelikož jsem nikde nenašel jaké se dávaly motory do ZR tak se chci zeptat...
vím že do MG F/TF se dávaly 1.8 88kw, VVC 107kw a VVC 118kw, ale jak to je u ZR?
u většiny inzerátů je buď 1.4 nebo 1.8vvc a někde 160... dá se vizuálně pohledem na motor rozeznat rozdíl mezi VVC 107kw a VVC 118kw?
prostě v tom mám zmatek a byl bych vděčný za vysvětlení.
Díky hanzi :-)

Jator_Neo.ule
Příspěvky: 71
Registrován: ned lis 30, 2008 13:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od Jator_Neo.ule » ned led 23, 2011 10:08

ZR 105: 1.4L (76 kW; 103 PS) and 123 N·m (91 lb·ft)
ZR 120: 1.8L (86 kW; 117 PS) and 160 N·m (120 lb·ft)
ZR 160: 1.8L vvc (117 kW; 159 PS) and 174 N·m (128 lb·ft) drive:
a dve varianty ZR TD 2.0td: (74 kW; 100 PS) and 240 N·m (180 lb·ft)
(83 kW; 113 PS) and 260 N·m (190 lb·ft)

hanzi
Příspěvky: 42
Registrován: stř srp 20, 2008 7:24

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od hanzi » ned led 23, 2011 10:47

takže jestli to chápu dobře tak do zr se nedávaly typy vvc co do f/tf s 107kw/140koní ale jen těch 118kw/160koní ;)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od AnderN » ned led 23, 2011 11:14

Jop, asi tak ... do eFka se zase nedávaly diesely ani 1.4 ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od KDB » ned led 23, 2011 14:15

VVCko 107kw se dávalo do R2OOVi a BRM a starého Tourera a Coupe.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od AnderN » ned led 23, 2011 17:13

Limitovaná edice BRM měla ještě kapku jiný motor -- 1.8 VVC, ale naladěnou na 132 kW (180 k). Rover 200vi měl těch 107 kW (145 k).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od KDB » ned led 23, 2011 19:43

Budu oponovat, protože mi není známo , že by část z 1115 kusů R 200 BRM měla jiný výkon, než 107kw. V letech 1998-1999 to byla nejvýkonnější verze K series, Trophy 118kw začala až v roce 2001.

Kdo trochu vládne AJ, tady má něco dat......:

BRM, the marque that took Graham Hill and Jackie Stewart to countless Grand Prix victories (including the World Championship) is back in partnership with Rover to produce the Rover 200 BRM Limited Edition.

Based on the sporty Rover 200vi, the BRM features a host of modifications including a unique interior, racing suspension and drive train.

Visually the Rover 200 BRM LE certainly looks the part. From the orange 'snout', an insert in the airdam, to the wire mesh grill, this is a car that looks like no other on the road today. Inside, the red leather and brushed alloy fittings echo the BRM's sporting heritage.

However, the true worth of any car sporting the famous BRM badge is only discovered when your behind the wheel. Designed as it is with engineering excellence and effortless driving as paramount, the BRM is powered by Rover's famous 1.8 litre VVC K-Series engine - the one that can accelerate from 0-60 in less than 8 seconds.

The engine, thanks to Variable Valve Control and revised close ratio gearbox is a thoroughbred that offers a real lift when accelerating.

Ride and handling haven't been ignored either. Revised springs and dampers result in a lower than normal ride height, stiffer suspension and superb cornering ability.

The braking system has also been modified resulting in a more responsive pedal feel.

All these improvements give the Rover 200 BRM LE the sheer physical ability to match its superd appearance.

So don't be misled, this is a high performance car for grown ups, not boy racers. After all, the last time we collaborated, the Rover BRM went on to be the first British car home at Le Mans.

Only 795 made for the UK

Engine & Transmission

4 cylinder transverse DOHC with Variable Valve Control
1796cc, 145ps @ 6750rpm, max torque 174Nm @ 4000rpm
Modular Engine Management System (MEMS 2J), full sequential fuel injection, direct ignition and 3-way catalyst
5 speed close ratio manual transmission with Torsen traction control

Suspension

Front: Macpherson strut with coil springs, telescopical shock absorbers and anti-roll bar
Rear: Torsion beam with coil springs, telescopic shock absorbers and anti-roll bar

Brakes

Servo-assisted, diagonal split, dual circuit anti-lock braking system
Front: 262mm (10.3in) dia. ventilated discs
Rear: 239mm (9.4in) dia. solid discs

Wheels & Tyres

16" 6-spoke "Cosmos" alloy wheels in sparkle silver
205/45ZR low profile radial ply tyres

Performance

0-60mph 7.9 secs
30-50mph (4th gear) 7.2 secs
50-70mph (4th gear) 7.6 secs
Maximum Speed 127mph
Reply With Quote
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od AnderN » pon led 24, 2011 0:48

Máš recht, Karle ... beru zpět. Už z těch inzerátů blbnu: http://www.tipcars.com/rover-200-brm-18-16v-480254.html
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: typy motorů 1.8

Příspěvek od KDB » pon led 24, 2011 9:53

Na to auto se už dlouho chystám podívat. V Anglii jsou na tento model velcí fandové, je několik stránek sdružující příznivce jen tohoto modelu, kde jsou přehledy o každém vyrobeném kusu(pořadové číslo, datum výroby, prodeje, země určení), seznam současných majitelů a živé diskuze.
Mimo UK se vyvezlo 312 kusu z 1115 (pokud se započítá i 6 předseriových aut), takže výhledově je to sběratelsky zajímavé auto. Hlavně samozřejmě pro anglické fandy, tak jako pro nás některé modely škodovek...

http://www.youtube.com/watch?gl=US&hl=uk&v=HaDFtZvsL18
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět