Brzdove kotouce

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od lenham3 » pát dub 25, 2014 13:19

Mintexi vozim z anglie uz dost hlouho a jeste jsem zadny problem nemel mam je i na svem ZT

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od stilg » ned dub 27, 2014 23:53

A za kolik mi dovezl vise zminene:
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-ZR160-ZS18 ... 43a04a04db

Pokud se dostanes pod tech 95+25 (posta) tak bych mel zajem, jinak holt asi (j)ebaj. Dik

Kouba
Příspěvky: 7
Registrován: pon lis 25, 2019 22:47

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Kouba » pon lis 25, 2019 23:07

Ahoj s jakými brzdovymi kotouči 282mm máte skusenost popřípadě jaké hladké kotouče by jste doporučily s kombinací desek hawk hp+ na track day? Kotouče ate nechci. Ty jsem přehrál s kombinací červenými ebc desky. Děkuji

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Trunda » úte lis 26, 2019 10:02

Ahoj Koubo,
přehřál kotouče?
Slyšel jsem a zažil jsem, že špatně byly vždy jen desky. Kotouče ATE jsou na tenhle rozměr nejrozumnější varianta a tyhle kotouče historicky lítalo na okruzích hromada lidí. Ze standardních kotoučů na tento rozměr nevím o jiných, které by byly lepší. Já na ně taky nedám dopustit a když už mě na okruhu selhaly brzdy, tak to bylo blbě zajetýma deskama. Tzn. spíš bych se zaměřil na desky. S Hawkama jsem tu nikdy nikoho neslyšel, že by měl zkušenosti. Vždy se jezdili žluté EBC na ATE, případně EBC kotoučích (ale to hodnotili že proti ATE kotouči je za ty peníze ne moc smysluplná volba). Případně Ferodo. Navíc, jezdit na okruhu červené EBC... to si myslím, že byl právě ten problém.

Jinak ale ano, chlazení standardního setupu není ideální a na okruh je potřeba chlazení brzdy nějak podpořit buď modifikací štítu, ideálně pak flexi trubkou s náporovým vzduchem.

Klidně se rozpovídej o tom jak auto na okruhu používáš, jaké modifikace atd. Jak třeba řešíš ABS, protože to je u ZRa (tedy jestli máš ZRo či co) na okruhu kámen úrazu a jeho odpojení stejně tak :-D .... povídej, přeháněj, rád slyším, že tohle auto někdo prožene po okruhu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kouba
Příspěvky: 7
Registrován: pon lis 25, 2019 22:47

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Kouba » úte lis 26, 2019 12:41

Jo Zapoměl jsem dodat že to mám jako swap brzd z 262mm na 282mm na civic 6g vti :D Vím že tenhle swap s kotouči ate jezdí dost lidí na Honda clubu a i zde na fóru jsou chváleny. Mě osobně se vlivem velké tepelné zátěže na kotouči udělali malé vlasové trhliny. Nicméně pro svižnější svezení na okresky to stačí . Hawk hp+ jsem zvolil protože jsou na tom údajně líp jak žluté ebc desky a líp jak ferodo ds2500 tudíž sem chtěl "tvrdší" hladké kotouče. Pravda moc jich není na výběr a měl jsem v merku ebc premium nebo pagid které se jezdí v civic Cup a v Anglii jsou dobře hodnocené.Tak mě zajímalo jestli tu má třeba někdo zrko postavené na track day a má zkušenosti s lepšími kotouči které já vozím na civicu :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Trunda » úte lis 26, 2019 12:56

Aha :-) ..... takže vetřelec :-D ... i tak vítej. Já taky dost parazituji na hondaclubu ;-) .... a já se těšil, že konečně někdo, kdo s MG jezdí na okruh :-)
Když už tu má někdo něco okruhového, tak to má swapnuté na čtyřpístky. Ale co kdo jezdil, tak právě ATE a to i na mnohem těžším ZSu s V6 a neutavili to. Hele a nestálo by za to dát šanci a zkusit ty kryogenně upravený ATE kotouče? Co?
Jinak ty máš na Vti ale jinou rozteč šroubů ne? Nebo to máš na 4x100, ať ti tam jdou i kotouče ze ZRa?
Každopádně, myslím si, že jestli ty brzdy tolik tavíš, tak s jiným konstrukčně klasickým kotoučem si asi moc nepomůžeš. Asi byl měl spíš řešit lepší chlazení, případně fakt plovoucí kotouč určený pro provoz s větší teplotou.

Mimochodem.... kde a pod čím jsi našel ty Hawky, které pasují to těchto třmenů?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od stilg » úte lis 26, 2019 14:50

Trundo, Hondy Civic a derivaty maji az do 7. generace stejnou roztec (a dokonce i stejny stred na disk, 56.1) jako MG Rover, tj. 4x100.
7. Gen ma taky 4x100, akorat a typeR a tusim Sport poface dostali 5ti diru.

Napr. Disky jsou u starsich Hond plne prehoditelne s Rovery. Dyt ja jezdil ZRovy kola na Civicu ;)

A proc myslis, ze se mi ve sklepe vali kompletni brzdove trmeny ze ZR 160 (282+260)? Protoze si je nechavam jako swap na CRX VTi ;)

Ten swap je absolutne plug and play a pouzivas pak ZRovy desky i kotouce. Coz je trochu blby v tom, ze nabidka 262+239/240 je citelne vetsi nez 282+260, ale zasety vetsi kotouce i lip vypadaj pod kolama :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Trunda » úte lis 26, 2019 15:44

To já vím, že tam byly rozteče stejné, ale taky vím, že tam dělají swapy na jiné rozteče právě kvůli větším třmenům z Accordu a dostupnějším kotoučům apod... tedy jako že díky tomu, jaké jsou Hondy skládačky, tak nikdy nevíš, co na jaké Hondě potkáš za kombinaci :-D Proto jsem se pro jistotu ptal....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kouba
Příspěvky: 7
Registrován: pon lis 25, 2019 22:47

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Kouba » úte lis 26, 2019 17:48

Ano mám rozteč 4x100. Brzdiče mám z civic 1.8vti/itr dc2 takže i desky půjdou honďácký. Chlazení brzd je také v plánu. :) Ty cryo jsem zatím nezkoumal ale přečtu o nich něco tak uvidím u čeho skončím. Zatim se mi nejvíc zamlouvaji ty pagid kotouče

Kouba
Příspěvky: 7
Registrován: pon lis 25, 2019 22:47

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Kouba » sob led 04, 2020 22:44

Ještě se zeptám na které typy/motorizace mg s ABS se dával 1" (25,4mm) hlavní brzdový válec? A dále zadní brzdy pro 260mm kotouč? Děkuji

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od stilg » ned led 05, 2020 16:15

Zadni brzdy 260mm nechlazeny kotouce se davaly na MG ZR 160 a MG ZS 180.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Brzdove kotouce

Příspěvek od Trunda » ned led 05, 2020 21:45

Ty jo, ten průměr brzdového válce vůbec nevím kolik je. Hlavně myslím průměr byl asi stejný pro všechny varianty motorů i brzd. Tedy jak ZR 105, tak 160 i přes různě velké kotouče, to mělo stejný hlavní válec.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět