Řazení rychlostních stupňů

se_ky
Příspěvky: 284
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Řazení rychlostních stupňů

Příspěvek od se_ky » úte čer 28, 2016 11:10

Myslím, že oleje jste už tady vyřešili. Jen se odvážím nesouhlasit s trundovým tvrzením o těžkosehnatelném MTF94. Na tomto webu je k dostání zcela běžně: http://www.litep4x4.cz/detail/provozni- ... olej-mtf94
A upřímně, raději bych tam nalil originál než se spoléhal na klasický motorový i přesto, že jsou si příbuzný.
Mimochodem, pro upřesnění, převodovka PG1 je blízce příbuzná Hondí už z toho důvodu, že vychází z převodovky Honda HX5MT, tudíž jsou v podstatě identické.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), výbava MG (M2), vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Gold metalíza, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Pítrs
Příspěvky: 1959
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Řazení rychlostních stupňů

Příspěvek od Pítrs » úte čer 28, 2016 11:29

Ahoj a tady je taky k sehnání:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID007304

A zběžně dle vyhledávače to nevypadá, že by byly poloprázdné sklady.
8)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15871
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Řazení rychlostních stupňů

Příspěvek od Trunda » úte čer 28, 2016 13:11

Sis naběhl...

Protože právě v Litepu jsem byl tehdy osobně a chtěl jsem přesně tento inzerovaný MTF94 .... chlapík mi dones Millera. Zcela běžně to lejou do PG1 ve Freečku. A když jsme na webu společně hledali, tak ten olej prostě specifikací vyhovuje. Výrobce olejů asi nebude takový tukan, aby předepisoval oleje jinak, než jak můžou být. Takže ta panika je zcela zbytečná. Amen.
A koupil jsem ho proto, že byl o polovinu levnější. Kdo by váhal mezi 700 a 1400,- ???
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 284
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Řazení rychlostních stupňů

Příspěvek od se_ky » stř čer 29, 2016 12:32

Trunda píše:Sis naběhl...

Protože právě v Litepu jsem byl tehdy osobně a chtěl jsem přesně tento inzerovaný MTF94 .... chlapík mi dones Millera. Zcela běžně to lejou do PG1 ve Freečku. A když jsme na webu společně hledali, tak ten olej prostě specifikací vyhovuje. Výrobce olejů asi nebude takový tukan, aby předepisoval oleje jinak, než jak můžou být. Takže ta panika je zcela zbytečná. Amen.
A koupil jsem ho proto, že byl o polovinu levnější. Kdo by váhal mezi 700 a 1400,- ???
No a já tehdy, když jsi mi v tomto obchodě doporučil to těsnění na poloosu, koupil jsem i olej a dostal jsem originál MTF :-) Takže asi to prostě je fakt jedno, ale to víš, já jsem puntičkář msm:
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), výbava MG (M2), vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Gold metalíza, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15871
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Řazení rychlostních stupňů

Příspěvek od Trunda » stř čer 29, 2016 13:20

Máš na to ještě odkaz? Za kolik to tam měli....
To jako nejde o to, že by to nešlo sehnat. Jde jen a pouze o to, že když už je to třeba z důvodu náhlé a okamžité potřeby, nebo i z důvodu ceny, tak pak není důvod mít strach z toho vzít toho Millera ;-) Zas je pravda, že cokoli jiného bez toho, aniž by to nebylo napsané na flašce, bych tam asi taky nelil :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět