se_kyho ZoRka
Re: se_kyho ZoRka
Od posledního příspěvku uběhlo více než dva roky. Co je nového? V podstatě nic. Auto je v provozu jen občas, většinou jezdím Mondeem. Větší část první poloviny roku 2023 bylo ZRko u Zakara...jednak z důvodu STK a také se měnili rozvody a jiné drobnosti. Co ale se stalo pak, v červnu, mi otrávilo další chuť se pouštět do větších akcí. Po jedné zastávce na pumpě auto už nenastartovalo. ba víc, ani se nerozsvítilo. Bál jsem se nejhoršího, ale asi po 15 minutách hledání problému auto naskočilo, byť tedy s velkým usilím. A do toho všeho po ujetí asi 500m zhasli všechny kontrolky, světla a ani blinkr nešel. Jen motor běžel. Tak tak jsem dojel zbývajících 8km domů. Mezi tím mě ještě stihli zastavit cajti a dali mi 500Kč pokuty za to, že nesvítím. Nedali si prostě vysvětlit, že mám poruchu a že o asi 400m dál bydlím. Holt pech. No a začalo hledání a špekulování, co se vlastně stalo. Po základním měření bylo jasno...baterka byla totálně vymlácená. Tak jsem to změřil...nedobíjel. Tak jsem přemýšlel...regulátor nebo celý altík? A jelikož regulátor stojí pár stovek, vsadil jsem na něj...hodinu mi trvalo ho vyměnit, ten přístup ke spodnímu šroubu bez toho aniž byste museli sundat celou přední masku a svody je příšerný. Ale povedlo se a - ufff, musel jsem si oddechnout - auto se nastartovalo a zdá se, že problém je vyřešen. Nicméně, vzhledem k nedostatku času a prostředků je teď spíše na okrasu parkoviště byť se s ním snažím občas vyjet alespoň na malou projížďku. Lakování také stále nedopadlo, protože prostě přes všechnu mou snahu a sliby mnohých není k dispozici prostor. Nezbývá mi tedy nic jiného, než zasažená místa alespoň obrousit a vykitovat a doufám jen, že nebude třeba nikde vyvařovat. Po sněžení před vánoci jsem ale po nastartování zjistil, že jeden z ventilátorů chladiče jede stále na full. Ještě nevím proč, ale při současném počasí se v tom nemůžu hrabat, umrzli by mi ruce. Horší je, že jsem chtěl o víkendu vyjet a i když startér točil, auto nechytlo. Přičítám to tomu, že jsou ty mrazy a navíc ten benzín tam už je jednak od října a navíc ho tam je dost málo, takže nejspíš prostě budu muset na pumpu s kanystrem, dolít a pak se uvidí. Pořád je to auto ale v lepším technickém stavu, než náš Rover 45, který je teď provozu neschopný....zpuchřelá druhá hadice chlazení a navíc jede jen na 3 válce asi a bliká kontrolka managementu (vada motoru). Takže diagnostika a na tu se teď hned tak nedostanu.
Re: se_kyho ZoRka
Je to boj a o to horší, když s takto starými auty parkuješ venku. S tím tě žádné světlé zítřky prostě nečekají, takže nelze přát nic jiného, než vydržet co nejdéle a snad bude brzy lépe
Re: se_kyho ZoRka
Ono by to bylo snažší, ale do toho všeho přišlo dalších X problémů, které se auta netýkají a řešit vše naráz se prostě nedá. Samozřejmě zavžuji pro ZR garáž, ale to v současné chvíli není dost dobře možné. Budu doufat, že se nestane nic závažnějšího no. Ale rád bych alespoň jedno z aut dal dohromady natolik, abych letos mohl vyrazit alespoň na jeden sraz. Snad to vyjde.
Re: se_kyho ZoRka
Potřebuješ pomoc?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS