se_kyho ZoRka

Odpovědět
Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » čtv srp 18, 2016 14:48

Proti MIG/MAGu je to jistě pomalejší.
Taky dražší na provoz a v neposlední řadě o něco náročnější na um svářeče (něco jako práce s klasickým autogenem).
U MIG/MAGu zjednodušeně řečeno taháš pistoli a ono to jede samo.
To jo.
Ale u TIGu je velká výhoda, že když s tím umíš pracovat, tak jsou sváry pěknější a další výhodou je čistě lokální ohřev, takže nedochází k nadměrnému přehřívání materiálu.
Každé má něco do sebe, je to celkem věda.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 11:52

Tak jsme po technické a emisích. No, prošlo to, ale nelibě koukal na svařovaný výfuk (že prý by to nemělo být), ale hlavně se na mě podivně usmíval a dával mi kázání. Týkalo se to emisí. Údajně prý MG ZR nemá v ČR dostupné emisní tabulky a prý bych s tím mohl mít napříště velké problémy a nemusel bych projít. Údajně to teď sice nějak udělal, ale radí mi abych prý auto prodal nějakému ňoumovi a ušetřil si tyhle potíže. Heh, prodat ZoRu? Ani omylem. Tak mě přesvědčoval jak chápe, že je to krásné auto a můj miláček, ale prý to bude stát velké peníze atd. No každopádně, pro příště si tu technickou nechám udělat někde na doporučení klubu, protože hádat se s někým o tom, jestli to půjde nebo ne, to nemám zapotřebí msm:
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 11:56

Kecy v klecy... bacha na to, protože tyhle kecy mají kolikrát právě jen jako lákadlo na úplatek. Příště si raději zavolej dopředu na konkrétní emisní stanici, jestli zplnomocnění pro měření Rover/MG a neměl by s tím být problém.
S tím výfukem se mu ale nedivím. Ale to už bych se opakoval ;-) Mimochodem... máš funkční katalyzátor? Tedy ve smyslu, že není vyrabovaný?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 11:57

Správně, STK "technika" pošli do péčka a dej to udělat tam, kde své práci rozumí.
(ostatně stačí na patříčnou emisní stanici zavolat, sdělit jim značku, kód motoru a bez problému zjistíš, co a jak, ostatně je tu dost majitelů ZR, tak by mohli dát info, kdo z Tvého regionu umí měření emisí)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 12:08

S tím výfukem jsem to čekal, ale to mi řekl, že není tak velký problém. Já patrně z důvodu i úspory hmotnosti během příštího roku koupím originál, protože tenhle je sice super, kvalitní práce, ale přesto tam nesedí úplně jak by měl. Ale což, spotřeba se mi po opravě výfuku snížila z cca 8,5 na 7,7, což je moc pěkné :-)
Já to věděl, že mele nesmysle, ale nechtěl jsem se s ním už víc hádat. Proto jak říkám, pro příště prostě se zeptám tady, kde a jak a tak a bude vystaráno.
Jinak pro Trundu: ano, katalyzátor je plně funkční a na svém místě jak má být :-) To auto má krom výfuku vše originální, žádné změny jsem tam nedělal a dělat ani moc nechci. Dokonce i střední část výfuku je ještě od Unipart :-) Ale přijde vyměnit, začíná reznout na okrajích sváru tlumiče. Rozmýšlím se nad originálem a to tímto: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-WCE000300SLP
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 12:31

Fajn ;-)
Zrovna dneska jsem středový objednal tento http://www.ebay.co.uk/itm/RR339W-2057-K ... 3874.l7936 ... I Lenham ho kupuje a pasuje prý pěkně.
S tou spotřebou bych viděl dva faktory. Jednak ten starý výfuk mohl být přicpaný a pak tuten dělá beztak větší randál a ty se tak podvědomě krotíš ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 12:33

Honzo, ty výfukové svody sis omotával sám?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 12:38

Trunda píše:Fajn ;-)
Zrovna dneska jsem středový objednal tento http://www.ebay.co.uk/itm/RR339W-2057-K ... 3874.l7936 ... I Lenham ho kupuje a pasuje prý pěkně.
S tou spotřebou bych viděl dva faktory. Jednak ten starý výfuk mohl být přicpaný a pak tuten dělá beztak větší randál a ty se tak podvědomě krotíš ;-)
To nevypadá vůbec zle, hlavně ta cena se mi líbí :-) Asi do toho půjdu taky, děkuji za doporučení ;-)
No a k tomu randálu...budeš se moc divit, ale právě naopak. Tenhle dělá mnohem menší rámus než ten původní. Je fakt, že se víc krotím, ale ne kvůli výfuku, spíš kvůli homokinetickým kloubům. Ty jsou další v pořadí totiž neb mám pocit, že by to už do konce roku nemuseli dát. Stejně musím k Zakarovi na diagnostiku protože motor dělá čas od času psí kusy (např. jedu na 4 rs., vytočím nad 3 tisíce a najednou motor brmlá a netáhne, spíš brzdí a rozbliká se kontrola "vada motoru"). Zastavím, nechám ho na volnoběh, po chvíli se rozjedu a vše je ok (občas musím i vypnout motor). Navíc se v kolonách hodně přehřívá (ventilátory fungují oba, ale termistor asi ne). Takže chce to ještě dost zásahů, ale to se dá vše dohromady. Nicméně výfuk uvidíš a uslyšíš na Zavíráku, pokud budeš přítomen.
Já bych spíš připsal snížení spotřeby tomu, že ten starý byl jak ementál msm:
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 12:42

Pítrs píše:Honzo, ty výfukové svody sis omotával sám?
S kamarádem jsme to dělali Péťo, ale byla to fuška. Nejlepší je prostě ty svody sundat, ale to zas musíš rozebrat celou masku a spousty jiných blbostí :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 13:33

Takže jsi měl možnost porovnat parametry "před" a "po". Nu jak?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 13:50

Pítrs píše:Takže jsi měl možnost porovnat parametry "před" a "po". Nu jak?
No, nejde říct, že by to mělo valný účinek, ale faktem je, že po omotání je motor živější. Dneska už to nevnímám, zvykl jsem si, ale pamatuju si, že jsem cítil lehké zlepšení hlavně při akceleraci. V kombinaci s dobrým palivem (N98 nebo 100) je to znát dost.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » pát zář 30, 2016 13:54

+ k tomu přičti nižší tepelnou zátěž na obsah motorového prostoru (což považuju za nejzajímavější benefit)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pát zář 30, 2016 14:01

Pítrs píše:+ k tomu přičti nižší tepelnou zátěž na obsah motorového prostoru (což považuju za nejzajímavější benefit)
Přesně tak :-) Ale jak jsem řekl, je lepší svody vyndat aby ta izolace byla dobře utažená.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » pát zář 30, 2016 19:44

Tak lumpové ukecaní,za prvé výfuk Honzo není originál?Má dokonce i čárový kod :lol:
A teď fakt Trundo,ten náš výfuk je mnohem tišý a má jadrnější zvuk. met:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 19:54

Oukej.... .... ale XPower je XPawuaaaaaaaa ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět