se_kyho ZoRka

Odpovědět
cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » sob říj 01, 2016 9:48

Jasan o tom žádná. mir:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od djmicho » sob říj 01, 2016 11:05

To, že nějaký pakůň nemá osvědčení na MG/Rover Tě nemusí trápit :) správně Ti měl vrátit prachy a poslat jinam.. Stanice, které MG umí je sice hodně málo, ale jsou..
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » sob říj 01, 2016 11:33

Ještě jsem si vzpomněl na mou první technickou,ve Frýdku ani nevěděli co je to za auto,že prý najeďte si sem s tím Jaguárem a připadal jsem si tam spíše jak na autosalonu.Každý na to chodil koukat.
Na emisích nevěděl co tam má nastavit a taky že to asi nevyjde,po měření mi říká,že jde z výfuku čistší vzduch než je v okolí.No to byla sranda.
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » pon říj 03, 2016 10:19

cvrko píše:Tak lumpové ukecaní,za prvé výfuk Honzo není originál?Má dokonce i čárový kod :lol:
A teď fakt Trundo,ten náš výfuk je mnohem tišý a má jadrnější zvuk. met:
Tak originál je to v každém případě :-D Taky jsme se s tím nadřeli stupo: Ale stejně, ten poslední zásah byl trošku nepovedený a drncá mi to teď o to koleno do podlahy a není to úplně příjemný tudíž tu střední část hodlám koupit asi origoš, později možná i tu koncovou, to se ale uvidí ;-) Ne že by se mi tam nelíbila, ale spíš kvůli STK atd.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte kvě 30, 2017 9:35

No, trochu jsem to tu šidil, ale nyní je to tak, že jsou vyměněné homok. klouby, manžety, pravidelná výměna oleje a filtru, čištění filtrů sání a nyní je v plánu výměna pružin (debil italskej tam dal zkrácený a fakt už mě to superdrncání na D1 nebaví) a nejbližší plán je kompletní sanace motorového prostoru, tj. leštění plastů a funkčních částí, čištění a lakování sacího boxu a spousty sraní se s tím leštěním zubním kartáčkem :-) A nakonec nákup nového víčka nádrže a výměna podběhů. O detailech jako jsou svorky na prahovou lištu (který se někde vytratily) ani nemluvím. Jj, léto přišlo a tak ho proležím pod autem a prostojím pod kapotou :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » úte kvě 30, 2017 9:45

Hlavně že jsem ti to dva roky zpět říkal, že to máš snížené ;-) A nedělej si iluze, že to na standardních pružinách bude lepší.... nebude ;-) Proč jsi nevzal komplet podvozek od Stilga? Nebo vzal.... ?
Jestli se pak těch pružin budeš zbavovat, tak bych je asi bral. Na MiniRaceDay bych je určitě využil ;-)

Proč lakovat filtr box? Raději pořeš výfuk a nech nalakovat ten oprýskaný lak ;-) Mimochodem mě se začíná na ZRu celkem nechutně loupat na spojlerech a přením nárazníku. Tento víkend se na tom vyřádím s leštičkou, dokud ji mám a pořádně navoskuji, ať je to v těch pařácích ošetřené a tolik to netrpí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » úte kvě 30, 2017 9:51

se_ky píše:Jj, léto přišlo a tak ho proležím pod autem a prostojím pod kapotou :-)
:lol:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte kvě 30, 2017 10:40

Trunda píše:Hlavně že jsem ti to dva roky zpět říkal, že to máš snížené ;-) A nedělej si iluze, že to na standardních pružinách bude lepší.... nebude ;-) Proč jsi nevzal komplet podvozek od Stilga? Nebo vzal.... ?
Jestli se pak těch pružin budeš zbavovat, tak bych je asi bral. Na MiniRaceDay bych je určitě využil ;-)

Proč lakovat filtr box? Raději pořeš výfuk a nech nalakovat ten oprýskaný lak ;-) Mimochodem mě se začíná na ZRu celkem nechutně loupat na spojlerech a přením nárazníku. Tento víkend se na tom vyřádím s leštičkou, dokud ji mám a pořádně navoskuji, ať je to v těch pařácích ošetřené a tolik to netrpí.
Nemyslím filtr box, ale sací,toje ten kovový co jde přímo do sání. Je oprýskaný a nelíbí se mi. Já na podvozku nedělal skoro nic, jen se měnilo gufero, klouby a podobně. No vím, že jsi to říkal, ale mě se to tehdy zdálo normální a hlavně já sám to tam nedal. Teprve teď, když jsem to mohl porovnat face to face s jiným a pak i na fotkách s tvým jsem usoudil, že tam ty snížený pružiny patrně budou. Nevím jestli se jich vyloženě zbavím, protože si nejsem jistý, zda nebudeme k kolegou budovat to VVC turbo na jiném dalším případném pro zábavu. Ale kdyby jsme se jich zbavoval, jsi první v pořadí ;-) Je mi jasné, že to nebude o moc lepší na standardu, ale tos ještě nejel v tomhle, to je fakt otřesný.

A Pítrs, ty se nechlámej, však jsme o tom na srazu mluvily, že to plánuju ne? ;-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » úte kvě 30, 2017 11:20

Jo tak, sání... oukej :-) Ty to máš v černé barvě?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte kvě 30, 2017 11:37

Trunda píše:Jo tak, sání... oukej :-) Ty to máš v černé barvě?
Právě, že to nemám v žádné barvě, je to prostě stříbrný kov...a zatracen špinavej :(
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » úte kvě 30, 2017 11:45

Jo tak... no já mám to původní sání na velkou klapku a to někdo zřejmě obrousil a pak jen nalakoval a to nevypadalo zle. Je ale otázka, jestli by to vydrželo ty teplotní výkyvy a zimní mráz a sůl... Osobně bych tenhle sací trakt uvítal spíš z karbonu ;-) Že bych se do toho pustil? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » úte kvě 30, 2017 11:49

Prostě mě to sestřelilo a měl jsem v ten okamžik chuť se tomu, byť ptákovině, od srdce zasmát :)

Na ten hliník zkus toto:
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... stic-kovu/
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... h-povrchu/

Tady jsou nějaké výsledky:
http://advrider.com/index.php?threads/c ... er.650055/

Je též možnost to otryskat suchým ledem. U Prahy bude jistě nějaký provoz, co se tím zabývá.
Třeba tento: http://www.inprum.cz/index.php/cisteni-suchym-ledem
Nestříkal bych to žádnou barvou a nechal originální vzhled.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte kvě 30, 2017 12:12

Trunda píše:Jo tak... no já mám to původní sání na velkou klapku a to někdo zřejmě obrousil a pak jen nalakoval a to nevypadalo zle. Je ale otázka, jestli by to vydrželo ty teplotní výkyvy a zimní mráz a sůl... Osobně bych tenhle sací trakt uvítal spíš z karbonu ;-) Že bych se do toho pustil? :-D
Tady to vypadá podobně, někdo to patrně obrousil, ale už nenalakoval. Hodlám na to použít sprej od Thermotecu: https://www.escape6.cz/motor-a-performa ... -idk12308/
Je to sice na izolační pásky, ale píšou tam, že se to hodí na kovové, tepelně namáhané součásti, tak to prubnu :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte kvě 30, 2017 12:14

Pítrs píše:Prostě mě to sestřelilo a měl jsem v ten okamžik chuť se tomu, byť ptákovině, od srdce zasmát :)

Na ten hliník zkus toto:
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... stic-kovu/
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... h-povrchu/

Tady jsou nějaké výsledky:
http://advrider.com/index.php?threads/c ... er.650055/

Je též možnost to otryskat suchým ledem. U Prahy bude jistě nějaký provoz, co se tím zabývá.
Třeba tento: http://www.inprum.cz/index.php/cisteni-suchym-ledem
Nestříkal bych to žádnou barvou a nechal originální vzhled.

Péťo moc děkuju, tohle jsem ani netušil, že lze sehnat. Určitě zkusím a pak nafotím jak to dopadlo ;-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Pítrs
Příspěvky: 2025
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Pítrs » čtv čer 01, 2017 10:25

Kdybys to náhodou kupoval, tak bych z toho část odkoupil....
A ještě mě napadlo ten hliník otryskat korundem, to by mohlo být nejlevnější a nejjednodušší řešení.
Jen by to chtělo vyzkoušet na nějakém malém skrytém místě, pro jistotu.
Nebo balotinou.
Postup a výsledky jsou zde:
http://www.atomo.cz/Tryskáníabalotinová ... tinou.aspx
Je to relativně levné, ale záleží na konkrétním provozu. Chce se to osobně/telefonicky domluvit.
Po ošetření toho povrchu bych to odmastil IPAem a ošetřil tím JetLagem a máš na dlouhá léta naprostý pokoj 8)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Odpovědět