se_kyho ZoRka

Odpovědět
cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » pon bře 12, 2018 16:47

Dobrá práce,asi to stálo pár zlatých co?
stupo:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » pon bře 12, 2018 16:52

Jo vlastně teď koukám, že střed tam máš stejný jako já, co jsem ti doporučil. No tak pak ten zvuk bude dělat asi jiná konstrukce skrz jednu/dve koncovky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » ned bře 18, 2018 18:36

Dvojkoncovku jsem nakonec nechal být. Zakar mi nabídl sice použitý, ale zánovní tenhle a nemůžu si stěžovat ;-) Jinak ano, střed mám stejný jako ty.
Rudo, něco to stálo, ale ne tolik, kolik bych za to dal běžně v obchodě :-) A už to bylo třeba, ten náš výtvor sice fungoval, ale nebyl dost přesně "ohnutý" na kolenech, takže to tam nesedělo jak by mělo. Teď už je to všechno ok a jízda je radostí víc než kdy dřív :-) Už zase se lidi otáčí :-D
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » ned bře 18, 2018 18:47

Jo ták. Jsem myslel, že jsi to objednával z UK, ale tak to pak mění situaci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » ned bře 18, 2018 21:39

Ale,ale jak jsme to montovali, tak tam vše sedělo na milimetr. Z toho vyplívá, že se Ti srazilo auto, že Ty jsi ho vypral na 90 stupňů a bez předpírky. :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » úte bře 20, 2018 20:23

No ono to sedělo, dokud tam byl ten původní a námi upravený střední díl, ale jakmile se namontoval nový a bez úprav, rázem to bylo jinak :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » stř kvě 09, 2018 10:01

Tak, konečně jsem se dostal k výměně těsnění střešního okna. A taky jsem se konečně tím pádem dozvěděl, proč to prodával i s tou tubou kitu. Práce na 3,5 hodiny, ufff. No, proč tolik? Sklo je totiž na železném rámu přilepeno právě tím gumolepidlem. Což o to, dostat to sklo dolu šlo snadno (zvlášť když tam už samo o sobě moc nedrželo). Těsnění bylo hezky ošoupané a zpuchřelé, mělo nárok protékat. Horší to ale bylo s tím lepidlem na rámu, to jsem musel odřezávat po kouskách, jelikož to na tom rámu drželo tak silně, že ty zbytky, co odřezat nešli jsem musel odbrousit měděným kartáčkem a to dost dlouho trvalo. Nakonec se ale výměna povedla a po zaschnutí to prošlo i zátěžovým testem v automyčce...ani kapka dovnitř, paráda :-)
Přílohy
IMG_20180509_104546096[1].jpg
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » stř kvě 09, 2018 10:05

Gratulace :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1665
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od cvrko » stř kvě 09, 2018 22:38

Jak budě chcať,tak už mi něbudě kypať na palicu. met: met: met:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » čtv kvě 31, 2018 12:38

No a došlo na přední brzdy vč. kotoučů. Což o to, destičky jsou objednány, konkrétně tyto https://olejeobchod.cz/sada-brzdovych-d ... order_item , nicméně, objednal jsem originál kotouče za skvělou cenu od Rimmera...no nenapadlo mě, že když je tam napsáno, že jsou na ZR i ZS, že jsou jen 262mm? Chjo...takže teď mám 2 kotouče na ZR 105 k ničemu :-/ Snad je Zakar bude chtít a snad bude mít ty moje 282mm :cry:
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 31, 2018 13:05

Dej pak vědět, jestli ty Mintexy jsou ok...
Já mám ATE kotouče a desky a je to hnus, velebnosti. Už jednou jsem tuhle kombinaci proklínal a musel jsem se spálit po druhé. Trošičku se zahřejou a jsou jakš takš, ale jak se zahřejou o něco víc, tak jsou na zabití. Stejně jako studené. Mírně pomohlo je usmažit na okruhu, kde jsem nejprv pár zatáček projel rovně, jak byly přehřátý, ale i když si to po vychladnutí pak sedlo, tak je to pořád na můj vkus bída i do normálního provozu. Kotouče budou dobré, ty si chválí všude a osvědčená je kombinace s EBC deskama, ale ATE desky prostě neumí.

Takže kotouče vezmi klidně tyto https://www.profidily.cz/brzdovy-kotouc ... 77183.html
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6608
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od AnderN » čtv kvě 31, 2018 13:29

S těmi Mintex deskami nevím, jestli jsi udělal dobře. Dělají dost prachu ... ale jinak cajk.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 31, 2018 14:08

No, prašnost je sporný parametr. Jedna věc je, Ondro, že ty máš drážkované kotouče. A druhá je to, jestli jsi ty desky někdy pořádně zapekl. Tedy dal jim někde pořádně počoudit. Dynamicky projet serpentiny dolů, nebo několikrát za sebou naplno dobrzdit z cca 130km/h ... Protože teprve tehdy se v deskách zapeče pojivo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

stilg
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od stilg » čtv kvě 31, 2018 21:04

Jinak s tema "spatnejma" kotoucema ... pokud sou vetrany, tak nejsou pro ZR 105, ale pro ZR120 a (vetsinu) dervu. 105ka ma sice 262 ale nevetrane.

Jen abys je nekomu neprodal na 105ku a ony mu taky nesly :D

Mam Mintex desky a MTEC kotouce abrzdi to dost.
Spis mi prislo ze kotouce obyvaji vic nez desky :D

se_ky
Příspěvky: 305
Registrován: stř kvě 27, 2015 9:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » čtv kvě 31, 2018 21:16

Trunda píše:
čtv kvě 31, 2018 13:05
Dej pak vědět, jestli ty Mintexy jsou ok...
Já mám ATE kotouče a desky a je to hnus, velebnosti. Už jednou jsem tuhle kombinaci proklínal a musel jsem se spálit po druhé. Trošičku se zahřejou a jsou jakš takš, ale jak se zahřejou o něco víc, tak jsou na zabití. Stejně jako studené. Mírně pomohlo je usmažit na okruhu, kde jsem nejprv pár zatáček projel rovně, jak byly přehřátý, ale i když si to po vychladnutí pak sedlo, tak je to pořád na můj vkus bída i do normálního provozu. Kotouče budou dobré, ty si chválí všude a osvědčená je kombinace s EBC deskama, ale ATE desky prostě neumí.

Takže kotouče vezmi klidně tyto https://www.profidily.cz/brzdovy-kotouc ... 77183.html
Určitě dám vědět, sám jsem na to zvědavý. Kotouče budu mít asi od Zakara výměnou za tyhle+něco asi doplatím. Jen nevím které bude mít, ale pokud by měl ATE a dal bych za ně víc, než z toho odkazu, cos mi poslal, tak je radši koupím tam. Jinak co se týče Mintexů, vzal jsem je právě na doporučení z anglických fór. Stejně tak přemýšlím na stejné recenze o sportovní vložce do filtru Pipercross. Ale letos je hlavní lakování, to mám domluvený na červen.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Odpovědět