A tak jsem koupil MG ZS 180...

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod w135s » pon dub 17, 2017 9:37

Olej mám MTF 94 ani ne dva roky nový, takže asi synchrony. Tak díky :-)
MG ZS 180
w135s
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod djmicho » pon dub 17, 2017 9:42

Jako co jsem jel v ZS, tak ono s tím ani nijak zběsile řadit nejde :), při pokusu o super rychlé řazení spočítám zuby i na ZT...
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190
djmicho
 
Příspěvky: 182
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod Trunda » pon dub 17, 2017 10:20

Je pravda, že sériové nastavení PG1 je takové hodně civilní. Na druhou stranu, asi jsme nikdo nezkoušeli PG1 se zánovními synchrony, aby se to dalo posoudit obecně. Ale opravdu když srovnám tři PG1, co jsem tak vystřídal na autech, tak proti francouzské R65 v Labuti ta synchronizace není tak rychlá. Na druhou stranu, na PG1 se dá pořídit i sekvence ..... když jsou peníze :-D
U ZT mě to pravda trápí nejvíc. Tam už ty kvalty jdou fakt jen s citem a rozvážností a rychlejší pokus pěkně kopne do řadičky. Ale moje převodovka má skoro 400 tis., tak tam ty synchrony už asi nebudou dvakrát fit :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 14576
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod djmicho » pon dub 17, 2017 10:24

Já se včera pokoušel o GPS měření akclerace a jedno jsem ty zuby pěkně spočítal :lol: je jich tam přesně: hodně :-D, druhý pokus se naštěstí povedl - 8,2s, ale člověk se musí fakt trefit, není to zběsilá převodovka :)
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190
djmicho
 
Příspěvky: 182
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod Trunda » pon dub 17, 2017 10:37

To GPS měření akcelerace je nepřesný jak hrom... to leda bys měl nějakou spešl škatulku, tak jakš takš, ale telefon má fakt hodně pomalou reakci GPS.
Chceš si změřit rozdíl před a po, co? :-) ... na to se mi osvědčil lepší test. Najít si nějaký úsek třeba od cedule dědiny. Natočit si to na video (s rychlejším snímkováním) a udělat akceleraci třeba z 30 km/h na 4. rychlost.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 14576
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod w135s » pon dub 17, 2017 11:19

Moje ZS má sice řazení přesné jako vařečka v bramborové kaši, ale naučil jsem se v tom řadit relativně rychle i bez počítání zubů (po výměně spojky). Jen poslední dobou je to horší až špatné. Funguje to čistě jen při fábija-style jízdě.

Kdysi jsem si programoval pár gps věcí pro telefon a použít to pro rychlé měření fakt nejde. Zpoždění jsou, nebo byly, klidně okolo vteřiny.
Já jsem se z mírné jízdy pár kmh do 100kmh vlezl do továrních hodnot. Stopkama měřila spolujezdkyně podle tachometru cca do nějakých 110kmh.
MG ZS 180
w135s
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod Trunda » pon dub 17, 2017 11:34

No to je pajšlem... já mám teď na ZRu řazení vymazlený tak, že to snad ani ve fabrice nebylo bez vůlí, uvnitř převodovka vyčištěná, ale ani to nepomáhá tomu, že se ty rychlosti nesynchronizují tak rychle. Tu převodovku jsem měl před tím na Kupéčku a kvůli občasnému řádění na okruhu jsem zvažoval to řazení zkrátit, ale ono to prostě nemá moc smysl, protože takto to má aspoň čas na tu synchronizaci :-D Na to fakt ten francouz byl neskutečný, jak tam šlo hodit rychlost jedním tahem bez zaváhání :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 14576
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod w135s » úte dub 18, 2017 14:34

Můžete mi poradit, které díly potřebuju pro vnitřní strany obou poloos? Díl číslo 2 je pro levou stranu a díl 3 pro pravou nebo potřebuju 2x díl č. 2 pro levostranné auto?

https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003092
MG ZS 180
w135s
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod Trunda » úte dub 18, 2017 14:42

Ne, tohle není rozlišované na LHD a RHD... tohle je jen levá a pravá strana auta. A obávám se, že vnitřní klouby se řeší vždy jako celek kloub + tyč poloosy. Neviděl jsem nikdy, že by se dalo na kterékoli auto koupit jen ten vnitřní kloub.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 14576
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...

Příspěvekod w135s » úte dub 18, 2017 14:48

Aha, díky. Takže potřebuju díl 2 i 3. No já bych to koupil asi i jako celek s tyčí poloosy, kdyby to někde bylo nové. Jako jediné náhrady jsem našel Shaftec RO186L a R. Tak budu nějaký čas hledat.
MG ZS 180
w135s
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Předchozí

Zpět na MG ZS

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník