Termostat KV6

lenham3
Příspěvky: 1997
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Termostat KV6

Příspěvek od lenham3 » čtv led 25, 2018 20:28

Pokud budes objednavat tak bych se pripojil

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » stř dub 04, 2018 14:04

sorry nik sa dlho neozval tak som to objednal sam, a cakam , ked dorazi napisem a nafotim to.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Termostat KV6

Příspěvek od Trunda » stř dub 04, 2018 14:05

Škoda, protože v mezičase jsem musel termostat řešit aj já....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » sob kvě 26, 2018 8:20

Zdravim. Len pre info termostat dosiel. Objednany 29.1.2018, prisiel cca 13.5.2018, objednaval som ho za tu najlacnejsiu cenu, cize nie letecky ale cestnou dopravou, dalsie zdrzanie nastalo lebo zasielka bola zadrzana na colnom, tam chceli dokladovat kolko to stalo , nakolko v balicku nebola faktura, + chceli vypalne DPH a clo, cize ked tak odporucam objednat draksiu moznost ktora je posielana z Danska(resp. z krajine EU) a nebude taky problem a cenovo to vyjde to iste a je to aj rychlejsie, ak by mal niekdo nejake poziadavky na foto vyhotovim, zatial to mam doma na stole, instalovat to budem tak co 2 tyzdnou. Zdar klubaci

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » úte srp 07, 2018 8:04

Takze update , termostat na aute , momentalne som sa zasekol na palivovej rampe a zaistovacich plechoch vstrekovacov a rampy, tie mi nejdu dobre nacvaknut spat(vlnia sa), neviete niekdo cim to je ? vstrekovace su v rampe asi dobre zasunute(po par pokusoch som dosiel nato ako ich spravne nasadiť vstrekovace do rampy)sroby na upevnenie rampy o hlinikove trubky sania ide zasrobovat rukov az na doraz,

Ak by mal niekdo nejaky tip na tie poistky, diky moc.

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » sob srp 11, 2018 22:25

Ok termostat nahodený na 2 pokus ani netečie, , auto kúri , jediné čo tak otáčky na voľnobehu sa držia na 1100ot, po pridaní plynu a opätovnom pustení klesnú na 1100 a následne vyskočia na 2200, a klesnú späť na 1100, snáď to je iba nejaký falošný vzduch , zajtra rozoberiem a uvidím , ak náhodou niekoho napadne čo by to mohlo byť nech dá vedieť, skrtiqca je vyčistená, dikes Mike

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » úte srp 28, 2018 11:32

Tak ak by to niekoho zaujimalo tak problem bol v tesneni sania, bolo dorucene na land rover/kia , ma iny tvar, po vymene za spravne auto facha ako ma , teplota chladiacej aj funkcia hlinikoveho termostatu je ok, najazdene cca 500km,

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Termostat KV6

Příspěvek od Trunda » úte srp 28, 2018 11:45

Tak to je dobrý výdrb. Hlavně jak se ti podařilo problém odhalit....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » úte srp 28, 2018 12:22

Tak ze som auto 3x rozobral a zlozil a stale to iste, vsetky hadice som skontroloval ci su dobre zacvaknute, ci je vsetko ok, pouzil som start spray na zistenie falosnych vzduchov a nic, tak mi z toho vyslo ze to moze byt to tesnenie, porovnal som obrazky na internete a hned som vedel ktora bije(mal som nastastie to nove odfotene), MG tesnenie ma silikonoveho hada dookola a je sirsie, to druhe landrover/kia ma silikon iba okolo otvoru na chladiacu a je o nieco mensie.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Termostat KV6

Příspěvek od Trunda » úte srp 28, 2018 12:26

A to jsi ho tam tehdy dával ty? Jako že to muselo být znát, že to tam nějak nesedí, ne? Máš, prosím tě, srovnávací foto?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

swizz
Příspěvky: 95
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Termostat KV6

Příspěvek od swizz » úte srp 28, 2018 13:02

sani se sundavalo jen kvuli vymene termostatu? to nebylo vubec potreba, kdyz se odstrani box filtru a klapka, tak to jde krasne bokem...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Termostat KV6

Příspěvek od Trunda » úte srp 28, 2018 13:18

No, to je asi dle gusta, protože pro někoho to může být v poho, pro někoho to může být lámání rukou a to obzvlášť, pokud tam třeba je některý šroub zahnilý, nebo to nejde vysunout z hliníku. Navíc když už se mění termostat tak proto, že teče. A když už se mění, tak je fajn na tom místě udělat trošku očistu od růžového slizu, kterého tam může být požehnaně. Já třeba osobně raději sundám celé sání i s klapkou, což není o moc víc odpojování a šroubování, než "jen" sundat klapku. Já to celé mám sundané do čtvrt hodiny. Odhadem :-D .... nestopoval jsem to nikdy.
Pravda že u ZSa to může být přístupnější, ale i tak. Každý má jiné choutky :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » úte srp 28, 2018 14:41

ano koli termostatu som to daval dole cele, radsej dam 2x 6e za tesnenie ako v stiesnenom priestore tam tlacit ten termostat, aj ten tam neni take lahke dostat, hlavne do bloku ta ohnuta trubka, ja som mal vonku, baterku, drziak baterky, plastove sanie , hlinikove sanie, skrtiacu so silikonovymi hadicami (nemam davno oem airbox)- rozobrat to cele trvalo tak 2h, s opatovnou montazou to cele trvalo cca 5h, ale nejak som sa neponahlal a vzdy sa vyskytne nejaka zrada (2x poskodenen tesnenie vstrekovacov a rampy, ktore som zistil az po zlozeni a natlakovani systemu palivom). Tesnenie ako take tam sedelo, ale nezakryvalo komorky v hlinikovych prirubach, to som si uvedomil az ked som to mal 3 x zlozene. foto mam, zajtra sem vlozim. Ma nenapadlo ze to moze byt tym kedze som objednal dobry diel a dosiel iny (moja blbost-2x meraj raz rež.)

swizz
Příspěvky: 95
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Termostat KV6

Příspěvek od swizz » úte srp 28, 2018 21:40

nevim no. ja nejsem zadnej profi mechanik, ale termostat bokem byl uplne v poho, i dostatek mista tam bylo. samozrejme ze sedel fest a trubky se rozleteli na nekolik kusu, ale nebyl to fakt zadny velky problem. za hodku nebylo co delat. sundavat sani se mi fakt nechtelo...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

mikeZS
Příspěvky: 299
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat KV6

Příspěvek od mikeZS » čtv srp 30, 2018 12:08

Oki, kdo umi ten umi, ja som tiez neni mechanik, mam velke ruky a z boku od skrtiacej ani nahodou aby som to vymenil. A poznam sa radsej si ulahcim robotu ako zurit nad tym ze mi to nejde. V prilohe tie tesnenia. 1obr-MG , 2-obr - LR/Kia
Přílohy
mg_tesnenie.jpg
kia_tesnenie.jpg

Odpovědět