MG ZS

sasories
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » pát lis 02, 2018 22:40

Tyjo tak to zní dobře. I když se vyměněj jen vačky v hlavě, tak se to musí v ECU předělat?

Jinak od té doby co jsem vyčistil ten krokovej motorek, tak už to nikdy nechcíplo, najel jsem zatím asi 60km, takže isopropyl + ultrazvuk, super.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16006
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » pát lis 02, 2018 23:57

Fajn.... akorát že takové ty běžné ultrazvukové čističky jsou celkem o ničem. A ne každý má k dispozici profi :-) Nicméně mě většinou stačilo to prostříknout čističem na brzdy a nikdy mě to nedohnalo k tomu to řešit víc.

Jj, s vačkami je potřeba řešit buď adekvátní jednotku, nebo remap. Bez toho to je o ničem.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

sasories
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » pon lis 05, 2018 10:59

No takhle, my ultrazvuk nemáme nějakej super, je to čína, ale má dvě přepínatelné frekvence a tu součástku to vyčistilo velice dobře, zrušil jsem na to asi tak 0.7L isopropylu, kterej byl naprosto černej, jakmile jsem ho odlíval. Při 3tím čištění už byla ipa průzračná a z motorku se nic nevyplavovalo. Jen ještě před ultrazvukem jsem to prostříkal Wurthem na brzdy, to je taky super přípravek na všechno. Především se vypařuje. :)

sasories
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » čtv lis 08, 2018 12:03

--zvíraznění znaků, na e-bay jsou dost drahý :/

1. znak jsem zkoušel oblepit cenovkama. Ale lepší postup, kterým jsem vzal zadní znak, byl celý znak přelepit izlepou a žiletkou vyříznout jen písmena a rámeček. Pak přetřít lakem na nehty. Po vyschnutí odlepit izolepu a ještě komplet přetřít průhledným lakem. Výsledek není z blízka nic extra ale z dálky vypadá dobře.
Přílohy
IMG_0431.JPG
IMG_0432.JPG
IMG_0482.JPG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16006
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » čtv lis 08, 2018 12:29

Tak to tu ještě nebylo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 1975
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZS

Příspěvek od Pítrs » pát lis 09, 2018 8:22

:shock:
:shock:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

sasories
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » stř lis 14, 2018 23:33

Ahoj,

poprosím ještě o jednu radu. Poslední dobou se mi stává, že jakmile vyřadím z rychlosti nebo jen šlápnu na plyn na neutrál, zkrátka když otáčky klesnou, kolísají 1000-1200. Po asi půlminutě to spadne na klasiku 900. Nedělá to vždy ale v možná 50% případů.
Vyčistil jsem sání od filtru až po klapku, včetně. Dělá to pořád... Ještě jsem si všiml že relé které je přidělané na ?aktivním uhlí? taková plechovka nad baterkou, cvaká fakt hodně hlasitě. Po odpojení relé už necvaká, ale problém s kolísáním otáček, přetrvává.
Neměl by někdo prosím tip?

djmicho
Příspěvky: 443
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS

Příspěvek od djmicho » stř lis 14, 2018 23:55

adaptace krokového motorku a klapky po vyčištění - zapnout zapalování do polohy 2 a nestartovat a rychle během myslim cca 10 vteřin sešlapnout 5x nebo 6x plyn na podlahu a vždy uplně pustit poté vypnout zapalování znovu zapnout a nastartovat a motor si přebere adaptace sám nebo jednoduše na 3 kliknutí přes diag :-D
Momentální přepravní kapacity - MG ZT 190, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16006
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » čtv lis 15, 2018 0:15

Jj, adaptace by měla zabrat.
Ano, solenoid na filtru má takový hlasitý projev. Ale asi to ničemu nevadí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

sasories
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » čtv lis 15, 2018 10:10

Adaptováno.
Udělal jsem to několikrát. Nikde nic nepíplo, žádná kontrolka, tak snad jsem to provedl správně - podle návodu.
rovnou jsem to zkoušel a zatím v pohodě, otáčky klesly cca na těch 900 a už to nehoupalo. Ale jak jsem psal, nedělalo to vždy, dneska cesta do práce 15km a neudělalo to. Včera to po tom čištění dělalo celej den.
Tak budu dále sledovat.

Ještě otázka možná mimo, možná k věci. Nemohla by odcházet lambda? Dá se čistit nebo je to díl který se pouze mění?

Díky moc za rady :-*

Odpovědět