MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Petr.stefl » úte zář 28, 2010 11:03

To si děláš srandu!!To auto je fakt nádhera mir: úplně slintám weed:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » úte zář 28, 2010 11:06

no angličania dávajú uzavretý filter do blatnikú - medzi medzikolím plastovým pod batériu - to chcem presne ja - ževraj to dá aj 10 - 13 koní.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Petr.stefl » úte zář 28, 2010 11:10

10-13 koní to zní sice hezky,ale zdá se mi to přehnaný.pokud ti to přidá 3koně tak to bude super,ale na jízdě to podle mě vůbec nepoznáš,to je jen pocitovej dojem,kterej se tu už mnohokrát řešil.nevím na brzdě jsem to neměl před filtrem a po nandání ale myslím že takovej rozdíl tam fakt nebude.to víc poznáš když dáš 100-oktanovej benzín :)
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » úte zář 28, 2010 11:24

http://www.itgairfilters.com/content2.a ... on=maxogen tento filter mali na brzde - a tych 10 - 12 k to dalo luďom v UK. len ta cena je masaker.

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » úte zář 28, 2010 11:28

Petr.stefl píše:To si děláš srandu!!To auto je fakt nádhera mir: úplně slintám weed:
no z vonka je pekné , interiér z vnútra už na dnešné pomery zastaralý ale tak mne išlo o ten motor hlavne - zatial séria ale bude všeličo keď trošku prídu peniaze ( máte dakdo skúsenosti s výfukovými časťami Janspeed - je to možné zohnať aj dakde v EU? alebo iba GB)

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » úte lis 16, 2010 13:56

zdravím kdo máte KV6 2,5 nerobí vám motor zvlástny ratata zvuk z oblasti sacieho portubia a skrtiacich klapiek? je to pocut viac v otackach 2-3,5k pri otvorenom motore aj na volnobehu

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » úte lis 16, 2010 20:25

To, co popisuješ, vypadá na ten lepší ze dvou problému, které tenhle motor můžou potkat - na vadné sání. Potká to to každej (2,0 i 2,5l) motor, díky přisávanému oleji odejdou klapky a VIS motorky, co je ovládají . Motoru tahle závada neublíží, jen sníží výkon. Osobně jsem to vyřešil novým sáním, starší sání je riziko a opravit to tvoje jít může, ale je to experiment.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Petr.stefl » úte lis 16, 2010 22:21

Na kolik vyšlo to nový sání? Já se nechci strašit,ale taky jsem nedávno poslouchal nezvyklý zvuky,na druhou stranu byl motor ještě studenej,ale později už jsem to neposlouchal,na výkonu jsem to zatím nepoznal.Tak kdo ví co bude :(
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » stř lis 17, 2010 15:46

Cca 16.000,-, původně mi ho nabízeli v LR za 34.000,- vč. montáže.
Ten odlučovač, co jste tady řešili, problém toho sání pravděpodobně eliminuje. Oleje to tahá z motoru poměrně hodně, můj motor má najeto 86.000 a už mu odešlo druhé sání (měněno před 2 lety) a teď znova.
Nové jsem ještě nenamontoval, dokud nevyřeším ten olej v sání...

Jak říká klasik....."It's not broken, it's British"
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv lis 18, 2010 11:50

na ten olej pouzivajú chalani z uk catch tank, je toho dost na nete cena cca 42e, kde si zohnal to sanie? a preco ta lepsia chyba ? co ja viem su tam chyby s VIS (nefunkcne a strata cca 40k- da sa opravit aj doma ) a druha je toto sanie ( plastove rameno co otvara klapky sa vyderie alebo zlomi a neotvara klapky strata cca 5k+5NM od 4000ot.) ohladom toho stareho sania? nedalo by sa to odteba odkupit? rozmyslam ze by som skusil vymenit plastove rameno za ocelove tak potrebujem jeden pokazeny kus za rozumnu cenu

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17940
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » čtv lis 18, 2010 12:10

Jak říká klasik....."It's not broken, it's British"
... toho bych se drzel ;-) :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv lis 18, 2010 12:33

akoze toho hesla? nechapem akurat preco niekdo osadi taku dolezitu suciastku v motore plastom (sak to co je uz za koninu)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6961
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od AnderN » čtv lis 18, 2010 14:06

Není plast jako plast ... kolegové z divize vývoje speciálních materiálů spolupracují s chemickou fakultou tady v Brně a kolikrát koukám, jaké vlastnosti mohou mít ty zatracované "plasty". Tady u toho sání zřejmě opravdu někdo nezvolil nejlepší materiál (zřejmě z důvodu nižší výrobní ceny), ale principielně bych plasty neodsuzoval.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv lis 18, 2010 14:28

neodsudzujem , ale určite je lepší najhorší kov ako hocijaký plast, (nehovorím o high tech plastoch - pretoze KV6 je koncepcia z 90tych rokov)

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » čtv lis 18, 2010 21:00

Staré prodávat nebudu, budu ho opravovat. Je otázka, jestli to bude rentabilní - když nebude k použití nic, může se cena opravy blížit k ceně nového ( 1ks motorku vyjde kolem 100GP , klapky, odvzdušňovací ventil + práce....) Proto jsem koupil nové a ve volnejch chvílích si budu hrát se starým....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět