MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
- Petr.stefl
- Příspěvky: 504
- Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
To si děláš srandu!!To auto je fakt nádhera úplně slintám
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
no angličania dávajú uzavretý filter do blatnikú - medzi medzikolím plastovým pod batériu - to chcem presne ja - ževraj to dá aj 10 - 13 koní.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 504
- Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
10-13 koní to zní sice hezky,ale zdá se mi to přehnaný.pokud ti to přidá 3koně tak to bude super,ale na jízdě to podle mě vůbec nepoznáš,to je jen pocitovej dojem,kterej se tu už mnohokrát řešil.nevím na brzdě jsem to neměl před filtrem a po nandání ale myslím že takovej rozdíl tam fakt nebude.to víc poznáš když dáš 100-oktanovej benzín
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
http://www.itgairfilters.com/content2.a ... on=maxogen tento filter mali na brzde - a tych 10 - 12 k to dalo luďom v UK. len ta cena je masaker.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
no z vonka je pekné , interiér z vnútra už na dnešné pomery zastaralý ale tak mne išlo o ten motor hlavne - zatial séria ale bude všeličo keď trošku prídu peniaze ( máte dakdo skúsenosti s výfukovými časťami Janspeed - je to možné zohnať aj dakde v EU? alebo iba GB)Petr.stefl píše:To si děláš srandu!!To auto je fakt nádhera úplně slintám
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
zdravím kdo máte KV6 2,5 nerobí vám motor zvlástny ratata zvuk z oblasti sacieho portubia a skrtiacich klapiek? je to pocut viac v otackach 2-3,5k pri otvorenom motore aj na volnobehu
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
To, co popisuješ, vypadá na ten lepší ze dvou problému, které tenhle motor můžou potkat - na vadné sání. Potká to to každej (2,0 i 2,5l) motor, díky přisávanému oleji odejdou klapky a VIS motorky, co je ovládají . Motoru tahle závada neublíží, jen sníží výkon. Osobně jsem to vyřešil novým sáním, starší sání je riziko a opravit to tvoje jít může, ale je to experiment.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 504
- Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Na kolik vyšlo to nový sání? Já se nechci strašit,ale taky jsem nedávno poslouchal nezvyklý zvuky,na druhou stranu byl motor ještě studenej,ale později už jsem to neposlouchal,na výkonu jsem to zatím nepoznal.Tak kdo ví co bude
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Cca 16.000,-, původně mi ho nabízeli v LR za 34.000,- vč. montáže.
Ten odlučovač, co jste tady řešili, problém toho sání pravděpodobně eliminuje. Oleje to tahá z motoru poměrně hodně, můj motor má najeto 86.000 a už mu odešlo druhé sání (měněno před 2 lety) a teď znova.
Nové jsem ještě nenamontoval, dokud nevyřeším ten olej v sání...
Jak říká klasik....."It's not broken, it's British"
Ten odlučovač, co jste tady řešili, problém toho sání pravděpodobně eliminuje. Oleje to tahá z motoru poměrně hodně, můj motor má najeto 86.000 a už mu odešlo druhé sání (měněno před 2 lety) a teď znova.
Nové jsem ještě nenamontoval, dokud nevyřeším ten olej v sání...
Jak říká klasik....."It's not broken, it's British"
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
na ten olej pouzivajú chalani z uk catch tank, je toho dost na nete cena cca 42e, kde si zohnal to sanie? a preco ta lepsia chyba ? co ja viem su tam chyby s VIS (nefunkcne a strata cca 40k- da sa opravit aj doma ) a druha je toto sanie ( plastove rameno co otvara klapky sa vyderie alebo zlomi a neotvara klapky strata cca 5k+5NM od 4000ot.) ohladom toho stareho sania? nedalo by sa to odteba odkupit? rozmyslam ze by som skusil vymenit plastove rameno za ocelove tak potrebujem jeden pokazeny kus za rozumnu cenu
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
... toho bych se drzelJak říká klasik....."It's not broken, it's British"
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
akoze toho hesla? nechapem akurat preco niekdo osadi taku dolezitu suciastku v motore plastom (sak to co je uz za koninu)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6961
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Není plast jako plast ... kolegové z divize vývoje speciálních materiálů spolupracují s chemickou fakultou tady v Brně a kolikrát koukám, jaké vlastnosti mohou mít ty zatracované "plasty". Tady u toho sání zřejmě opravdu někdo nezvolil nejlepší materiál (zřejmě z důvodu nižší výrobní ceny), ale principielně bych plasty neodsuzoval.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
neodsudzujem , ale určite je lepší najhorší kov ako hocijaký plast, (nehovorím o high tech plastoch - pretoze KV6 je koncepcia z 90tych rokov)
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Staré prodávat nebudu, budu ho opravovat. Je otázka, jestli to bude rentabilní - když nebude k použití nic, může se cena opravy blížit k ceně nového ( 1ks motorku vyjde kolem 100GP , klapky, odvzdušňovací ventil + práce....) Proto jsem koupil nové a ve volnejch chvílích si budu hrát se starým....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.