Další z bláznů, co si pořídil ZS

ZlinskyLetec
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od ZlinskyLetec » ned bře 24, 2019 13:31

Čau pánové, přidávám se do klubu se 180kou. Nejsem zrovna nový majitel, mám to od léta, nájezd 100 k, mechanicky v pohodě, náletová rez, jeden flek pod LP prahem, ale jinak ani škrábanec (než jsem to dostal do rukou já :D) . Po koupi to šlo rovnou do dílny: rozvody, vodní pumpa, termostat + trubky, kapaliny, pak nebylo ve fajn stavu "Tčko" trubičky oleje nad motorem a "zásuvka" pro měrku oleje. Na podzim platinový svíčky a se Zdenou (nevím jak se tu menuje, ale je z Olomouce a má červenou mkI s předkem z mkII :D) jsme ladili VIS.

Momentálně mě čeká další velkej servis, ale tentokrát to bude 30:70 údržba/servis:zlepšováčky. Konkrétně mám na cestě sheddist ovládání spojky, pipercross viper sání s vedením do nárazníku, dívám se po OCT (oil catch tank), pískovat a stříkat kola, obout advany atdatd. Zajímá mě, co udělá otevřený sání (který nebude plný oleje) v kombinaci s kastrací katů a zakázkovým nerez zadním dílem, co dělal minulý majitel v ENCO (+restart jednotky).

Dost řečí, otevírám diskuzi, zejména na otázky:
1. Máte někdo na ZSu OCT? Jaký typ? Hledám "tu nejlevnější", ale se sítkem vevnitř, který číny nemají. Jinak jaké trubičky? 10 mm?
2. Nemáte někdo k dispozici xtreme spoiler, v černé "black pearl"? Nebo v jiné? Kurva prostě to velký křídlo potřebuju : :twisted:
3. Chtěl bych vyměnit kapalinu v posilovači, prý se občas sere, ale je dobré to měnit?
4. Jdou katy dobře kuchnout nebo je třeba nahradit trubkou? Co pak na STK? Řešil někdo?
5. Posledníčko, Yokohama Advan Neova AD08R 205/45 R17 jsou o něco dražší než 215/45, který jsou cca o 300/kus levnější. Fitnou ale? Nebudou drhnout? Zkoušel někdo? Když to metu z kopce do vracečky tak už s 205/45 to lehounce dře (stalo se mi asi 2x, mám tam tvrdší, nižší podvozek, abych cítil zadkem i zrnko písku)

Na všechny tyto dotazy jsem prohledával britský fóra, kde se dalo, ale pořád v tom nemám 100% jasno, tak prosím o pomoc vás, borci chlat:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » ned bře 24, 2019 14:00

Ahoj a vítej ;-)
Jen tak letmo.... mizím fuč....

OCT bych byl opatrný. Systém přefuku je laděný a s OCT nemusí ventilace fungovat správně a může docházet k tlakování. Pokud ti háže olej do sání, tak je to primárně problém netěsnosti na válcích a než řešit kde co kosmetického na autě by bylo lepší zlepšit kondici motoru. Takže proměřit kompresi a jednat.

Vyrabovat katalyzátor je nesmysl. Opět, mapa motoru s ním počítá. Nehledě na to, že na emisích neprojdeš. Když už, tak namontovat nějaký kvalitní sportovní kat.

Kola si nejsem jistý, jestli ta úspora stojí za to, že opět s tím můžeš mít problém. S tím drhnutím nevím, proč se ptáš, když už teď ti to drhne :-D Šířka běhounu je stejně celkem relativní, protože reálně je ten rozměr plus mínus autobus.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od djmicho » ned bře 24, 2019 19:32

Uf budem doufat, že z toho Trundu nepostihla srdeční příhoda :-D
1) s OCT opatrně, musí se to dobře nadimenzovat aby nedošlo k ucpání, protože pak vyrazíš víčka na vačkách a olej valí ven = vačky zadřeš v dobrým případě, v horším si toho všimneš až se rozsvítí kontrolka motoru a to už se přidírají šálky... Na tu širokou větev nemá cenu OCT dávat, nejvíc oleje jde těmi užšími trubkami, ale vyplatí se je při OCT dát o něco širší... (já mám systém odvětrávání dělaný 12mm)
4) KV6 bez katů neprojde emisemi, většina z nich má problém těsně prolézt i s KATama (povoleno je myslím 0,3% CO při 2700RPM a KV6 po 100k km dávají kolem 0,2-0,25% co vím od maníka z emisí, jedinej jsem tam měl pod 0,1 ale já mám novej motor v podstatě :lol: ). Navíc bez katů to auto zní odporně, jediná cesta je sehnat Janspeed svody nebo nechat udělat a za to Magnaflow 200CPSI kat... Navíc nevím co ti kdo nasliboval, že ti v jednotce udělá, ale já do dneška nenarazil na nikoho kdo by kloudně uměl s EMS2000 něco dělat :)
5) s homo-domo podvozkem hold asi budeš muset hledat vhodný rozměr gum, nevím co se ti nelíbilo na serii podvozku, protože ZS s podvozkem v dobrým stavu si v Mostě dává k snídani všechny ty Octy RS ,k obědu Z350-ky a k večeři Type-r...
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

ZlinskyLetec
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od ZlinskyLetec » pon bře 25, 2019 9:29

Moc díky za rychlý odpovědi chlapi!

ad 1 - podle mnohých není ta kv6ka zdaleka perfektní. Má dost chyb, MGR o tom vědělo, napsali na to doporučení, včetně problému nadměrnýho množství oleje v sání - že airbox máš prostě jednou za čas od oleje vyčistit. Kapalný olej v sání má skoro každý ZS, na xpower atd. se to často řešilo. Problém je v tom, že olej s mikročásticemi vytváří koktejl, kterej zanáší sání (mrkal jsem u sebe, budu muset vyčistit celý plénum). Komprese jsou ok, ale vzhledem k hliníkovým pístům za studena trvá, než si "sedne" a pár minut určitě něco málo pustí, za tepla ok. Holt 17 let je 17 let, s tím už se nic rozumnýho dělat nedá.
- Šlo by o výdech od kliky, ne vačky. větší trubičky dobrej nápad, jinak nevím proč by se měl výdech ucpat, když nebude na OCT filtr + povede zpět do sání, aby tam byla aspon nějaká mlha

ad 4 - opět, kdyby bylo auto nové, naprosto souhlasím, ale v tuto chvíli už budou ty katy taková máčka, že toho moc nepropustí.
- co se týče jednotky, nemyslel jsem re-map, ale restart, motor by si měl sám načíst nové hodnoty po následným startu
- ohledně toho zvuku, z vlastní zkušenosti, že to zní jak hovínko? Já mám opačnou zkušenost, ale věřím, že se sériovým laufem to je shit
- ohledně emisí.. to se dá zařídit msm:

ad 5 - @Trunda ptáš se proč se ptám, odpověď už máš, ten rozměr je téměř stejný! není ale "skoro" jako "skoro" :D

homo-domo podvozek? Telepaticky víš, co mám na autě nebo jak si to mám vysvětlit? Že je série dobrá, neznamená, že nemůže být lepší :wink:

Jsem vděčný za každý názor :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » pon bře 25, 2019 13:48

Oukej....
Mírně oleje v sání bude vždycky, ale je to právě o té míře. Pokud je to tak, že z něho ten olej vysloveně teče a hlavně pak je potřeba častěji dolévat olej, tak pak je to jasné. Vyčistit ho můžeš, ale myslím si, že to moc smysl nemá, protože to tam budeš mít po pár jízdách zpět. Ale uvidíš.... ta spotřeba řekne nejvíc.

Hele... na názor úplně vyrabovat katalyzátor se tu prostě ani neptej :-) Co ti tak na to asi veřejně máme říct? Jestli řešíš zvuk, tak s tím si lze pohrát pomocí kvalitního rezonátoru a výfuku. Jak jsem psal, samozřejmě sportovní katalyzátor taky není špatně. Za mě ale u KV6 dělá zvukově nejvíc sání, které díky funkčním VISům umí být při klidné jízdě piánko a když se sešlápne plyn a otáčky vylezou nad 3500, pak se to ozve.

Add pneumatiky. Ano, rozdíl je 1cm na papíru. Ale obecně semislicky mají reálně běhoun širší, než běžné pneu. Takže jestli ti to drhne teď, tak s širšími semisliky rozhodně. Ono spíš jinak.... záleží jak to auto používáš. Pokud s ním jezdíš běžně, tak než semislicky, tak raději nějaké UHP pneumatiky. Micheliny Pilot Sport 4 jsou famózní, nepísknou a v dešti jsou čitelné a díky vyšší teplotě mnohdy stabilnější, než běžné pneu. Semislicky jsou v dešti na opravdu hodně opatrnou jízdu. Za mě lepší UHP a druhá sada kol se semislicky.

Na závěr... vypadáš tak jako že odvážně, říkáš si Letec, tak co kdybys přijel poměřit reálné síly a dovednosti na okruh? ;-) Sejde se nás tam víc a je to bezpečná možnost srovnat jak na tom auto je.... 22.6. na okruhu ve Vysokém Mýtě - https://www.minifanclub.cz/classic/index.php Parádní možnost jak meziročně sledovat zlepšení auta i sebe za volantem :-)
Posledně jsem to tam se ZRem 160 ZSu 180 těžce nandal, tak bych si rád nandal na talíř další ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

ZlinskyLetec
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od ZlinskyLetec » úte bře 26, 2019 13:28

Ahoj, olej neteče a motor žere velmi málo. Zkusím teda vyčistit a zkontrolovat po tisíci km, ale pochopitelně mi olej v sání dělá starosti, ať už je to u kv6 běžná věc nebo ne, protože už mám na cestě kit sání do nárazníku a s uzavřeným pěnovým filtrem to není moc dobrá kombinace, tak z toho mám obavy.

Ohledně katu, nedělám na autě nic, aby to "dobře vypadalo" nebo "mělo dobrej zvuk", nemám vrásky z rozpadajícího se interiéru nebo pozdravů idiotů na dveřích od supermarketu. U všeho (ok, kromě ráfků a spoileru) řeším jen a pouze funkcionalitu. Jde zkrátka o to, že dost lidí na britských fórech tvrdilo, že kombinace otevřené sání+výfuk transformuje auto a jede citelně líp. Co se týče sportovních katů, je třeba jen středový nebo všechny tři? To by totiž vyšlo na slušnej kotel peněz. Zadní díl výfuku mám super, zvuk taky.

Co se týče pneumatik, dobře, že jsi zmínil pilot sporty 4, ty mám totiž teď drive: Dost dobrá guma, daleko lepší než proxyny apod., ale jak už tak nějak vyšlo najevo, auto mám spíš jako hračku. Nevýhodou ZS podle mě je, že má potenciál tak nějak přesně ve středu mezi "civic třídou" a "sti, EVO třídou", takže si moc nemám na okreskách s kým zajezdit, leda type-r apod., ale ti to mají většinou poladěný a taky se to moc nedá stíhat. Chtěl bych se snažit držet krok s tou rychlejší třídou, kde mám přátele (kdo zná jak to tu chodí, ví, že kolem Zlína je ostuda mít něco "míň" než 250+ koňový STi ", je to tu samá raketa, co má ještě polepy z posledních závodů :D).
Každopádně dám na tebe, půjdu na jistotu a připlatím si za 205/45, nedošlo mi, že jsou semi-slicky o něco širší.
Mimochodem zkoušel někdo, jak jsou na tom tovární 17"ky na mkI ZS? Je to těžký máslo, nebo dobrý lehký ráfek?

Koncem června jsem prý 10 dní v Egyptě. Nevím, řeší to drahá polovička. Každopádně píšu si do kalendáře. je nutná nějaká registrace? Zrovna mýto je rozumně daleko, taky bych rád poměřil síly a tou dobou už bych měl mít všechno na autě vyřešený. Přezdívku mi vymyslelo moje ego v 5 sekundách, nemám prakticky žádné schopnosti, ale nemám ani mozek, když dojde na rychlost, prasil jsem dlouhá léta ostré enduro na pětikilu. Každopádně, kdo s mozkem si koupí ZS, žejo... stupo:

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od djmicho » úte bře 26, 2019 13:44

Tak pokud nemáš na zakázku dělaný Weitec nebo KW tak je to napasovany podvozek z něčeho podobného :) a jaké 3 katy? Ty věci dál na výfuku jsou jen tlumiče , kat je jeden ve předu za Y-pipe a s olejem v sání se bohužel smiř, to je u KV6 bohužel normální stav... Ono ani s 3 OCT se ho nezbavíš , vždycky se tam nějaký dostane ...
PS: resetovat u tyhle jednotky můžeš co chceš, bohužel není inteligentní a jede stále v mantinelech nastavených mapou :)
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » úte bře 26, 2019 21:29

Ten olej směrem k filtru se dostává, když auto stojí. Já tam trošku uvažoval o tom, jestli těsně před napojením tělesa klapky na hadici k filtru nenavrtat směrem dolů dírku a dát tam na trubičku nějakou nádobku, do které by ten stékající olej odkapal a netekl dál k filtru. A jednou za čas to vylejt.

Já to mám bohužel ve stavu, kdy mi to hází dost oleje do sání a dost ho to žere. Hodně se ho spálí po nastartování, kdy je stečený olej ze sání do kanálků, ale pak při jízdě se mi nezdá, že by to nějak výrazně dýmilo. V nejbližší době změřím tlaky a uvidím, co bude. Ale co jsem se dnes o tom bavil s Mirdou (letitým našim mechanikem), tak to měření komprese je stejně dost zavádějící a nereflektuje to realitu tuho, co se děje s válci při specifickém zatížení, kdy ta těsnost může těžce selhávat. A pak se dá vycházet tu z příkladu třeba djmicha, který motor překroužkoval a tyhle neduhy se výrazně potlačily. Tedy změřená komprese nemusí být špatná, ale v reálu jsou ty kroužky a těsnost válců už opravdu špatný.

Nevím teď jak je to u ZSa, ale ZT má v originálu malý kat za Y a o kousek dál velký. Každopádně bych řekl, že stačí mít jeden adekvátně dimenzovaný.

Jasan... na okruh a opravdu jízdu na limitu je semislick super a ještě vyšší level, než UHP a tak sám uvidíš. S tím drhnutím, zásadní tu nepadlo, jestli tam teď máš origo kola, nebo něco s jiným ET, že? Origo 17" jsou rozhodně kvalitní a festovní kola a za historii jsem zde nezaznamenal, že by někdo řešil to, že jsou kopnuté. Váhově to nejsou žádné magnéziové super lehké ráfky, ale vysloveně těžké také nejsou. Na druhou stranu, kdyby ti nešlo o vzhled, tak origo 16" jsou ve srovnání s 17" výrazně lehčí a mají stejnou šířku. A nízkoprofilová guma kor v semislicku nemá žádný význam.

Hele, ZSo je v základu rychlé, osobité auto, hezky naladěné a opravdu v takové mezikategorii. Dnes v již mrtvé kategorii a ani ve své době nemělo moc konkurentů. Ale na druhou stranu a to je taky možná to, proč prodejně to nebyl zrovna trhák, má bohužel problém v tom, že výkonnostně už se moc extra posunout dál nedá. Ano, bájný kompresor z verze z Austrálie jo, ale v reálu to byl stejně taky omyl. Konstrukčně ten motor prostě nemá rezervu. V momentě, kdy bys toužil po extra výkonu, tak je ale celkem dostupná možnost přejít na Roveří přeplňovanou 1.8, která se v základním setupu ladí na 200 kobyl, s upgradnutým pajšlem pak 250 a více. A to je pecka, protože ten motor je extra lehoučký i na dnešní poměry.

Podvozek Honda Civic... co víc dodat :-) Možností koupit kvalitní coilover kit je hromada. Ale samozřejmě i naopak hodně nekvalitní.

Co doporučuji a pro tvou převodovku je to snadno dosažitelný, tak samosvorný diferenciál. Stačí torsen a auto to posouvá o výrazný level výš.

Zlín mám přes kopec, tak vím, že je to sebevrahů rodiště, ale i mekka rally. Děsná škoda, že tu nikde není okruh. Už jen z bezpečnostních důvodů by tu měl být, aby jste neblbli v provozu na silnici ;-)

MiniRaceDay se musí registrovat, ale poslední roky to bývá plus mínus i 14 dní předem ještě otevřené. Respektive dá se asi risknout i dojetí až na místo. Ale je to takové nepředvídatelné. Já se tu každý rok snažím nahánět lidi s MG, co tu tak různě přes rok honí ega, aby si "pindíky" přijeli poměřit reálně, ale asi "ho" mají všichni "malýho", protože se tam sejdeme většinou jen ti samí :-D Takže pro tebe výzva ;-) A tu kolegu Menfyse s červeným ZSem můžeš vzít sebou, protože darebák na srazech dělá koncert s vyrabovaným výfukem, ale změřit se na okruhu nepřijede :-) Už se tu taky chvilku neobjevil, tak snad to někde nerozsekal :-D

Na závěr... fakt na silnici kucí neblbněte a mozek si zachovejte ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

ZlinskyLetec
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od ZlinskyLetec » sob bře 30, 2019 9:07

@djmicho tak to je dobrá zpráva, moc jsem to nezkoumal a nezjišťoval, kamarád má na V6 ze stejné doby 3. Už tahám kartu a jdu objednávat středový magnaflow, díky! Kolik tě prosím stálo to překroužkování nebo sis to dělal sám?

@trunda Olej v sání - dobrý nápad vyvrtat vývod, taky to zvážím.

Co se týče ráfků, taky jsem slyšel od Memfyse, že už se mu i povedlo přeletět díru jak do řitě ve 130, ráfky to vydržely a popraskaly sváry a těžké mi pocitově taky nepřijdou v porovnání s jakýmisi noname ráfky, co mám na zimu, takže nápad koupit nové ráfky házím do koše jako zbytečnou investici. Ok, opět rada nad zlato, pouvažuji o 16"kách se semi-slickem jako třetí sadu.

S tím jsem se smířil, už když jsem to kupoval, že motorově se to nikam nedostane, kdybych chtěl koně, hraju si s tím 400 Nm JTDčkem, co jsem měl předtím. To mi nevadí, můj cíl je, aby mohl motor dobře dýchat a dostalo se mu veškeré údržby. Mířím to teď na všechno ostatní, na podzim chci také řešit upgrade brzd a rozpěrný tyče atd. - to tu bude zase druhá vlna otázek :D (asi od dark ice, pokud se nenajde nikdo, kdo by to dokázal vyrobit na míru, mám od nich slíbené polepy, ale to je na jiný topic). Swap nepřipadá v úvahu, ale samosvor cítím z vraceček, že by se hodil. Prý se dá sehnat z jiného rovera, dá se to ještě dnes splašit?

Okresky jsou tu krásný, ale jak říkáš, okruh by to chtělo. Jezdím často do Olmíka, kde se dá aspoň na eccáku ve Šternberku, ale taky to není ideál, protože i když tam prakticky nikdo nejezdí (leda by zabloudili), prohání se tam často blázni na dvou kolech a ty bych sejmout nechtěl, sám o tom vím svoje. Vlastně nikoho bych sejmout nechtěl, prasím okresky, když vymelu sebe, tak ok jsem vůl, ale protisměr a slepý zatáčky určitě nepodceňuju.

Radši zaklepej na dřevo, nebo tam letos dojedeš sám :D Ok, udělám si v kalendáři na léto pořádek a do MiniRaceDay bych jel, proč ne. Na okresce bych měl šanci, ale na okruhu spíš ne, na to nemám zkušenosti, to říkám rovnou. Nejel bych závodit, nepotřebuju vyhrávat, ego už tak mám vysoko (pracovní degenerace), takže bych si jel prostě poznat nový lidi, auta a snažit se to držet na té asfaltové části tratě.

Menfys žije a uřvaný krásný auto s ním :D jde na to teď z opačnýho směru než já, snaží se ze ZSka udělat kundolap a hodně si to teď vymazluje interiérově apod. Nevím, že by jezdil okruhy, jen sprinty, což zase taky není něco pro mě. Každopádně ho zkusím dotáhnout pokud se zadaří a pojedu.

Díky moc za tipy, rozhodně nelituju, že jsem zkusil fórum dřív, než jsem začal objednávat a ne naopak! chlat:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » sob bře 30, 2019 9:57

Dobrý přístup ;-)

Skvělé... tento souhrn plánů už vypadá celkově velice rozumně :-)
Ty 16" kola se semislicky mám takto já a je to naprosto parádní kombinace. Tuhost semislicků naprosto eliminuje to, že je ta pneumatika vyšší, navíc ty 16" origo ráfky jsou fakt lehoučký proti 17". V Anglii jezdí okruhové závody i na 16" .... tu letec je zrovna má :-D

Obrázek
Obrázek

Převodovku máš PG1 a ta se v různých převodových a ložiskových variacích dávala do Rover 620 Ti a Rover 220 Ti, které se prodávaly se samosvorem. Ale lepší je ta z 620 typu B, protože ta Ačková měla nějaké mouchy.
Převodovka se pak dávala do MG(T)F, ale i do Lotus Elise.... takže fakt se dá sehnat cokoli, včetně sekvenčního varianty :-) Dif se dá koupit nový https://www.ebay.co.uk/itm/Quaife-For-R ... ctupt=true , ale dá se občas sehnat převodovka https://www.ebay.co.uk/itm/Rover-620ti- ... ctupt=true z které bys přesypal diferák do své (věnec musíš dát svůj). Je to ale hodně žhavý zboží právě kvůli tomu diferáku a pryč jsou časy, kdy se těch převodovek lidi zbavovali jako šrotu jen proto, že hučelo ložisko. Já ji kdysi koupil za 1500,- :-D

Hele, jasan, jde o to se sejít, vyzkoušet si jízdu na bezpečném limitu a taky zjistit, co se na autě dá polepšit. Jde o sranda závod, takže kdo nechce, tak na krev jet nemusí ;-)

Menfys mě osobně trošku zklamal. Měl to ZSo v krásném originálním stavu v málo časté nádherné červené barvě. Samo o sobě charismatické auto. A to, co s ním vizuálně udělal, mě a mnohé tedy neoslovuje. Je to ale jeho boj, jeho auto. Ale myslím si, že na původní provedení by ulovil sice méně "die kunde" (hej... to je jako fakt hnus výraz, chlapci... ani za rohem bych se tak o děvčatech nevyjadřoval, navíc to tu čtou i naše ženy ;-)), možná jen jednu, ale zato aspoň s mozkem.... nebylo by to pro život lepší? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » sob bře 30, 2019 11:15

A abych nalákal, tak jsem se konečně dokopal dát na Youtube nějaká videa z Mini Race Day 2018...

MG ZS 200Ti + - J0hny, Rover 620Ti - pan Ubl, MG ZR 160 - Trundimír :-)





... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od djmicho » ned bře 31, 2019 18:01

Matroš sháněl sám, práci nechával dělat (toho do dnes lituju), cena se těžko odhaduje protože v tom byly ostrý vačky, odlehčený setrval, nový vložky válců, nová ojniční ložiska, atd atd :-D kroužky jsem sehnal za +-2 tisíc myslim komplet... 3k těsnění na motor, vložky kolem 600-700 kus .
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

ZlinskyLetec
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od ZlinskyLetec » stř dub 10, 2019 14:23

@djmicho no tyvole tak na to bych se mohl vysrat, to už bych tam raději swapnul tu turbo čtyřku!!

@Trunda vypadá to mega dobře, v Mýtu jsem se na trať byl kdysi podívat, ještě než jsem měl řidičák, že si tam zajezdím na supermotu, moc pěkná horská dráha. Bohužel 17-25/6 jsem za mořem. To je holt léto, každej víkend něco :cry:

Snad se najde jiná příležitost, kde to provětrat.

momentálně nemám vůbec čas něco na autě dělat, leží mi doma 4 krabice z Anglie (a furt jsem nesehnal xtreme spoiler vzek: ), ale jakmile to budu dávat dohromady dám sem postřehy, co to s autem provedlo!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16976
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od Trunda » stř dub 10, 2019 15:44

Škoda.... tak aspoň koukni do kalendáře na další akce a dojeď na nějaký sraz ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 695
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další z bláznů, co si pořídil ZS

Příspěvek od djmicho » stř dub 10, 2019 17:29

ZlinskyLetec píše:
stř dub 10, 2019 14:23
@djmicho no tyvole tak na to bych se mohl vysrat, to už bych tam raději swapnul tu turbo čtyřku!!
Kdybych chtěl turbo 4-hrnek nechám si Mazdu MPS :lol:
Momentální přepravní kapacity - Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Toyota Verso D-Cat,Ford Fiesta, Citron C3 a nějaké jednostopé potvory

Odpovědět