MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Odpovědět
mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » sob dub 02, 2011 19:12

pre lenham - ok to je jeden nazor, btw tie klapky su tam neni iba tak, cize vplyv to musi mat, a ako som zistil tak do 3800 otacok ma menej koni a NM, a pri 3800ot nenastane kick kedze VIS nic neriadia ale taha normalne od 3800ot. pretoze vtedy by maly oba motorceky otvorit vsetky klapky. Z toho vyplyva ze akceleracia pod 3500ot je pomalsia. Spotreba ostane nezmenena.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » ned dub 10, 2011 22:22

Pockat, ale tak to jsi teda nerekl nic, co by potvrzovalo duvod a puvod tech klapek...
... ja spis bych si tipoval to, ze naopak ty klapky maji za ukol skrtit sportovnost v nizsich otackach, coz ma za nasledek mensi spotrebu, pri standartni jizde... jak tomu trosku pritahnes oprate (od 3800) otevrou se klapky a frci to... proste od tolika otazek se ocekava, ze to uz asi uzivatel chce zatlacit do sedacky :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 471
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Petr.stefl » stř srp 10, 2011 15:49

MikeZS-nechal jsem Ti soukromou zprávu,neozýváš se.Dík
Rover 45,MG ZS, Mazda 6 MPS, nyní Mazda 3 BL, v rodině Rover 25,LR Freelander

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pon zář 12, 2011 14:42

no čas vymeniť brzdy. nevie dakdo či kotuče z hondy civic vti 1,8 169k sedia na mg zs? predne su 282/23mm a zadne 262/9mm minimalne rozmery. Chcel by som brzdy ctf gruppe N ale na mg/rover nemaju moj rozmer. ČO všetko musí sedieť? stredova diera + rozteč+počet dier.

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát led 13, 2012 9:29

Takže update : brzdy EBC turbogrooved + yellow stuff (hneď to brzdí lepšie), ocelové hadice Goodride, KN sanie v nárazníku (auto ide za plynom omnoho lepšie a nejaký nárast výkonu tam je), odvetranie klukovky do atmosféry (konečne bez oleja v saní + reakcia na plyn lepšia), NGK irridium, držiak zadného nárazniku(mk2 ovýsajúci nárzník), natretie nádrže proti korózí(mk2 hrdzavejúce nádrže), olej Total 5w40 full synth, gumy Kumho ku31(205/45/17 drźia jak sviňa na suchu, horšie na mokru, škoda že som dopredu nedal 215/40/17 ale tak keď SK chlupatý buzerujú a kasírujú). Teraz ide na rad výfuk - decat (Janspeed + mil eliminator) , catback Piper, nové plastové sanie, a ostrekovače z citroen xsara, odlahčený zotrvačník, možno Quaiff differenciál (ževraj jedna z naj úprav pre ZS). Viac sa už asi nedá urobiť cena/nárast výkonu. Max atmosféra v UK bez extrém zásahov 221k.(zvody + vačka + blueprinting)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » pát led 13, 2012 9:32

No pekne pekne ;-) .... to aby jsi se taky konecne ukazal na nejakem srazu ;-) Rozhodne by se naslo dost lidi, co by ti poslintali kapotu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát led 13, 2012 9:42

No stretavame sa na Sk ale iba 2ja s MG ZS180 mk1 a mk2. Do čiech momentálne nechodím moc ale keby dačo bolo bližšie k SK (Brno) tak by som došiel pozreť, vás je určite viac a hlavne máte organizovanie dáke.
Skusali sme aj race - mk2- s filtrom KN + sanie na padrť(plastove-klapky robia co chcu a VIS nefunkcne) VS mk1 - sanie ok (plastove) + výfuk zadný diel = zalezi kdo prida skor , v nizsich otackach mk1 ( hlavne koli funkcnemu saniu) vo vyssich mk2 (filter KN) ale inak remiza.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » pát led 13, 2012 10:09

V lete se kona sraz v Olomouci, na konci leta v Rajhradu u Brna a posleni na podzim tesne za hranicema v Horni Becve... vsude to mas relativne kousek, takze si staci jen vybrat ;-) ... tyhle srazy jsou vetsinou o pokecu, pripadne nejake navsteve pamatek... zavodni srazy (orientacni, okruhove) se poradaji spolecne s Minikarema a tech je behem roku take kupa... staci tu sledovat sekci Srazy ;-)
... no verim tomu, ze az to das vsechno dokupy, tak to bude pojezdenicko.... ale na zavodeni se delali ZSka s 1.8 turbo, eventuelne 2.0 turbo.... prece jen ta V6ka nema tak sportovni ambice, resp. nema je bez vetsich a financne narocnejsich zasahu.... ale pro jezdeni po silnici je ta V6ka paradni a ten zvuk.... lahoda ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát led 13, 2012 10:36

sa mi zda ze BTTC boli 2,0 NA- 280k, ale tak to je nejazditelne v beznej premavke, v anglicku montuju borci 2,0T z 620ti alebo 220 jeden chalan ma 1,8T -320k/960kg ale cisto iba na okruhy. Ale tak na Sk to nejde prihlasit. Ja tom mam hlavne koli tomu ze to tu je jedine a okrem toho kazdy si mysli ze jaky oplastovany tuner a to je seria - a hned mu padne usmev ked tomu zalozim. No s tymi upravami co mam a chcem sa dostanem tak max na 200k aj to pochybujem, ale tak je to celkom lahké auto. (nenosím rezervu , bez zdviháka, bez klúča na kolesá - jedine lekarnicka + vesty a sprej do gum ktorý by som tam ajtak nikdy nestrekol). No urcite dojdem tento rok pozret na nejaky zraz. O nahananie a jazdy mi az tak nejde to mozem aj doma uskutocnit, skor pokecat s chalanmi co poradia a ocenia vozidlo rovnakej znacky.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » pát led 13, 2012 11:05

Presne tak.... o tom ty srazy jsou ;-)
... no prave skrz to, ze to Mk2 ZSo se MG opravdu povedlo, tak se mi take dost libi... tudle jsem premyslel presne nad tim samym... ze kazdej rekne: "to sis to auto hezky oplacal" a ty mu to hodis do tvare, ze je to seriovka ;-) hi: To je na tomhle aute uzasne ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 471
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Petr.stefl » pát led 13, 2012 11:22

Nejkrásnější je říct: To je tovární úprava! :twisted:
Rover 45,MG ZS, Mazda 6 MPS, nyní Mazda 3 BL, v rodině Rover 25,LR Freelander

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát led 13, 2012 11:34

no jedine co ma stve ze to auto nejde tak ako vyzera, malo mat v serii 250k, skoda ze nestihli dokoncit 2,5V6 vvc

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16943
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » pát led 13, 2012 12:26

To mas recht... taky docela skoda, ze nejak nepokracovali s 2.0 TI... byl to celkem spolehlivy a kvalitni motor...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

turbo
Příspěvky: 14
Registrován: pát zář 18, 2009 15:18

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od turbo » úte bře 13, 2012 23:54

Cau mike,

tiez prave riesim brzdy, odkial si bral tie EBC-ka a co ta vysli?

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pon dub 02, 2012 12:33

sory nebol som tu dlho , bral som z http://www.ebcbrakeshop.co.uk/?gclid=CI ... 3wodfDvo0g
ceny su na stranke , predne kotuce+ zlte oblozenie + ocelove hadice ma vysli s dovozom cca 400e. Neviem presne. Platil som paypal a do 3 dni som ich mal doma. Uplna spokojnost, akurat kotuce by som bral uz asi ine (Tarox ) sice draksie ale aj kvalitnejsie. Autu pomohly hlavne ocelove hadicky - cim viac zatlacim na pedal tym viac brzdim ( zo starymi seriami od urcitej urovne brzdna sila nestupala ale pedal klesal). Zadne som od nich nebral lebo som neratal ze ich treba menit (ako sa zistilo zadne boli uz po smrti a predne by vydrzali este chvilku, ale tak je to jedno uz vsetko vymenene).

Odpovědět