MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Odpovědět
mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » stř dub 18, 2012 12:55

Zdravim. Mate dakdo skusenosti s vačkou PIPER 270? Zaujímalo by ma hlavne ako je natom každodenné jazdenie. Díky za info.

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát dub 27, 2012 10:46

Zdravim. Potreboval by som poradit ohladom rozvodov. Aké súciastky potrebujem ?
hlavny remen LHN100410 - 1ks
> kladka LHB 101630 - 1ks
> kladka LHV100110 - 1ks
> zadne remene LHN100420 - 2ks
> termostat PEM 101050- 1ks
> vodna pumpa DEB 102240
> skrutka LYP101080 - 6ks
> tesnenie vačky? LUC100150 - 2ks
kúpiť radšej orig MG/Rover alebo UNIPART?

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 287
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od kptHergot » pát dub 27, 2012 18:28

termostat s rozvody nesouvisí ale jestli ho budeš měnit, jsou tam u něj ještě dvě plastové trubky, rovná a se zatáčkou :) ,ta rovná asi bude ok, ale ta ohlá vsazená do motoru může být prasklá, vyměnil bych ji, je to plast stejně jako domek termostatu , takže na prd vzek:

jinak estli origodíly nebo druhovýrobu je asi otázka peněz , nedávno jsem objednával rozvody u rimmerů a ceny byly takhle :
pumpa 117,36 - 60,29; napínací kladka 67,94 - 64,96; řemen hlavní 70,98 - 52,68; řemen vačkový 2X 105 - 28,68 (největší rozdíl mezi origo a druhovýrobou) kladka obyč je jen origo díl 67,94; pošta 20 . . . . jsou to ceny v librách, první je za origo díl, druhá je druhovýroba
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
mara00
Příspěvky: 557
Registrován: čtv srp 20, 2009 18:41
Bydliště: Svitavy

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mara00 » pát dub 27, 2012 19:17

ono taky zalezi jaka druhovyroba ....spoustu firem dodava zbozi aji do provovyroby jen si tam znacka doda navic logo automobilky a prida na cene ....
-peace and love-

lenham3
Příspěvky: 2094
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od lenham3 » pát dub 27, 2012 19:20

Dokazu privezt v orginale za 270 liber 3x rozvodak ,2x kladka,vodni pumpa :wink:

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » ned dub 29, 2012 17:07

Čiže origo je kvalita lepsia? je sanca ze tie origo dielo niesú také kvalitné? hej termostat nesúvisí s rozvodmi ale odporúča sa meniť keďze je plastový. Z uk fóra sa dajú zohnať trubky na termostat z kovového materiálu za 90e.

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát kvě 04, 2012 7:21

Viete dakdo o niekom kdo naložil do ZS ka differencial z 620ti ? (Torsen type B , alebo z 220 type A?) Potreboval by som dáke rady čo všetko nato treba. Díky za odpoveďe.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » pát kvě 04, 2012 8:04

Tu to urcite nikdo neresil.... asi musis nastudovat na UK forech.... ja jen co vim, tak s tim Roverim Torsenem byly problem v momente, kdy se zvysil vykon, ale vykonu a kroutaku jak u Turba stejne nedosahnes, tak by s tim nemusel byt problem... obecne se ale doporucuje spis Quaife LSD, ktere je udajsne nesmrtelne... ale to jsem cetl v pripadu aplikace s K-Series... Aj hondisti ho doporucujou.... ale asi se to musi vice zvazit a vybrat diferak se spravnou svornosti vzhledem k vaze a vykonu/kroutaku... protoze nevhodny diferencial pak muze udelat auto hur ovladatelnejsi, jak bez samosvoru.... nejprv si o tom nastuduj nejake clanky a zvaz jestli pro ucely tveho auta je to uzitecne ho tam davat. Je to tiz otazka, proc ho tam nedali uz v MG.... mozna k tomu meli duvod.... v te dobe uz se totiz vedelo, ze samosvor treba v R200 BRM byla blbost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » ned kvě 06, 2012 13:38

jj mam nasutdovane z UK fora , akurat som chcel vidiet nazivo ako to funguje kedze UK je dost daleko. Zevraj je to super na ZS, ten Quaiffe je zevraj lepsi ale stoji 560libier co je trosku dost. No z mojho auta sa na viac ako 220k a dakych 270NM ani nedostanem. a turbo ma cca 300?350NM?. Tiez som sa docital ze treba torsen type B z 620ti, ale ako na potvoru nikde ziaden neni na predaj, a treba vymenit loziska za tie s ocelovym zapuzdrenim. No nic diky ajtak za info.

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv srp 09, 2012 12:57

Zdravím.
Neviete mi niekdo poradiť ako sa može voda dostať k sviečke? toto je výsledok, ako to vyčistiť a čím.
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net1.jpg - zapalovacia cievka
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net2.jpg - sviečka
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net3.jpg - kanál / alebo ako sa to volá


Ďakujem za odpoveď.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » čtv srp 09, 2012 13:26

.... no to ale nebude chladici kapalina.... protoze to by jednak tusim nezrezlo a bylo by to zabarvene dle barvy chladici kapaliny. Ale jak se tam jinak mohla dostat voda???? Tys asi svicky predpokladam nekdy vytahoval, takze se tam musela dostat v dobe tveho vlastnictvi... neumejval jsi motor na wapce? ;-) Vycistit cimkoli, ale asi bych tam nejprv nasrouboval nezrezlou svicku, aby ti ten borcus nenapadal do valce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv srp 09, 2012 13:37

Ja som nemenil sviecky az teraz ich menim. Sviecky vyzerali byt od vyroby co tam boli. Jedine zeby tesnenie netesnilo a daka dazdova voda, vypary sa tam dostali. Jasne ze najprv sviecku nasadim a potom to upracem. Je inak mozné vymeniť jednotlivé cievky navzájom? Lebo táto je vzadu a tam sa nedostanem ked ju budem chciet vymeniť.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » čtv srp 09, 2012 14:12

.... smankote.... to jsi s tim autem moc nejezdil, ze jsi na ne koukal az ted? .... takovy nepsany pravidlo slusne provadeneho servisu je vymena svicek ob vymenu oleje.... nicmene to vysvetluje to, proc zrezly... to se tam ani voda primo dostat nemusela a zrezly vlhkosti, treba pokud auto stalo nekde v bazaru... a nebo, kdyz jsi auto kupoval, urcite byl motor cistounkej - jasne ze to prodejce napatlal nejakou srajdou a vystrikal wapkou.... jinak se tam voda nema jak dostat, takze vycistit a neresit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 305
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » čtv srp 09, 2012 14:16

Auto mam z nemecka od sukromnika, motor nebol umyty ked som ho kupoval, normalne zapraseny, ja mam auto 2 rok, a robim viac veci teraz , tak riesim aj sviecky. Ok dikes za radu

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16588
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Trunda » čtv srp 09, 2012 14:20

Oukej.... jsou takhle rezate vsechny, nebo to byla jedna? Jako podle schematu motoru to rozhodne nemuze byt problem nejakeho tesneni...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět