Stránka 10 z 14

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: stř dub 18, 2012 12:55
od mikeZS
Zdravim. Mate dakdo skusenosti s vačkou PIPER 270? Zaujímalo by ma hlavne ako je natom každodenné jazdenie. Díky za info.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát dub 27, 2012 10:46
od mikeZS
Zdravim. Potreboval by som poradit ohladom rozvodov. Aké súciastky potrebujem ?
hlavny remen LHN100410 - 1ks
> kladka LHB 101630 - 1ks
> kladka LHV100110 - 1ks
> zadne remene LHN100420 - 2ks
> termostat PEM 101050- 1ks
> vodna pumpa DEB 102240
> skrutka LYP101080 - 6ks
> tesnenie vačky? LUC100150 - 2ks
kúpiť radšej orig MG/Rover alebo UNIPART?

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát dub 27, 2012 18:28
od kptHergot
termostat s rozvody nesouvisí ale jestli ho budeš měnit, jsou tam u něj ještě dvě plastové trubky, rovná a se zatáčkou :) ,ta rovná asi bude ok, ale ta ohlá vsazená do motoru může být prasklá, vyměnil bych ji, je to plast stejně jako domek termostatu , takže na prd vzek:

jinak estli origodíly nebo druhovýrobu je asi otázka peněz , nedávno jsem objednával rozvody u rimmerů a ceny byly takhle :
pumpa 117,36 - 60,29; napínací kladka 67,94 - 64,96; řemen hlavní 70,98 - 52,68; řemen vačkový 2X 105 - 28,68 (největší rozdíl mezi origo a druhovýrobou) kladka obyč je jen origo díl 67,94; pošta 20 . . . . jsou to ceny v librách, první je za origo díl, druhá je druhovýroba

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát dub 27, 2012 19:17
od mara00
ono taky zalezi jaka druhovyroba ....spoustu firem dodava zbozi aji do provovyroby jen si tam znacka doda navic logo automobilky a prida na cene ....

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát dub 27, 2012 19:20
od lenham3
Dokazu privezt v orginale za 270 liber 3x rozvodak ,2x kladka,vodni pumpa :wink:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned dub 29, 2012 17:07
od mikeZS
Čiže origo je kvalita lepsia? je sanca ze tie origo dielo niesú také kvalitné? hej termostat nesúvisí s rozvodmi ale odporúča sa meniť keďze je plastový. Z uk fóra sa dajú zohnať trubky na termostat z kovového materiálu za 90e.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát kvě 04, 2012 7:21
od mikeZS
Viete dakdo o niekom kdo naložil do ZS ka differencial z 620ti ? (Torsen type B , alebo z 220 type A?) Potreboval by som dáke rady čo všetko nato treba. Díky za odpoveďe.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát kvě 04, 2012 8:04
od Trunda
Tu to urcite nikdo neresil.... asi musis nastudovat na UK forech.... ja jen co vim, tak s tim Roverim Torsenem byly problem v momente, kdy se zvysil vykon, ale vykonu a kroutaku jak u Turba stejne nedosahnes, tak by s tim nemusel byt problem... obecne se ale doporucuje spis Quaife LSD, ktere je udajsne nesmrtelne... ale to jsem cetl v pripadu aplikace s K-Series... Aj hondisti ho doporucujou.... ale asi se to musi vice zvazit a vybrat diferak se spravnou svornosti vzhledem k vaze a vykonu/kroutaku... protoze nevhodny diferencial pak muze udelat auto hur ovladatelnejsi, jak bez samosvoru.... nejprv si o tom nastuduj nejake clanky a zvaz jestli pro ucely tveho auta je to uzitecne ho tam davat. Je to tiz otazka, proc ho tam nedali uz v MG.... mozna k tomu meli duvod.... v te dobe uz se totiz vedelo, ze samosvor treba v R200 BRM byla blbost...

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned kvě 06, 2012 13:38
od mikeZS
jj mam nasutdovane z UK fora , akurat som chcel vidiet nazivo ako to funguje kedze UK je dost daleko. Zevraj je to super na ZS, ten Quaiffe je zevraj lepsi ale stoji 560libier co je trosku dost. No z mojho auta sa na viac ako 220k a dakych 270NM ani nedostanem. a turbo ma cca 300?350NM?. Tiez som sa docital ze treba torsen type B z 620ti, ale ako na potvoru nikde ziaden neni na predaj, a treba vymenit loziska za tie s ocelovym zapuzdrenim. No nic diky ajtak za info.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 12:57
od mikeZS
Zdravím.
Neviete mi niekdo poradiť ako sa može voda dostať k sviečke? toto je výsledok, ako to vyčistiť a čím.
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net1.jpg - zapalovacia cievka
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net2.jpg - sviečka
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG#net3.jpg - kanál / alebo ako sa to volá


Ďakujem za odpoveď.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 13:26
od Trunda
.... no to ale nebude chladici kapalina.... protoze to by jednak tusim nezrezlo a bylo by to zabarvene dle barvy chladici kapaliny. Ale jak se tam jinak mohla dostat voda???? Tys asi svicky predpokladam nekdy vytahoval, takze se tam musela dostat v dobe tveho vlastnictvi... neumejval jsi motor na wapce? ;-) Vycistit cimkoli, ale asi bych tam nejprv nasrouboval nezrezlou svicku, aby ti ten borcus nenapadal do valce.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 13:37
od mikeZS
Ja som nemenil sviecky az teraz ich menim. Sviecky vyzerali byt od vyroby co tam boli. Jedine zeby tesnenie netesnilo a daka dazdova voda, vypary sa tam dostali. Jasne ze najprv sviecku nasadim a potom to upracem. Je inak mozné vymeniť jednotlivé cievky navzájom? Lebo táto je vzadu a tam sa nedostanem ked ju budem chciet vymeniť.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 14:12
od Trunda
.... smankote.... to jsi s tim autem moc nejezdil, ze jsi na ne koukal az ted? .... takovy nepsany pravidlo slusne provadeneho servisu je vymena svicek ob vymenu oleje.... nicmene to vysvetluje to, proc zrezly... to se tam ani voda primo dostat nemusela a zrezly vlhkosti, treba pokud auto stalo nekde v bazaru... a nebo, kdyz jsi auto kupoval, urcite byl motor cistounkej - jasne ze to prodejce napatlal nejakou srajdou a vystrikal wapkou.... jinak se tam voda nema jak dostat, takze vycistit a neresit ;-)

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 14:16
od mikeZS
Auto mam z nemecka od sukromnika, motor nebol umyty ked som ho kupoval, normalne zapraseny, ja mam auto 2 rok, a robim viac veci teraz , tak riesim aj sviecky. Ok dikes za radu

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: čtv srp 09, 2012 14:20
od Trunda
Oukej.... jsou takhle rezate vsechny, nebo to byla jedna? Jako podle schematu motoru to rozhodne nemuze byt problem nejakeho tesneni...