MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » stř led 23, 2013 16:05

... o KV6 technicky vím prd, ale tak obecně k těm vačkám...
... chce to mít co nejvíce informací od zdroje, který s implementací vaček v tomhle motoru má zkušenost. Prostě aby jsi si byl jist tím, že je to jen o vačkách a nastavitelných rozvodů, že není zapotřebí jiná nadzvedátka (případně pružiny, což je u ostřejších vaček dost často třeba), předpoklajíc, že to znamená přemapování ECU, bez čehož by z toho byl kdoví jaký užitek atd.... Prostě s úpravou tohohle motoru tu nikdo nebude mít zkušenost a tak zdrojem informací musíš být ty a zodpovědnost bude padat na tvoji hlavu. Až po té sháněj mechanika... asi by to měl být spíš nějaký motorář, mechanik, který se věnuje převážně motorům, který má rozsáhlejší zkušenosti s motorama, lepší nástroje, měřící techniku a je schopný přemapovat jednotku. Né že by to obecný automechanik nezvládnul, ale není to běžný servisní zásah a lze tak očekávat případné komplikace, které spíš vyřeší odborník..... tak toť jen takový můj rychlý brainstorming ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod kptHergot » stř led 23, 2013 16:14

nedávno jsem řešil zlomenou vačku na přední hlavě na V6 . . . vytáhnout či nevytáhnout motor to je dilema, určitě to pude i bez vytahování, jen bude víc nadávek a krkolomných pozic, když ho vytáhneš máš prostor a pohodlí a možná to půjde rychleji, platí to asi jak pro vačky tak pro rozvody, já to sice dělal na 75tce, tam je místa asi méně a motor jsem nevytahoval, jen jsem pravě zvažoval co by bylo lepší, estli vytáhnout či ne . . . . obyčejný šikovný mechanik zvládne vše, obyčejný mechanik s levýma rukama zmrví kdeco ;) . . . optej se lenhama, bydlí u Zlína a V6tky umí car::
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Uživatelský avatar
kptHergot
 
Příspěvky: 283
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » čtv led 24, 2013 12:37

Ok ide mi o vačky piper 270 fast road cams, ako som zistil nieje potrebné nič iné meniť(remenice, pružiny na ventily ani nič to je potrebné až od 285 race cams alebo 300 a samozrejme standalone ECU). Premapovanie ECU nieje až tak nutné ECu MEMS sa dokáže ako tak s tým vyporiadať, ale vo vyšsích otáčkach to treba vyladiť čiže ECU ladenie by bolo. Neviem či takúto vec by vedeli spraviť vo firme kde sa zaoberajú stavbou a úpravou závodných aút aj keď KV nevideli nikdy, ale tak je to v podstate štandartná V6. Rozvody som počul že idú spraviť aj bez vyťiahnutia motora, ak by som ho vyťahoval tak to prekopem rovno aj prevodovku celú.
Diky za rady a postrehy , skusim toho lenhama
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » čtv led 24, 2013 12:43

V tom případě do teho jdi.... No jinak vzhledem k tomu, že MEMS3 by měli napíchnout a přemapovat kdekoli, tak si najdi nějakou seriózní firmu, která dělá ladění motorů a s něma to zkonzultuj.... ale fakt to musí být nějací borci, ne garážoví tuneři, kteří motor akorát doprasí... těch je všude hromada.
Je fakt, že ta 270ka bude asi takový dobrý kompromis, kdy to není moc drahé a přitom to pořád bude motor na běžné ježdění... zajímal by mě graf z válců před a po montáži a naladění....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » čtv led 24, 2013 13:13

no stranka uvadza +20PS, realita je skor 10-13k aspoň podľa UK týpkov čo to majú. Spolu s upravami komplet vyfuku+zvody+decat, športové sanie, a vačky+ECU tuning - 230k. skúsim nájsť graf. Ok skúsim pohladať dakoho kdo by bol ochotný to spraviť. Maxmotorsport, alebo Profituning.
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » čtv led 24, 2013 13:16

.... no, raději to pak změř ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » pon úno 11, 2013 13:49

neviete mi dakdo poradit ako odskusat tu champion cievku ci je funkcná alebo nie? diky
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod AnderN » úte úno 12, 2013 15:12

Vyměnit za jinou ... a hned budeš vědět, jestli to tím je nebo není. Podle mě nejjednodušší ... nevím, jak jinak cívku jen otestovat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 100.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 6329
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » úte úno 12, 2013 16:08

Nejjednodužší způsob, jak otestovat cívku je zjistit, jestli zapaluje směs ve válci... protože ostatní metody měření jsou velmi náročné a vyžadují v podstatě laboratorní zázemí. Pravda, nejjednodužsí způsob jak měřit, je mít cívku zapojenou a pod zátěží (zapojená na svíčku v zhuštěném prostředí) a měřit na ní osciloskopem napětí, které musí odpovídat nějaké předepsané hodnotě.... tuším že na emisích jsou schopni toto změřit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » stř úno 13, 2013 8:37

ok dikes. Ako som v lete zistil jedna bola z vonku zahrdzavena , ale asi to nemalo vplyv na funkcnost asi, lebo motor ide, aj ked sa mi zda ze obcas ma na chvilku neplynuly chod.
Neviete mi este dadko poradit ci je nutné menit pri výmene rozvodou aj skrutky co su na remeniciach?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003330 cislo 4 - 2ks
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID999627 cislo 3 - 4ks
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » stř úno 13, 2013 8:48

Nemyslím si že by to bylo nutné vyměňovat.... stačí to dotáhnout předepsaným momentem....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » úte říj 01, 2013 9:36

Takze dlho som tu nebol - kedze som sa sem nevedel prihlasit a kym som pochopil co chce na prihlasenie ( nie každý vie ako po česky napísať 2512 s háčky a čarky) . Na aute som robil komplet všetky silenbloky prednej napravy. Pracička trvala cca 6h. Všetky sú s polyuretanu od ENERGY SUSPENSION z USA (cena celej sady na auto komplet 200dolárov) . Teraz ma čakajú spodné čapy a tyčky riadenia a zadné silenbloky. Náhodou neviete niekdo či spodné čapy sú univerzálne pre všetky motorizácie?
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » stř říj 09, 2013 9:29

neviete mi niekdo poradit ktorú z týchto značiek na spojovacie tyčky riadenia LEMFÖRDER, Starline, MOOG, DELPHI. Diky
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod Trunda » stř říj 09, 2013 9:34

Člověk, který dělá už několik desetiletí podvozky mi říkal, že jediný LEMFÖRDER stojí za řeč....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15309
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvekod mikeZS » čtv říj 20, 2016 17:35

neviete mi niekdo poradit ci v cisle 3 je lozisko? je mozne toto lozisko vymenit? popripade typ lozika alebo daco? mechanik povedal zevraj ho mam zle , nakolko nieco zacalo hucat...(lozisko v kolese to nieje a dufam ze ani nic v prevodovke, tu som prerobil a vymenil vsetky loziska) viete mi porait este ak mam torsen a zaradim rychlost a jedna strana je vo vzduchu druha na zemi a zaradim rychlost bude sa tocit iba koleso vo vzduhu? alebo koleso na zemi potiahne auto .. diky za odpoved

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003092
mikeZS
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na MG ZS

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron