MG ZS

max80

Re: MG ZS

Příspěvek od max80 » úte srp 31, 2010 7:08

.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » úte srp 31, 2010 7:42

No V6ky jsou tak vubec takova trosku loterie... ja ted treba mam radost z kamarada, ktereho jsem kdysi pred trema rokama ukecal na ROvera... koupil si 200 a byl spokojeny do te doby, co mu ji zprasili v servisu... nakonec ji teda nejak dokupy dal, ale protoze se na srazu v Jicine zamiloval do 75, poridil si 2.0 V6 v automatu a to z 1999... a rikal mi ted, ze ma najeto 170000 a velka spokojenost... takze myslim, ze proste zalezi na kusu a na tom, jaky byl k autu pristup..
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

max80

Re: MG ZS

Příspěvek od max80 » úte srp 31, 2010 8:02

.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř zář 01, 2010 14:35

Nechápu proč tady pořád všichni straší s V6tkou.Po praseti bude jakýkoli motor na pendrek a naopak se slušným zacházením vydrží (kupodivu) i KV6.Možná je náchylnější ale je to o přístupu.Vyhrát krásnej bonus se dá i s jiným motorem.

max80

Re: MG ZS

Příspěvek od max80 » stř zář 01, 2010 14:46

.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř zář 01, 2010 15:04

No já tady všude čtu o KV6 jenom bubáky na olej apod.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » stř zář 01, 2010 15:15

No protoze V6ka na olej bubak je... ty si treba ten olej vymenis sam a tak v tom nevidis problem, ale v dnesni dobe je dost caste, ze pokud s takovym motorem zajedes do bezneho servisu s tim, ze chces vymenit olej, tak ti tam nalejou nejakou sracku a mas po ptakach... to je proste fakt, na ktery se tu snazime upozornit... myslim, ze je dobre aby kazdy majitel V6ky vedel, ze si musi osobne pohlidat to, aby motor dostal co ma... protoze jak tu vsichni vime, tak spatny olej znamena pomalou smrt motoru... respektive porizovaci cena auta s timhle motorem je nizka, ale oprava takovyho motoru leze dost do penez...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř zář 01, 2010 15:21

Já myslim že stačí se vyhýbat "běžným servisům" obecně a to nejen kvůli oleji a nejen kvůli motoru.A sme zase u toho přístupu.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » stř zář 01, 2010 15:28

Jojo... je to asi tak. Problem je v tom, ze jak chces poznat bezny servis od nebeznyho... ja se ted napr. prestehoval, ale zatim jsem nenatrefil na nekoho, komu bych veril tak, jako mymu kamaradovi co mi delal servis do ted... Myslim ze to ani neni paranoia, ale spis fakt, ze ze servisaku se stali penezuchtivi maniaci, co jdou i pres mrtvoly a najit takovyho, ktery se tak nechova, je temer nemozne... takze ja to ted zacinam resit tak, ze mam dve auta, tudiz jedno zavezu pres celou moravu ke kamaradovi a v druhym muzu jezdit... horsi je to v momente, kdy potrebuju neco urgentne... to pak musim riskovat :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS

Příspěvek od AnderN » stř zář 01, 2010 15:34

Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř zář 01, 2010 15:36

No mysleli sme to stejně, jenom po přehrabání a pročtení témat na V6 mi už leze ten olej i z uší...pardon.Se servisem je to těžký...jenom svoje zkušenosti popř. zkušenosti kolegů/známých.A bude to horší.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 503
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » stř říj 20, 2010 14:01

Tobě to tolik nejede?
Promiň,že jsem tady,tam už by to bylo moc mimo mísu :)
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř říj 20, 2010 14:18

co nejede?

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 503
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » stř říj 20, 2010 14:22

ZS-ko nebo jak to myslíš,že bys ubral 2 válce?
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS

Příspěvek od Urael » stř říj 20, 2010 14:25

aby to nebylo tak hladový...no jasně že neubral kašlu na spotřebu met: at to žere třeba 20

Odpovědět