Také bych rád jedno ZSko

evogunit
Příspěvky: 17
Registrován: sob úno 16, 2013 13:16

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od evogunit » pát bře 08, 2013 12:24

Krásná barva a slušná cena, ale kombinace sportovního vozu a nafty je u mě TABU! Dokud nenajezdím aspoň 40tis. km ročně, tak o naftě nehodlám uvažovat....

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15760
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od Trunda » pát bře 08, 2013 12:47

.... toť můj názor ;-) .... mi by se na takové obyč ježdění líbilo v obyč 1.8.... spotřeba přijatelná a i tak to bude slušně jezdit.... a je tam potenciál k tomu nějaké koníky přichytat :-) Ale V6 je V6 ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

evogunit
Příspěvky: 17
Registrován: sob úno 16, 2013 13:16

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od evogunit » pát bře 08, 2013 12:58

Tak tak.... při ročním nájezdu kolem 13tis. si ňákou ticku na servis i benzín rád připlatím :). Koní není nikdy dost a při dnešním provozu je to bezpečnější!
Když jse viděl hezké ZS 120, tak bylo steně drahé, jak 180, takže není co řešit ....

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6449
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od AnderN » pát bře 08, 2013 16:54

No moment ... to je nějaký zadělaný facelift, ne? Vždyť má masku chladiče (z tím pádem kapotu) ze staršího typu. Kdo ví, do jaké míry to bylo zbořené.

Obrázek
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 787
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od René » pon bře 11, 2013 19:09

kliky u 400 a 45 jsou porad stejne zadna zmena ;) porad se vytrhavaji kdyz zestarnou[/quote]

Bylo myšleno,že staré kliky měly jen zalitou matku,novější tam mají takový tisícihran mosazný nebo tak něco a to se tak neničí,jinak bych se k tomu nevyjadřoval :wink:
R 400 SDI 99

evogunit
Příspěvky: 17
Registrován: sob úno 16, 2013 13:16

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od evogunit » čtv bře 14, 2013 15:33

Když je to běžná vada, tak předpokládám, že celý ten opravný set nebude složité a příliš drahé na koupi. Nebo se mílím?

mikeZS
Příspěvky: 289
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od mikeZS » pát bře 15, 2013 13:45

zdravim. ohladom zeleneho ZS mk. Nevidim tam nic co by tam nemalo byt , ja mam jedine hmlovky. Hej kazenie otvarania dveri sa vyskytuje casto. Opravna sada neexistuje jedine konkretny diel (http://www.rimmerbros.co.uk.)
Ked som ja kupoval ZS mk2 boli iba 2ks kv6 na nete, isiel som do serioveho. Ted uz neni. Obcas vybehnu mk2 1,8 a td zo spanielska a polska. Ale kv6 mk2 som uz odvtedy nevidel teda z volantom na sravnej strane.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6449
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od AnderN » sob bře 16, 2013 21:18

Tak ještě jednou ... najdi 5 rozdílů:

Obrázek Obrázek

Proč by měl kapotu ze staršího modelu :?: No nic, jen řečnická ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 289
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od mikeZS » stř bře 20, 2013 10:19

takze este raz- zelene zs ma prednu masku taku aku ma mat, cervene ma prednu masku z mk1 , kapota je ta ista na oboch typoch ci je to mk1 alebo 2 je to jedno. jediny rozdiel medzi mk 1 a 2 je predny naraznik, svetla, maska, a potom sanie na bokoch blatnikov. cerveny je mk 1,5 ako sa vravi.
http://mikezs.rajce.idnes.cz/MG/#SP_A0021.jpg mk2 owner

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15760
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od Trunda » stř bře 20, 2013 10:39

... jj, taky si myslím, že to má jen přehozenou masku z MkI, ale jinak je to určitě MkII ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6449
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od AnderN » stř bře 20, 2013 11:23

Jen jsem nadhodil otazku, proc ten cerveny ma starou masku, kdyz je MkII :?: Zeleny je foto z netu na porovnani, jak to ma vypadat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 289
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od mikeZS » stř bře 20, 2013 11:44

no veď ten cerveny kludne mohol byt mk1, prehodit naraznik, masku, svetla + predne blatniky je to najmenej, akurat ci sa to cenovo oplati :?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15760
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od Trunda » stř bře 20, 2013 12:37

Nemohl, protože má nový interiér http://allegro.pl/show_item.php?item=3080214483 :-) .... s tím už by se fakt nikdo nedrbal :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 289
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od mikeZS » čtv bře 21, 2013 8:37

Trunda píše:Nemohl, protože má nový interiér http://allegro.pl/show_item.php?item=3080214483 :-) .... s tím už by se fakt nikdo nedrbal :-D
jak ne v uk kazdy druhy prehadzuje interier , to je to najmenej dat dole palubku a nahodit mk2(cena v uk 80libier), hen co som nasiel http://mg-zs.autobazar.eu/25-v6-id4091602.html nevyzera sice nic moc ale aspon ma mk2 bodykit aj ked to je mk1.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15760
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Také bych rád jedno ZSko

Příspěvek od Trunda » čtv bře 21, 2013 10:29

.... dobré... tak jsem blbě předpokládal, že se takoví blázni nenajdou... a tak asi najdou :-D .... ale taky nechápu že jim to za to stojí ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět