MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte čer 16, 2015 5:34

No právě že kdybych nevěděl, že to máš na běžně provozované auto, tak bych tě od toho neodrazoval ;-) Jiné silenty v polyuretanu nejsou na škodu, ale tento je opravdu dost o tom, že zásadně ovlivní stabilitu podvozku, ale na úkor komfortu. Je fajn, že se o to zajímáš, protože jinak je to tu na tohle téma dost mrtvé, což je škoda ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte čer 16, 2015 11:31

Tak to použij ty sériový, je nesmysl tohle dávat do sériovýho auta :wink:
Mě silenty fungujou dobře, jenom vržou :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte čer 16, 2015 11:40

Ono to totiž není zas tak úplně bezúdržbové. Sem tam by se ty průchodky měly promazat a taky dost záleží na tom, jak je silent udělaný s ohledem na to, aby si mazivo udržel.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » čtv čer 18, 2015 10:13

Ja som niekde cital na honda forach ze ten velky silent treba bud hardrace ale ze ten co ma samostatnu tycku ocelovu urcite nedavat , nepametam si presne koli comu ale tusim spolahlivosti. Ja som tam sekol nove febi a je pokoj.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv čer 18, 2015 10:25

No právě že ti výrobci to netestují, takže konstrukčně to nějak odhadnou a buď jim to vyjde a nebo se jim to vrátí, že je to na houno... a zrovna v případě tohohle silentu je to dost složité. Proto říkám, že když už, tak od Silponixu, kteří je mají opravdu vychytané a odladěné. Ale je to prostě úplně něco jiného, jak originál. Jak funkčností, údržbou, ale i životností, protože vzhledem k jinýmu principu funkčnosti to nemůže vydržet tak, jako originál...
Hardrace je má řešené tou originální koncepcí, takže pravda - spolehlivost a funkčnost je garantovaná.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte zář 27, 2016 22:51

Byl jsem se svézt drive:
RTC Sprint Chrudim 2016
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 6jvFxUzsxj
Skončil jsem druhej ze dvou ve třrídě E+2000 ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » stř zář 28, 2016 9:13

A co byla ta konkurence?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv zář 29, 2016 22:03

Subo vyrámovaný, se skříní, špérama.......
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 6:05

No tak to je trošku úchylárna být spolu v jedné kategorii :-D Co si ale budeme povídat, turbodvoulitr, to je kategorie aut z úplně jiných planet a ZSo je spíš okruhová radost. Ale důležité je si to umět užít, což se jistě stalo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2016 7:08

Jinak tedy hledím, že celkem mizerně zpropagovaná akce :-( Fotky nikde, výsledky nikde, informace jen mizerné na Xichtbooku. Být partnerem takové akce, tak na ně příští rok hodím bobana... Pokud vůbec taková akce nějaké partnery má. Přitom účast tam nebyla mizivá.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř lis 02, 2016 15:55

Nikdo nemá čas se s tím nějak víc zabejvat, což naprosto chápu a jsem rád že to bylo tak supr zorganizovaný, všechno šlapalo jak mělo, akorát před depem mohla bejt cedule, nemohl jsem ho najít :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pát led 20, 2017 17:25

Ahoj johny, chtěl bych se tě zeptat, jak funguje ta downpipe? je to znát, taky s tím teď budu asi bojovat, a přemejšlím, jestli páchám separátní svod, nebo takovej jako máš ty, u mě na grafu z brzdy je vidět že ta WG mi dělá dost problémy.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned led 22, 2017 20:24

Ahoj, je to tam origo hoodně uškrcený, nejjednoduší je koupit downpipe na nissan 200sx a upravit ůhel zatáčky, extra cestou je to asi nejlepší, to určitě ale mám takovej pocit, že v našem případě to nemá cenu tolik řešit
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon led 23, 2017 12:48

tak nikdy nevíš kam se budou zaobírat budoucí úpravy, takže bych to rád udělal nějak nejlíp jak to jde :-) jak si na tom s výkonerm nyní? já s těma 177kw, spokojenej teda nejsem, prostor tam ještě je...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte led 24, 2017 21:07

Já nevím kolik, ale taky mi to moc nejede :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět