MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát dub 24, 2015 15:32

Ne to nema, ale dnes prisly ramena takze snad v nedeli
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát dub 24, 2015 19:08

Na ty ramena ses měl vybodnout. Zrovna tohle je věc, která ničemu extra nepomůže. Stačí polyuretanový silenty. To spíš jestli jsi provařil na tom zadním nosníku spoje plechů a dal tam rozpěru. Je to celkem důležitý prvek.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát dub 24, 2015 21:17

Do puvodnich nemam silenty a jsou v nich zatrhany srouby, pomuze to dost, je to neodpruzena vaha dolu, kterou vsim ostatnim jenom pridavam....
Rozperu tam mam, povareno ne, to bych delal tak u zavodaku, ale vsude kolem naprav, kdyz uz.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát dub 24, 2015 21:27

No uvidíš až s těma ramenama vletíš bokem do trávy co z nich zbude :-) No mě čeká šichta zítra... chtěl jsem ještě dneska večer něco popáchat, ale už nebyla síla. Navíc jsem chytl zatracenou rýmečku :cry:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned dub 26, 2015 8:50

Trunda:Já ty předešlý ramena viděl a musím uznat,že je to pořádnej kus hliníku,nebál bych se,že by to něco nevydrželo.A váha supr.Newim,jestli Honza dává u tlumuče s pružinama,ale předpokládám,že určitě,ale když tam rve ty obří brzdy,tak by mohl sundat něco tady,ať podvozek stíhá.Už mě jednou svezl a řekl bych,že to bere vážne. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 10:09

O brzdách nic nevím ;-) Honza je hrozný tajnustkář... asi má strach, že nazbrojím stejně. Ale nemusí mít obavu... on doma nekrmí tři děti :lol:
Honzo, co jsi kupoval za polyuretany? Vím jen co jsi bral na to řazení, ale co podvozek...?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte dub 28, 2015 19:48

Podovzek polskej superflex o polovinu levnější než strongflex.
Brzdy př. kotouče z focuse rs, brzdiče z alfy 159, zadní brzdiče z evo 8 a kotouče zepředu 262 chlazený, brzdový vedení v Dash 03, bez ABS!, hydraulika + omezovač brzdnýho účinku Wilwood... Nikdo se neptal list:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte dub 28, 2015 20:03

Něco dokumentace
Přílohy
IMAG0608.jpg
IMAG0609.jpg
IMAG0610.jpg
IMAG0612.jpg
IMAG0613.jpg
IMAG0615.jpg
IMAG0616.jpg
IMAG0617.jpg
IMAG0621.jpg
IMAG0626.jpg
IMAG0627.jpg
IMAG0628.jpg
IMAG0633.jpg
IMAG0639.jpg
IMAG0651.jpg
IMAG0654.jpg
IMAG0655.jpg
IMAG0659.jpg
IMAG0660.jpg
IMAG0664.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte dub 28, 2015 20:19

Ty kokos.... su totální břídil :lol: Honzo neskutečný, jak ses do toho pustil. Ale sám teď vidím, že když se to nedělá takto komplexně, tak to stejně stojí za houby... ale aspoň ty zkušenosti se z toho dají vytěžit.
Ty, proč jsi zachoval rozteč 4x100, když z VTi se dá dát větší... nebylo by to řekněme bezpečnější a lepší pak pro shánění disků? I kotouče... máš v předu plovoucí?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 03, 2015 10:06

Tak jsme to prokroužili a hlavně přežili :lol:
Po cestě zpátky jsem akorát zpozoroval docela nepříjemný vibrace od přední nápravy, ale kola jsou utažený, tak jestli se někde dělá zas vůle a projevila se nevyváženost kol nebo umírá poloosa, to bych potřeboval zjistit
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 03, 2015 11:42

Honzo, klobouk smekám... Jako všechna čest. Na to, že jsi to dal do kupy teprv před týdnem, tak výsledek a přežití techniky je známkou opravdu dobře provedené a promyšlené práce ;-) Je jasný, že teď budeš muset odladit všechny detské nemoci a že to třeba bude chvilku trvat, ale stvořil jsi auto z jiného světa, demonstraci zdrave technické síly a technického selského rozumu a projekt si zaslouží pokračování. Tohle auto není žádný nesmyslný tuning, ale funční stroj na hodně velkou zábavu a namožené krční svaly.
Mimochodem, nepamatuji, že by mi někdy po svezení se na místě spolujezdce bylo tak blbě, ale díky za zážitek :lol:
Držím palce s vychytáním mušek a ať tě nadšeni pro tohle auto neopustí ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2097
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 03, 2015 17:23

Parádně sem se projel msm:
Trochu sem se bál jestli ty všechny úpravy nebudou spíš na škodu, ale vypadá to, že to nakonec je docela sjízdný :lol:
Každopádně díky
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 04, 2015 14:59

J0hny a jeho bestie ;-)
DSC_0331.JPG
DSC_0290.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon kvě 04, 2015 15:51

Pěkné, ale co to zadní kolo v luftě hi:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15730
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 04, 2015 16:03

To je naprosto v pořádku a aspoň si nehobluje vnitřní stranu gumy vnitřního kola... po třech tam jezdili snad všichni, kromě mě a Karla, bo ty naše "vysokozdvyžné" podvozky něco takového neumožní :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět