MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon kvě 04, 2015 18:13

Jako u miníků to chápu, ale u ZS vzhledem k poměrně velkému rozvoru mě to překvapilo. Jinak myslím, že nejsem sám koho zajímá jak jste vlastně dopadli, zkuste se hoši trochu rozepsat :arrow: rekonvalescenci jste si snad už užili dost msm: mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon kvě 04, 2015 18:27

Jako vždy, od Jendy krásný fotky :!: Díky a prosím zaslat v nějakém rozlišení a vííííc msm:
Počkal bych na ofic výsledky, do tý doby nic neni jasný, ještě nám Karel v parníku může ukázat zač je toho zimák a shnilý brzdy :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon kvě 04, 2015 18:46

Fotky mám já na hromadě, ale mám je v nižším rozlišení... tak jak sem dám odkaz, tak když si nějaké vybereš, tak ti je brácha pošle ;-)
No jo.... já se třeba u hokeje rozepíšu ;-) No ale Karle tys udělal hodně velkou chybu, že jsi nepřijel... takový fára máš a nedorazíš na takovou exkluzivní akci. Ostudo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon kvě 04, 2015 19:01

To mě těší, že moje auta považuješ za fára :lol: , ale tak třeba ještě letos nějaký sraz stihnu :oops: :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon čer 01, 2015 23:05

Ještě pár posledních fotek, pro ty co ZS neviděli msm:
Přílohy
IMAG0785.jpg
IMAG0786.jpg
IMAG0788.jpg
IMAG0789.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » pon čer 01, 2015 23:30

To jsou Honzo brzdy z Alfy a Eva?Ty fotky nějak zkreslujou.Brzdič z Alfy bych normálně choval jako novorozeně a tady vypadá jako nedochůdče. msm:
Jinak práce na 100% to ti nemůžu odepřít,jseš opravdu dál,než většina z nás a máš zkušenosti mechanika na jinej úrovni,smekám. mir:
Tohle pošli zpátky do UK,ať ví,co na "východě"stvoří jeden člověk,co neoblíká montérky jako sako. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » úte čer 02, 2015 9:45

Krasa tiez by som si vedel predstavit take veci na svojom, krasny track day car s SPZ ..

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát čer 05, 2015 18:34

Je to parádní povožení, za tu nesmyslnou spoustu práce to fakt stálo :lol:
Teď musím vyřešit kroutící se přední ložiska a jiný stělovatelný horní ramena, ty z číny fakt nejsou dobrý :wink:
Ale zrušenej Písek mi vzal vítr z plachet, už nějakej tejden sem na autě nic neudělal, jen se semtam projedu :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát čer 05, 2015 20:11

Tak zas na letošek jsi na autě udělal tolik práce, že by to ani nebylo nijak blbý si to letos už jen užívat :-D
Nemáš v plánu zajet čas v Mostě?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob čer 06, 2015 8:29

To je sice pravda, ale to fakt nejde celou sezónu jezdit a neřešit nic, dávám tomu moc zabrat :lol:
V Mostě bych klidně jel něco zajet, ale nechce se mi při dni otevřenejch dveří, je to tam s těma mentálama o průser.
Moc lidí(jestli se tomu tak dá řikat) pouštěj na trať najednou :roll:
Naposled mě tam dvakrát málem rozstřelili, mám díry od kamínků v kapotě asi 4 a jednu jsem měl na okně, naštěstí máme v práci opravnou sadu na skla, bylo to přímo předemnou :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob čer 06, 2015 11:21

Njn... to chce si to domluvit když jsou testovací dny... při běžných jízdách je to asi fakt o hubu, když občas vidím ty videa s pubošema s vochcávkama ... :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od berryj » pon čer 15, 2015 16:20

Zdravím, na fotkách renovované nápravy je vidět červený silentblok zadního ramene, kde se to dá koupit a za kolik?
Mám už dlouho doma FEBI 18183 a odhodlávám se vyměnit, protože jsou na obou stranách natrhlé. Moc se mi do toho nechce, ale když už to budu rozdělávat tak toto vypadá dobře.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon čer 15, 2015 16:49

Doma mám ceník tohohle silentu od Siponixu, tak se ti podívám, přičemž je to kvalita testovaná na rally autech. Ale taky to něco stojí. A nemyslím si, že je to úplně vhodné dávat do auta pro běžný provoz, ale kdybys měl zájem... J0hny tam má cosi, co se běžně prodává, ale já bych se zrovna v případě tohohle silentu dost bál, protože to nebude tak technicky propracované v detailech jako od Silponixu. Bo ti to hned testují na autech. Co jsem byl účasten nějakého letmého technického vysvětlení jak ten silent funguje a jak se chová, tak to není zas taková legrace.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon čer 15, 2015 18:50

Tak velký zadní silent (skládá se ze dvou půlek a středové tyče) vychází na 1000,- za kus (je potřeba 2x).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od berryj » úte čer 16, 2015 0:00

Díky za info, ale mám to na auto do normálního provozu, žádný závoďák, tak potřebuji aby to plnilo svoji funkci a pokud možno vydrželo co nejdéle. Ptal jsem se ze zvědavosti, protože oproti sériovému typu je to na pohled trochu jinak udělané.

Odpovědět