MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak musím založit téma i pro mé nové ZS...
Koupeno v srpnu 2013 v nejmenovaném bazaru, DÍKY Trundovi, který mi poslal odkaz na několik kousků.
Je to teda:
ZS 180 KV6 (2,5litr šestiválec)
Najeto 128 000km
první přihlášení roku 2002
Barva Modrá metal (trophy blue)
Kola origo 17"
Výbava plná krom vyhřívaných sedaček
Domontováváno Webasto, nějaký relé blikání (asi trojblik?) a taky bosal tažné zařízení
Auto je ve velice slušném stavu, jak uvnitř, tak zvenku, jen vzadu někdo no nečeho lehce nacouval a odnesl to nárazník, uprostřed je malý škrábanec a na víku kufru malá prohlubeň. Velký problém, je to, že auto dlouhou dobu stálo, evidentně kvůli poruše motoru, hodně začaly reznout díly podvozku, brzdy, výfuk a povrchově taky různá místa v podběhách...nejspíš vlivem "orosení" během změn teplot.
Takže během týdne začala konverze na ZS turbo, auto bylo s tímhle úmyslem koupeno. Začnu tím co se ve výbavě, během a i kvůli, konverzi změnilo. Klimatizace, by se dala zachovat, ale zbytečná práce navíc a pár kg navíc taky, tažné zařízení - naprostá zbytečnost, je pryč, webasto zezačátku mělo zůstat, ale jakmile začalo překážet hadicím se stlačeným vzduchem, hooodně rychle šlo komplet ven.
Takže motor sem začal drásat ven, hned po jednom pokusu nastartovat (plně nabitá baterie), pouze cvak a motor, ani snahu se hnout...
Ještě na autě jsem sundal hlavy, aby byl motor lehčí při vyndání, vyndaval jsem ho sám, ručně. tak jak jsem začal odstrojovat, našel jsem ležet na výstupku olejové vany pístní čep a hned jsem věděl, odkud vítr vane. už jsem takhle jednou pístní čep našel, bylo to na závoďáku a taky si našla ojnice cestu ven V motoru KV6 zmizel píst, předního 1. válce (nevim jak se u v6 do V čísluje)...
Závada psaná bazarem bylo "motor netočí", ale to mě z míry fakt nevyvedlo, já to koupil kvůli autu, ne motoru. Zůstala převodovka z původního motoru, hlavně kvůli najetým km, ikdyž nemá samosvor, dá se do ní dát z Ti, ale musím jí zkusit jestli dobře řadí. Motor jsem použil z osvědčeného 620Ti, koupil jsem kvůli tomu celé Ti, ze kterého jsem použil pouze motor, elektriku a ř.j. a potom jsem potřeboval, kvůli schodné kasli, díly z Roveru 400, proto jsem koupil na díly 420SDi, použil jsem zatím, chladič vody + mezichladič, nějaké hadice k servu, silenblok zavěšení motoru na převodovce, zadní, spodní zavěšení motoru a táhla řazení. Problém je v tom, že KV6ka je "užší", tzn. převodovka je zhruba o 4cm více vlevo (ve směru jízdy), proto nejde použít silenblok zavěšení motoru, poloosy a táhla řazení. Pravý silenblok motoru je potřeba našroubovat do připraveného místa (i se závitem), více vepředu a ještě asi 1cm více vpravo, na nosníku karoserie.
Ještě jedna docela důležitá věc, Dneska jsem nastartoval motor, ještě doladím pár věcí a bude připraveno na projížďku Hlavní je, že se povedla naimplantovat elektrika, bez spálenejch pojistek, řídících jednotek a dalších maličkostí
Noa to by snad pro dnešek stačilo
Ještě pár fotek k tématu
Koupeno v srpnu 2013 v nejmenovaném bazaru, DÍKY Trundovi, který mi poslal odkaz na několik kousků.
Je to teda:
ZS 180 KV6 (2,5litr šestiválec)
Najeto 128 000km
první přihlášení roku 2002
Barva Modrá metal (trophy blue)
Kola origo 17"
Výbava plná krom vyhřívaných sedaček
Domontováváno Webasto, nějaký relé blikání (asi trojblik?) a taky bosal tažné zařízení
Auto je ve velice slušném stavu, jak uvnitř, tak zvenku, jen vzadu někdo no nečeho lehce nacouval a odnesl to nárazník, uprostřed je malý škrábanec a na víku kufru malá prohlubeň. Velký problém, je to, že auto dlouhou dobu stálo, evidentně kvůli poruše motoru, hodně začaly reznout díly podvozku, brzdy, výfuk a povrchově taky různá místa v podběhách...nejspíš vlivem "orosení" během změn teplot.
Takže během týdne začala konverze na ZS turbo, auto bylo s tímhle úmyslem koupeno. Začnu tím co se ve výbavě, během a i kvůli, konverzi změnilo. Klimatizace, by se dala zachovat, ale zbytečná práce navíc a pár kg navíc taky, tažné zařízení - naprostá zbytečnost, je pryč, webasto zezačátku mělo zůstat, ale jakmile začalo překážet hadicím se stlačeným vzduchem, hooodně rychle šlo komplet ven.
Takže motor sem začal drásat ven, hned po jednom pokusu nastartovat (plně nabitá baterie), pouze cvak a motor, ani snahu se hnout...
Ještě na autě jsem sundal hlavy, aby byl motor lehčí při vyndání, vyndaval jsem ho sám, ručně. tak jak jsem začal odstrojovat, našel jsem ležet na výstupku olejové vany pístní čep a hned jsem věděl, odkud vítr vane. už jsem takhle jednou pístní čep našel, bylo to na závoďáku a taky si našla ojnice cestu ven V motoru KV6 zmizel píst, předního 1. válce (nevim jak se u v6 do V čísluje)...
Závada psaná bazarem bylo "motor netočí", ale to mě z míry fakt nevyvedlo, já to koupil kvůli autu, ne motoru. Zůstala převodovka z původního motoru, hlavně kvůli najetým km, ikdyž nemá samosvor, dá se do ní dát z Ti, ale musím jí zkusit jestli dobře řadí. Motor jsem použil z osvědčeného 620Ti, koupil jsem kvůli tomu celé Ti, ze kterého jsem použil pouze motor, elektriku a ř.j. a potom jsem potřeboval, kvůli schodné kasli, díly z Roveru 400, proto jsem koupil na díly 420SDi, použil jsem zatím, chladič vody + mezichladič, nějaké hadice k servu, silenblok zavěšení motoru na převodovce, zadní, spodní zavěšení motoru a táhla řazení. Problém je v tom, že KV6ka je "užší", tzn. převodovka je zhruba o 4cm více vlevo (ve směru jízdy), proto nejde použít silenblok zavěšení motoru, poloosy a táhla řazení. Pravý silenblok motoru je potřeba našroubovat do připraveného místa (i se závitem), více vepředu a ještě asi 1cm více vpravo, na nosníku karoserie.
Ještě jedna docela důležitá věc, Dneska jsem nastartoval motor, ještě doladím pár věcí a bude připraveno na projížďku Hlavní je, že se povedla naimplantovat elektrika, bez spálenejch pojistek, řídících jednotek a dalších maličkostí
Noa to by snad pro dnešek stačilo
Ještě pár fotek k tématu
- Přílohy
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No mám radost, jak snadno jsi se nechal k tomuto projektu vyhecovat .... ale bude to pecka... když si vezmu, že díky kompletnímu hondímu podvozku máš téměř nekonečný potenciál úprav a to včetně brzd, v podstatě i rám by neměl být problém sehnat za kačku, tak jediné slabé místo je fakt asi ta převodovka.... ale stejně by to chtělo sekvenční a to bude velké sousto vždycky .... jsem moc zvědavý, kam to s tímhle projektem dotáhneš
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jo když se to umí, tak je to brnkačka
Jinak pokud neuvidím fotku Turbáče pod kapotou tak tomu nemusím věřit , tímto prosím o foto !
Jinak pokud neuvidím fotku Turbáče pod kapotou tak tomu nemusím věřit , tímto prosím o foto !
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
SPECÍÁLNĚ PRO KARLA
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No tak to už je jiná Honzo, přímo jde z těch fotek slyšet ten šepot květin a pak krásné syčení až po omezovač
Držím palce a přeji pevné nervy s elektrikou
Držím palce a přeji pevné nervy s elektrikou
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Elektrika je z 90ti procent hotová, včera jsem auto nastartoval, měl jsem problém s imobilizérem, tak jsem to prozatím vyřešil jednotkou z Turbáka Včera kára běžela a jak pravíš, šepot květin Jediný co mi zbývá doladit je spínání větráků, který byli ovládaný trochu jinak než jak je to u V6 Maličkost
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jinak jsem docela zvědav jak na tom bude auto váhově ZS 180 má mít 1235 kg, ale T motor je zase litina, tak to může být +- stejně
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
BOREC,tohle tempo je vražedné. Hele,když ti poloosy neseděly,taky jsi upravoval dýlku,nebo to vyřešili polosy ze 400?Jinak ten šepot mě bude zajímat,400 je tichounká,ale moje VVC je tak trochu "řehtačka"
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou....
Poloosy jsou teď seskládaný z poloos ze 620SDi + homouše ze ZS, ale zdá se mi, že mají poloosy malou "vůli", že je tripoid moc zatlačenej, takže uvidím až po projížďce, jestli to takhle bude chodit. Joo šepot nic moc, mlátěj ještě hydroštely, ještě se nenaplnily a zjistil jsem, že zadní díl výfuku je totálně zrezlej To jsem ho chtěl zachránit, moc se mi líbí, ale nakonec ho budu muset nějak přebastlit Jistěže až po STK
Poloosy jsou teď seskládaný z poloos ze 620SDi + homouše ze ZS, ale zdá se mi, že mají poloosy malou "vůli", že je tripoid moc zatlačenej, takže uvidím až po projížďce, jestli to takhle bude chodit. Joo šepot nic moc, mlátěj ještě hydroštely, ještě se nenaplnily a zjistil jsem, že zadní díl výfuku je totálně zrezlej To jsem ho chtěl zachránit, moc se mi líbí, ale nakonec ho budu muset nějak přebastlit Jistěže až po STK
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Sím tě.... stejně tam zas narveš vejfuk z myšáka
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Néééé nechci, mám sice ještě jeden a fungl novej, ale nechci ho tam, dělá strašnej randál, když nepoužiješ origo vstup, kde je klapka.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ty ale na Turbákovi mi to zas tak hlasité nepřišlo.... jako fakt žádná hrůza kvůli které by cajti měli prudit...
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tojo, ale přeci nebudu mít dvě auta se stejným zvukem Těšil jsem se, že ZS bude krásně tichý a ono má děravej koncák I tak bylo tichý, ale hodně to kazí ten zvuk, však to znáte
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Mám pocit, jak kdyby jsi to psal naopak... nemá být náhodou šestikilo turbo limuzína a ZSo divočák na bejčení na okruhu?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já bych to viděl stejně 6ti kilu dát velmi decentní zvuk a spíš u ZS se trochu odvázat, to auto je víc na dělání dojmu, ale tak poslední slovo má majitel a konstruktér
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!