MG ZS 120

MG ZS 120

Příspěvekod eldudinho » stř lis 26, 2014 13:20

Chlapi, proč mi drnčí něco v předu (asi motoru) při 2500 az 3000 rpm?
eldudinho
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 26, 2014 11:17

Re: MG ZS 120

Příspěvekod lenham3 » stř lis 26, 2014 13:30

To ti asi nikdo nerekne kdyz to nevidime ,musis otevrit kapotu a podivat se nebo zajed nekde do servisu
lenham3
 
Příspěvky: 1851
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZS 120

Příspěvekod Trunda » stř lis 26, 2014 14:15

Protože je tam něco uvolněného ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15365
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 120

Příspěvekod AnderN » stř lis 26, 2014 23:31

Tak motor při těch otáčkách asi nebude úplně zticha, ne :?: msm:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 100.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 6359
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817

Re: MG ZS 120

Příspěvekod Pítrs » čtv lis 27, 2014 12:40

Může to dělat třeba tepelný štít, ale těch součástek je tam povícero a my nemáme nadpřirozené schopnosti, abychom ihned určili, kde je problém.
To chce s tím zajet k panu doktorovi, což? :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Pítrs
 
Příspěvky: 1915
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZS 120

Příspěvekod Trunda » čtv lis 27, 2014 15:52

Aspoň strčit hlavu pod kapotu a lokalizovat odkud to jde... nebo pokud je to jen za jízdy, tak se dá poznat odkud zhruba to jde (strana, nahoře/dole).... obecně bývá problém s prvním dílem výfuku, který je dělaný ze zdvojených trubek, ta vnitřní se uvolní a uvnitř té vnější drnčí... stačí tu vnější flexou probrousit a svařit je k sobě...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15365
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 120

Příspěvekod eldudinho » sob lis 29, 2014 23:12

Dělá to jen za jizdy, nejhorsi na petku kdyz lechtam plyn :D A joo zajedem k doktorovi :D
eldudinho
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 26, 2014 11:17

Re: MG ZS 120

Příspěvekod Kirill » sob pro 26, 2015 21:04

taky to tak mam u MG ZS 120 , a zda se mi ze to dela spise nejaky plast uvnitr v desce nez aby to drncelo u motoru
Kirill
 
Příspěvky: 29
Registrován: úte pro 03, 2013 23:52
Bydliště: Karlovy Vary


Zpět na MG ZS

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků