ZS 180 + lsd diff

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » pon led 19, 2015 10:55

Zdravim. Potreboval by som radu ohladom diffu na ZS tak snad to tu niekdo uz riesil alebo vie aspon nejake info.
1.Mam moznost kupit diff z 820 turbo vittese. Bude sediet do ZS180 mk2 PG1 prevodovky? (Neviete aky typ to je ? type A - B?)
2.Moznost kupit jazdeny Quaiffe z lotusu z pg1- len neviem či sedí aj do PG1 zo ZS. (pravdepodobne hej ale bol by som rad ak by mi to niekdo potvrdil)
3. Neviete niekdo kolko mtf 94 ide do prevodovky pg1 ? nasiel som 2,2L ale bolo to pisane pre 1.8L a o 2,5L som nic nenasiel.
4.Podla vas co je lepsia volba standart rover diff alebo ten quaiffe.
5.Asi by bolo vhodne vymenit aj spojku + zotrvak za lahceny ked sa prevodovka bude davat von koli diffu + loziska nove - neviete niekdo o niekom kdo robi lahcenie zotrvaku(nejaky overeny clovek co vie co robi)
Diky za odpovede a rady.

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » čtv úno 26, 2015 11:08

ok diff som konečne zohnal (type A), ešte ložiská a možem sa baviť stou prevodovkou. Tak uvidime či to pomôže hlavne pri rozbehu na mokru,
k mtf 94 ten som kupil od bratu čechú - ide tam takmer 3L.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od KDB » čtv úno 26, 2015 12:37

Olej se dává na překap - většinou něco přes dva l.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od J0hny » čtv úno 26, 2015 18:19

Při rozjezdu na mokru, pokud máš kola rovně není rozdíl žádný :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » pát úno 27, 2015 10:10

J0hny píše:Při rozjezdu na mokru, pokud máš kola rovně není rozdíl žádný :wink:

takže to bude hrabať furt aj na 3ke??? to je blbe,,,,

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od Trunda » pát úno 27, 2015 10:54

No jestli ti na mokru hrabou obě kola i na trojku, tak ti budou hrabat pořád... v tom žádný rozdíl není. Samosvor není prvek pro kontrolu trakce ;-) Samosvor ti pomůže při prudkém výjezdu ze zatáčky, kde by ti normálně hrabalo vnitřní odlehčené kolo. Se samosvorem v takové situaci půjde na vnější kolo větší moment.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od J0hny » pát úno 27, 2015 18:49

Tak tak, maximálně pokud stojíš při rozjezdu každým kolem na jinak klouzavym povrchu, trochu ti to pomůže větším záběrem na to kolo který neklouže, ale tenhle "náš" samosvor neni žádnej brutál, od quaife je sakra agresivnější, nemůžou dát do limuzíny (620Ti) samoser co ti utrhá ruce :lol: :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od Karel825 » pát úno 27, 2015 19:41

A proto Johny ve svém ZS stále jezdí s otevřeným diffem, kdyby měl ten quaif tak už ho tam šoupnul dávno :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od J0hny » sob úno 28, 2015 0:16

Doposud jsem jezdil, tzn. minulý čas :lol:
Typ B..
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » sob úno 28, 2015 18:23

tym diffom mi to je jasne ze to pomaha v zakrutach, myslel som ze to vsak pomoze aj pri rozbehu, na 3 ku to preklzuje na mokru pri plej delbe, na suchu max na 2 ke, ja som cital ze quife je lespsi ale naj je gripper, a ze type A je lepsi ako type B ale type B vydrzi viac.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od Trunda » sob úno 28, 2015 18:35

Co máš za pneu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » sob úno 28, 2015 18:39

letne kumho ku31-(4rocne-uz maju iba par mm), tie menim bud za 888 alebo federal 595rsr , uvidim co bude za lepsiu cenu, 205/45/17 na nase tankodromy, jazdil som predtym 205/40/17 a to sa nedalo vobec na okreskach to vsak bolo tvrdsie, zimne nokian wr (3 rocne)alebo tak nejak, tie su dobre na snehu a lade tie su 205/55/16

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od Trunda » sob úno 28, 2015 19:06

No tak to se pak nediv, že ti to hrabe. Pořiď nějaké homologované semislicky, třeba to co píšeš nebo Yokohama Advan a uvidíš ten zásadní rozdíl. Nakonec zjistíš, že ten samosvor ani zas tak moc nepotřebuješ. Kvalitní pneu dělá strašně moc. A semislicky jsou za sucha úplně jiná liga. Akorát za deště budeš muset jezdit hodně opatrně. A nebo pokud chceš kompromis, aby ses nemusel za deště bát, tak nějaké lepší Dunlopy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od mikeZS » sob úno 28, 2015 19:21

Dunlopy som jazdil a teda nic moc za tu cenu, tieto kumho co mam su lepsie za sucha jak michelin alebo dunlop. Maju taky maly dezen koli 2x alpam co som bol jazdit (maly dezen znamena 4-5mm). Jasne ze sa to neda porovnavat so semislikmi ale vykonostne na suchu tie gumy maju malo konkurentov. Diff urcite vyuzijem, hlavne pri klade na 2 ke pri vyjazde zo zakruty to hrabe jak svina. Raz sa mi stalo ako som siel do kopca (asi tam bol dost hladky asfalt v AT) na 3 ke a tocil vysoke otacky (5,5-6k )sa to utrhlo pri 120kmh, a bolo to dost neprijemne. Co som cital na nete tak diff do ZS je best upgrade za money. Urcite dam vedet, okrem toho chcem dat aj lahceny zotrvak 5,4kg a tym upravy na aute koncia lebo zvysok uz nema zmysel v porovnani s cenou co to stoji. Max ak by mi niekdo vedel poradit ako vylepsit prevodovku - myslim zmenu prevodov alebo aj nieco ine bol by som rad.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZS 180 + lsd diff

Příspěvek od Trunda » sob úno 28, 2015 21:40

Je tedy pravda, že ten motor má krouťák slušný a sám kolikrát na ZTT pozoruji, že při výjezdu ze zatáčky vnitřní kolo hrabe, ale zas pneumatiky nestojí za nic.
No do čeho bys možná měl investovat, když už bys tedy chtěl, tak podvozek. Na Civica se dají koupit celé sety od různých výrobců a to auto by to taky posunulo dál. Sic bys tedy musel přední nechat udělat na míru, protože bude zatíženější, než u Hondy, ale zas tolik se za to nepřiplácí. A pak polyuretanové silentbloky a stavitelná ramena.... hromada věcí se ještě dá :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět